Helloquote:
Doe maar niet. Die zullen net zo vunzig zijn als de laatste foto's die Lotusss heeft gepost.quote:
Van die puist.. die hoef ik niet te zien...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Die zullen net zo vunzig zijn als de laatste foto's die Lotusss heeft gepost.
Idem. Ik heb ze ook maar even overgeslagen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:42 schreef Maitje het volgende:
[..]
Van die puist.. die hoef ik niet te zien...
Raar hoe dat werkt, bij Hawaii vielen de golven echt reuze mee, en van daaruit is het nog eens bijna 4000km naar de westkust van de VS. Snap niet hoe er daar dan opeens wel weer grote golven kunnen ontstaanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:03 schreef Maitje het volgende:
Grote vloedgolven worden er verwacht bij de Amerikaanse kust van Californië en Oregon.
Het wordt steeds erger daar... ik vind het zo triest hé![]()
Hawaii zijn de toppen van vulkanen. Dus geen langzaam oplopend strand. Wat wel het geval is voor de kust van de VS. Daar kan de Tsunami dus goed de kracht opbouwen om hoge golven te veroorzaken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef Royyy het volgende:
[..]
Raar hoe dat werkt, bij Hawaii vielen de golven echt reuze mee, en van daaruit is het nog eens bijna 4000km naar de westkust van de VS. Snap niet hoe er daar dan opeens wel weer grote golven kunnen ontstaan
Ach.. al het volk dat ik vandaag sprak die in CA wonen maakten zich er niet zo veel zorgen omquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:03 schreef Maitje het volgende:
Grote vloedgolven worden er verwacht bij de Amerikaanse kust van Californië en Oregon.
Het wordt steeds erger daar... ik vind het zo triest hé![]()
Tja CA is groot... een heleboel verschillende omstandigheden qua kustlijn enzo. Enig idee in waar in de buurt zij ongeveer wonen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:24 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ach.. al het volk dat ik vandaag sprak die in CA wonen maakten zich er niet zo veel zorgen om.
Ah ja, klinkt logisch, bedanktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hawaii zijn de toppen van vulkanen. Dus geen langzaam oplopend strand. Wat wel het geval is voor de kust van de VS. Daar kan de Tsunami dus goed de kracht opbouwen om hoge golven te veroorzaken.
Zoals Cobra al zei, dat zal wel met hoogtes te maken hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef Royyy het volgende:
[..]
Raar hoe dat werkt, bij Hawaii vielen de golven echt reuze mee, en van daaruit is het nog eens bijna 4000km naar de westkust van de VS. Snap niet hoe er daar dan opeens wel weer grote golven kunnen ontstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |