Jawel maar jij niet in paintquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Meer dan dat kan in Paint niet

quote:
 Rampzalig
 Rampzalig  

Hmmz dat klopt dan ook wel weerquote:
 Maar in Windows 7 Paint kan ik meer hoor
 Maar in Windows 7 Paint kan ik meer hoor  

Oefen danquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmz dat klopt dan ook wel weerMaar in Windows 7 Paint kan ik meer hoor

ik ook niet en dat wil ik graag zo houdenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef Koen66 het volgende:
wil ook eens mee kunnen praten over ohoh Tirol
Ohoh Cherso had ik nooit gezien

Ik wil het niet kunnen, het idee alquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef Koen66 het volgende:
wil ook eens mee kunnen praten over ohoh Tirol
Ohoh Cherso had ik nooit gezien

*haalt jachtgeweer van zolderquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
Omdat jullie Oh Oh Tirol zo geweldig vinden

112 is al gebeldquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Muck, snel ramen dichtplakken met kranten en verf, doe de deur op slot en sluit alle contact af met de buitenwereld, je mag het virus niet versprijden.

kranten en verf genoeg hierquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Muck, snel ramen dichtplakken met kranten en verf, doe de deur op slot en sluit alle contact af met de buitenwereld, je mag het virus niet versprijden.

Ik ben een eekhoornquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef Muck het volgende:
[..]
*haalt jachtgeweer van zolder
is het al konijnenjachtseizoen?

Dit is echt ergquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef RockNijntje het volgende:

* Trevland schroeft zijn paintballgun in erlkaar en stopt er knikkers inquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef RockNijntje het volgende:

ik ben opgegroeid in een natuurgebiedquote:

truste kerelquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik duik er lekker vroeg in, morgen redelijk vol dagje

slaap lekker bosquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik duik er lekker vroeg in, morgen redelijk vol dagje

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |