Kijk dat is de juiste instellingquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds de 'Hiep Hiep Hoera'-slinger hangen aan de muur boven de eettafel sinds 7 januari. Mensen vinden dat maar gek. Ik vind het een leuke slinger. Elke dag is toch een feest?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een ladekast, ik gebruik 'm als kaptafel
daarom, t is jouw feestjequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds de 'Hiep Hiep Hoera'-slinger hangen aan de muur boven de eettafel sinds 7 januari. Mensen vinden dat maar gek. Ik vind het een leuke slinger. Elke dag is toch een feest?
De ene dag nog meer dan de ander.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
slaap lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n bedje maar eens opzoeken. Morgen weer vroeg dag.
Trusten![]()
halfvolle glazenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
T vak van de sylist om jouw smaak te sturenquote:
Trustequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
Trusten![]()
Niet meer, want dat heeft ze al gedaan dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef Q. het volgende:
[..]
"Je moet alleen zelf de slingers ophangen". [ afbeelding ]
Ik lig al lang in bed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
Trusten![]()
Ik ben fan van Basic Label en Loods 5.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Malibu heeft trouwens ook toffe meubels
Wie, wat, waar?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Malibu heeft trouwens ook toffe meubels
Loods 5quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben fan van Basic Label en Loods 5.
Gelderland heeft toffe bankenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben fan van Basic Label en Loods 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |