Als die soepeler was dan was die zeker tof geweest, ik nu 2.5 jaar geledenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt die hangende vond ik ook het minste. Is ook de oudste geloof ik
Warnerbros ben ik zeker 10 jaar niet geweest
Trev, Barretje, jij, ik misschienquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja maar er zijn weinig mensen die heen willen denk ik
doet me er aan denken streaks ook te scheren en douchenquote:
serieus? Damart?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Bos
[..]
Ik denk dat DM ook wel wil
Heb ik gisteren nog gedaan en kan dus zaterdag ochtend weerquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:22 schreef MPG het volgende:
Hmm. Scheren... Dat moet voor de meet ook maar weer eens gebeuren...
Ja, ik denk t welquote:
Volgens mij hebben DM en ik de zelfde muziek smaak, alles behalve hip hop en R&Bquote:
Hier staat t nu van een weekquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik gisteren nog gedaan en kan dus zaterdag ochtend weer
ja best welquote:
ik scheer altijd nat, blijft het beste gaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja best wel
alleen mijn scheerapparaat raakt wel aan vervanging toe
Dat gaat fijn wordenquote:
Hier hoog uit de mesjes een keertje maar nu nog lang nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja best wel
alleen mijn scheerapparaat raakt wel aan vervanging toe
Solquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef Solique het volgende:
Zo terug van stukje rond rennen + douche. Wel fris buiten met die wind en begint net te regenen.
Ik ook, lekker onder de douchequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik scheer altijd nat, blijft het beste gaan
Hey Solquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef Solique het volgende:
Zo terug van stukje rond rennen + douche. Wel fris buiten met die wind en begint net te regenen.
Huh wie wat waar hoe wanneer?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je mee naar Dance Valley ??
dan lig ik helemaal openquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik scheer altijd nat, blijft het beste gaan
ga je mee naar Dance Valley?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef Solique het volgende:
Zo terug van stukje rennen + douche. Wel fris buiten met die wind en begint net te regenen.
"Voor een lekker glad resultaat"quote:
ik heb div merken apparaten geprobeerd maar was het nooit helemaal, dus maar Gilette ipv Philips (of nu een Kruidvat scheersetjequote:
ik hou het wel bij philishave 3 koppig 49 euro een per anderhalf jaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb div merken apparaten geprobeerd maar was het nooit helemaal, dus maar Gilette ipv Philips (of nu een Kruidvat scheersetje)
zoiets heb ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb toch liever deze:
[ afbeelding ]
Is goedquote:
Voor LL en DM ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Is goed
Wie gaan er allemaal mee, is voor mij vlakbij.
Ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Is goed
nog een Noord Hollanderquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Is goed
Jaquote:
quote:
Hahahaha trev wil wel mee, en Koenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja![]()
Weet niet of er meer mee gaan, hoe meer mensen hoe meer vreugd.
Sorry, ik pas voor vanavondquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef Symphonic het volgende:
ik ben op KSc radio, dus als er verzoekjes zijn (die ik niet eerst hoef te downloaden) dan kan dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |