En dan volgende week: welke delen van Servio worden er genomineerd.quote:
Jep, een blauwe kamer, ben benieuwd waar die zit en of hij nog ergens voor ingezet wordt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:53 schreef Greys het volgende:
Of zou die 2e geheime kamer onder dat luik zitten?
Want we zagen vandaag toch beelden van een heel andere kamer?
hebben we foto's van die vriend?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Of de hond is dood omdat die vriend een vakantie heeft geboekt voor 3 maanden.
ja mag komende zomer meerijden!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De Guidobatskamer. Ik boek vast een enkeltje Portugal.
Een beetje wel, maar... nahquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt het je serieus ook niet een béétje voorstellen?
He Gatver wat banaalquote:
In 1 van de COSSEN staat hetquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Heb ze niet gezien ... had het graag gezien. Heb die kamer ook niet gezien
sorry, ik zei dat zonder na te denkenquote:
Die kamer zag er toch ook al helemaal anders uit toen met Jurien?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, het was in elk geval niet die ene geheime kamer waar Maik had gezeten, of ze moeten die kamer compleet opnieuw hebben behangen en ingericht.
LOL ff snel terugkijken dan tijdens de reclame.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In 1 van de COSSEN staat het
quote:
Ik denk niet dat nu streams uitzenden veel tv-kijkers zal kostenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom niet???
Ik gun ze wel meer kijkers.... ik wil niet dat het stopt namelijk
Was precies mijn gedachte uiteraard, maar ik heb dan ook een zieke geestquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
sorry, ik zei dat zonder na te denken
Thanksquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef Little_Lunatic het volgende:
Heb ze niet gezien ... had het graag gezien. Heb die kamer ook niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |