Hey zo zien alle emoties er voor mij dus uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist
[ afbeelding ]
Heldquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist
[ afbeelding ]
Hijquote:
Heb je mij zien sporten dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
Thuis.... wat zijn sommige mannen toch lekker als ze sportief doen
Ah, een positieve noot over mannenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
Ik wacht nog op visuele toelichtingquote:
Als jullie lief doen, weet ik er vast meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ah, een positieve noot over mannen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
Visuele toelichting van watquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wacht nog op visuele toelichting
je kleding keuze natuurlijkquote:
ik fiets veelquote:
Dat heb ik toch net verteldquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je kleding keuze natuurlijk![]()
oh en RTL 5 al ruim een half uur zonder reclame
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En me 2, sportief dan![]()
ja, dat is een tekstuele toelichting, ik wil een visuele.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik toch net verteldDonkerblauwe skinny jeans, zwarte top met knalroze blouse en zwart jasje erover en m'n zwarte Loubies
Ja eh, da's mijn enige vorm van sport, en of dat teltquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]echt sportief is t pas als je ook de linker en je armen moet gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En me 2, sportief danwant die Volvo's rijden heerlijk, maar niks sportiefs aan
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Zometeen RTL 7 drie kwartier zonder reclame.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je kleding keuze natuurlijk![]()
oh en RTL 5 al ruim een half uur zonder reclame
Okequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, dat is een tekstuele toelichting, ik wil een visuele.
Oh, mooiquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, da's mijn enige vorm van sport, en of dat telt
Uiteraard doet SBS daar niet aan meequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zometeen RTL 7 drie kwartier zonder reclame.
wat dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zometeen RTL 7 drie kwartier zonder reclame.
Jij hebt tenminste zure matjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:14 schreef PeuRac het volgende:
Fijn zo'n aparte keuken, maar dan valt de afwas niet op![]()
ooh en zure matten is geen lekkere combi met bier
quote:
It was over loooong agoquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef STING het volgende:
[..]
Must have beeeeeeeeeen loveeeeeee
but it's over noooohowwwwwwwwwwww
ik ben allergisch voor zequote:
en bokkepotenquote:
Goed tekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
Ik moet een nieuwe kast voor in de huiskamer. Te veel boeken.
Boeken ja.quote:
Boeken zijn inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Boeken ja.
Maar ik heb nu de Expedit van Ikea, dat vind ik een enorm fijne kast. Moet ik dus afstand van doen, heel tragisch.
Uitbreiden niet mogelijk?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Boeken ja.
Maar ik heb nu de Expedit van Ikea, dat vind ik een enorm fijne kast. Moet ik dus afstand van doen, heel tragisch.
Ik niet.quote:
Oeh, da's ook wel lekker. Al vind ik mergpijpjes lekkerderquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en bokkepoten
Heb bij mn bier liever een zure sloot trouwens![]()
Ik las uitdijenquote:
Mergpijpjes zijn ook lekker, maar veel zoeter, past niet bij bier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet.
[..]
Oeh, da's ook wel lekker. Al vind ik mergpijpjes lekkerder
Zure sloot?
Ja, dat is waar. En dat dacht ik alquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mergpijpjes zijn ook lekker, maar veel zoeter, past niet bij bier.
Zure sloot = een kut
omdat ik t zei zekerquote:
ooh dat is wel gaaf jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
Mijn boekencollectie past overigens prima in de kast. Maar dan heb je nog de verzameling van Mr. P. Euter, verdomd.
Ik wil wel graag een boekenkast tot aan het plafond, eens rondkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |