Heldquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist
[ afbeelding ]
Hijquote:
Heb je mij zien sporten dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
Thuis.... wat zijn sommige mannen toch lekker als ze sportief doen
Ah, een positieve noot over mannenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
Ik wacht nog op visuele toelichtingquote:
Als jullie lief doen, weet ik er vast meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ah, een positieve noot over mannen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
Visuele toelichting van watquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wacht nog op visuele toelichting
je kleding keuze natuurlijkquote:
ik fiets veelquote:
Dat heb ik toch net verteldquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je kleding keuze natuurlijk![]()
oh en RTL 5 al ruim een half uur zonder reclame
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En me 2, sportief dan![]()
ja, dat is een tekstuele toelichting, ik wil een visuele.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik toch net verteldDonkerblauwe skinny jeans, zwarte top met knalroze blouse en zwart jasje erover en m'n zwarte Loubies
Ja eh, da's mijn enige vorm van sport, en of dat teltquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]echt sportief is t pas als je ook de linker en je armen moet gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En me 2, sportief danwant die Volvo's rijden heerlijk, maar niks sportiefs aan
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Zometeen RTL 7 drie kwartier zonder reclame.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je kleding keuze natuurlijk![]()
oh en RTL 5 al ruim een half uur zonder reclame
Okequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, dat is een tekstuele toelichting, ik wil een visuele.
Oh, mooiquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, da's mijn enige vorm van sport, en of dat telt
Uiteraard doet SBS daar niet aan meequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zometeen RTL 7 drie kwartier zonder reclame.
wat dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zometeen RTL 7 drie kwartier zonder reclame.
Jij hebt tenminste zure matjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:14 schreef PeuRac het volgende:
Fijn zo'n aparte keuken, maar dan valt de afwas niet op![]()
ooh en zure matten is geen lekkere combi met bier
quote:
It was over loooong agoquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef STING het volgende:
[..]
Must have beeeeeeeeeen loveeeeeee
but it's over noooohowwwwwwwwwwww
ik ben allergisch voor zequote:
en bokkepotenquote:
Goed tekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
Ik moet een nieuwe kast voor in de huiskamer. Te veel boeken.
Boeken ja.quote:
Boeken zijn inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Boeken ja.
Maar ik heb nu de Expedit van Ikea, dat vind ik een enorm fijne kast. Moet ik dus afstand van doen, heel tragisch.
Uitbreiden niet mogelijk?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Boeken ja.
Maar ik heb nu de Expedit van Ikea, dat vind ik een enorm fijne kast. Moet ik dus afstand van doen, heel tragisch.
Ik niet.quote:
Oeh, da's ook wel lekker. Al vind ik mergpijpjes lekkerderquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en bokkepoten
Heb bij mn bier liever een zure sloot trouwens![]()
Ik las uitdijenquote:
Mergpijpjes zijn ook lekker, maar veel zoeter, past niet bij bier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet.
[..]
Oeh, da's ook wel lekker. Al vind ik mergpijpjes lekkerder
Zure sloot?
Ja, dat is waar. En dat dacht ik alquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mergpijpjes zijn ook lekker, maar veel zoeter, past niet bij bier.
Zure sloot = een kut
omdat ik t zei zekerquote:
ooh dat is wel gaaf jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
Mijn boekencollectie past overigens prima in de kast. Maar dan heb je nog de verzameling van Mr. P. Euter, verdomd.
Ik wil wel graag een boekenkast tot aan het plafond, eens rondkijken.
Voorspelbaarheid is goed, doe ik ook geen gekke dingenquote:
Die van ons staat in de kast en zendt via een kastje of zo de film naar de tv.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef L-E het volgende:
Nog een vraagje, zijn er hier mensen die de flatscreen televisie aan de muur hebben hangen en géén tv-meubel meer hebben? Want dat wil ik graag doen, maar ik wil dan een leuke én mooie oplossing voor de dvd-speler.
Hieroquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef L-E het volgende:
Nog een vraagje, zijn er hier mensen die de flatscreen televisie aan de muur hebben hangen en géén tv-meubel meer hebben? Want dat wil ik graag doen, maar ik wil dan een leuke én mooie oplossing voor de dvd-speler.
Klinkt goed. Maar dan moet ik dus 'een kastje of zo' aanschaffen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van ons staat in de kast en zendt via een kastje of zo de film naar de tv.
Het kan ook saai wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voorspelbaarheid is goed, doe ik ook geen gekke dingen
Ik blijf altijd leuk verrassen, vraag Evie maarquote:
Onder de bank, nooit aan gedacht. Is dat niet onpraktisch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hierolange kabel en die staat onder de bank. Bij de video recorder. Mooie oplossing vind ik (nee, is niet zichtbaar als je op de stoel er tegenover zit).
Ik zal morgen pa eens vragen wat het precies is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt goed. Maar dan moet ik dus 'een kastje of zo' aanschaffen.
Je moet in ieder geval wel denken aan je IR-signaal uit je afstandbediening.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Onder de bank, nooit aan gedacht. Is dat niet onpraktisch?
Die gaat idd het hoekje niet omquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval wel denken aan je IR-signaal uit je afstandbediening.
Juist niet, hoef je niet op te staanquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Onder de bank, nooit aan gedacht. Is dat niet onpraktisch?
reflecteert meestal prima tegen de stoel/bank er tegenover.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval wel denken aan je IR-signaal uit je afstandbediening.
Dit vind ik ook wel een echte CL actiequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Als je het woord 'attachment' in je mail gebruikt en je wilt hem verzenden zonder attachment te hebben aangehangen, krijg je een mailing
Programma's die aan mij denken
Programma's die denken dat ik geestelijk gehandicapt ben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Als je het woord 'attachment' in je mail gebruikt en je wilt hem verzenden zonder attachment te hebben aangehangen, krijg je een melding
De techniek van tegenwoordigquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Als je het woord 'attachment' in je mail gebruikt en je wilt hem verzenden zonder attachment te hebben aangehangen, krijg je een melding
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef STING het volgende:
[..]
De techniek van tegenwoordig
[ afbeelding ]
voor moiquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit vind ik ook wel een echte CL actieHeb trouwens wel een leuke cadeautje voor je bedacht
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik reageerde op een opdrachtgever die een opdracht had gestuurd maar de attachment was vergeten. Die persoon kon die melding beter gebruiken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Programma's die denken dat ik geestelijk gehandicapt ben.
Ik heb zelf mijn plinten gefreesd van houten balken, ruimte zat voor een berg kabelsquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef L-E het volgende:
Ik weet niet of ik het aandurf met een Peuter die wild met auto's over de grond rijdt en dus ook dagelijks onder de bank terecht komen. Maar ik heb wat ruimte in de hoek naast de bank, ik zou daar een plankje oid kunnen maken waar het op kan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Juist niet, hoef je niet op te staanEn hier spelen we sowieso heel weinig af via de DVD/VCR, t meeste is toch gewoon tv of via de PC. Die laatste staat trouwens ook aan de andere kant van de kamer.
Wel lopen alle kabels hier onder de vloer door. Bij de grote verbouwing jaren terug zijn flinke kabelgoten in t begon gestort.
Oei. http://www.tburke.net/fun_stuff/pictures/computers/directx.htm dan maar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh, hotlinking has been disabled
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
Of ik koop ipv een nieuwe boekenkast een dvd-kast-achtig iets. Die staan nu ook in de Expedit, dat scheelt daar weer ruimte en het is vast goedkoper.
En dan een spatie erachter in de adresbalk en klaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oei. http://www.tburke.net/fun_stuff/pictures/computers/directx.htm dan maar.
Oh, dat paperclipjequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is dan wel een prima optie jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het aandurf met een Peuter die wild met auto's over de grond rijdt en dus ook dagelijks onder de bank terecht komen. Maar ik heb wat ruimte in de hoek naast de bank, ik zou daar een plankje oid kunnen maken waar het op kan.
Bergje maken, beetje benzine erover en een luciferquote:
Heb er een hele hoop bij mijn ex achter gelaten, anders had ik ook echt niet geweten waar ik ze had moeten latenquote:
Als er had gestaan: Niks wat lucifers niet oplossen. Was ie leuker geweestquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bergje maken, beetje benzine erover en een lucifer
Dat is op zich een goed idee, om de hoogte in te werken. Een plank boven de Expedit zou ook nog kunnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
OngetwijfeldIk ken je huis niet, maar ik had bijv heel veel ruimte gemaakt, door een plank over de hele breedte van de ruimte boven het raam te maken. Was bijna een hele Billy aan boeken wat op 3 meter pastte
Zwaar irritant dingquote:
Ik wil juist van het televisiemeubel af omdat ik dan meer ruimte heb in mijn zithoek. Ik hou niet van te veel spullen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders hebben de tv aan de muur gemonteerd (ik was die dag het huis ontvlucht) maar ze hebben nog een vrij laag televisiemeubel waar de versterker en upc-box en dvd enzo in staan.
De Lack planken van Ikea zijn in dezelfde stijl als Expeditquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is op zich een goed idee, om de hoogte in te werken. Een plank boven de Expedit zou ook nog kunnen.
Reden 1 om dat ding niet te installerenquote:
Jij zou echt flippen in mijn kamer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil juist van het televisiemeubel af omdat ik dan meer ruimte heb in mijn zithoek. Ik hou niet van te veel spullen.
I know, heb nog een witte Lack staan op zolder. Wellicht krijgt die nu eindelijk een functie hier in huis.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De Lack planken van Ikea zijn in dezelfde stijl als ExpeditAl had ik zelf een meubelplaat gekocht (is duurder, maar véél mooier afgewerkt dan een normale plank, kon ook 200kg op). Die zijn ook wel lijkend te koop en op maat.
Nope.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Reden 1 om dat ding niet te installerenkrijg je em er nog bij eigenlijk tegenwoordig? Ik gebruik al een tijdje OpenOffice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |