hoe kom je daar nou bij danquote:Op zondag 13 maart 2011 13:20 schreef Bart-Willem het volgende:
Dank!
@ squatt3r: een goed bod is ook welkom hoor.En goedkoper dan dit kan je haast niet rijden (omgerekend is het net zo duur als een 240 LPG'er met automaat, want die rijden ca 1 op 6-6,5 en met een diesel heb je minder onderhoud).
Die oerdegelijke volvo kan dat makkelijk aan manquote:Op zondag 13 maart 2011 15:40 schreef squatt3r het volgende:
Ga morgen belastingaangifte invullen, daar verwacht ik mogelijk wat geld. Mijn interesse is heel voorzichtig, ik heb in principe een NS-jaarkaart dus hoef niet met de auto naar mijn werk (is forse afstand), maar zo in het weekend, naar sporten etc. vind ik het wel prettig om mobiel te kunnen zijn. Daarnaast voor mijn vakantie naar Noorwegen, maar ik weet niet zeker of deze wagen dat zou redden (klimmen/dalen etc.?)
Waarom doe je hem weg eigenlijk?
Hah zoiets dacht/hoopte ik al, de ruimte vind ik ook ideaal voor vakantie (tent etc.),. alleen twijfel wat omdat 'oldtimers' ook altijd veel werk zijn en ik er niet echt verstand van heb..quote:Op zondag 13 maart 2011 15:51 schreef Vendris het volgende:
[..]
Die oerdegelijke volvo kan dat makkelijk aan man
Snel is zo'n diesel niet, maar snelheid heeft niks met de trekkracht te maken.
het is geen 3 maar een 4traps automaat met een 2,3! met een 70 liter tank kan ik dus 600 km rijden voordat ik stil sta. en daarnaast een benzine tank zodat er nog eens 350 bij komt.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:26 schreef Bart-Willem het volgende:
Ik heb een 244 LPG gehad met automaat (ook 3-traps) en die liep 1 op 6 en op de snelweg 1 op 7. Gemiddeld zat 'ie rond de 1 op 6,5.Mijn collega heeft een 77'er 244 injectie op LPG met automaat en die loopt 1 op 6. Als je dat ding veel schraler afstelt dan wordt 'ie zuiniger maar is het ook vele malen sneller afgelopen met je cilinderkop.
![]()
M'n record is 1 op 14 met deze auto, dat was in Zweden (veel lange afstanden, al was het wel winter).
Tel daarbij op dat je bij een LPG-bak vaker je kleppen moet stellen etc dan bij zo'n diesel en de diesel blijkt net wat goedkoper te zijn. Plus het voordeel dat je gewoon 600-650km op 1 tank kan doen ipv elke 250km bij de pomp staat.
Ja zo'n 4-traps (AW71 neem ik aan?) scheelt een slok op de borrel.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:35 schreef flexoo het volgende:
[..]
het is geen 3 maar een 4traps automaat met een 2,3! met een 70 liter tank kan ik dus 600 km rijden voordat ik stil sta. en daarnaast een benzine tank zodat er nog eens 350 bij komt.
maar enfinje hebt een prima auto en diegene die hem koopt kan er jaren mee vooruit. leuk dat je kennis hebt van classic volvo's
er kan ook wat anders in de tank hé waar een diesel ook op looptquote:Op zondag 13 maart 2011 13:36 schreef flexoo het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou bij danmijn 244 uit 76 loop 1:8.6 en die van mijn vader uit 84 loopt 1:9.4
diesel kost 1,30
lpg kost 0,68
Wat rij je nu dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:05 schreef squatt3r het volgende:
Haha nee, die 3000,- heb ik maar kom nog niet verder, balen. De wagen blijft briljant.
Wil je dan perse een Volvo hebben?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:42 schreef squatt3r het volgende:
Jammer, nog geen nieuwe trotse eigenaar! Ik bezit momenteel geen auto, zocht een auto voor roadtrips, maar budget is helaas te beperkt, voor 3000 vind ik niet zo'n mooie auto, dus waarschijnlijk maar gewoon een goedkope auto voor erbij.
Succes met de verkoop!
Thanks dan alvastquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef Bart-Willem het volgende:
Thanks but no thanks.Ik weet wel iemand die op zoek is naar een belastingvrije Benz.
Zal hem de link eens sturen.
Hoger ga ik niet, genoeg gelijkwaardige auto's te vinden rond de 3000 Euro.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:58 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Te weinig.De 4750 is geen vaste prijs maar ik ga er niet teveel van afwijken.
Ik geef je een prijs wat ik die auto waard vind, naast de auto wil ik eventueel wel hoger gaan maar nooit in de richting van je vraagprijs.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:43 schreef Bart-Willem het volgende:
Succes daarmee dan.Oldtimers zijn nagenoeg niet met elkaar te vergelijken, maar als je zo'n zoektocht alleen op internet houdt lijkt alles op elkaar.
Op internet over een prijs van een auto die je in het echt niet gezien hebt vind ik best kansloos. Bieden mag, maar dan naast de auto.
De werkelijke waarde is wat een eventuele koper er voor over heeft.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Bart-Willem het volgende:
Wat jij het waard vindt is heel wat anders dan de werkelijke waarde.
Succes met de verkoop.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:58 schreef Bart-Willem het volgende:
Tja ik heb voor een Porsche nog geen Euro over, betekent niet dat dat de werkelijke waarde is.
Ik had interesse, maar zoek toch een ouder model. Voor mij als dagelijkse auto, zou ik er 35K per jaar in rijden. Mijn broer heeft er ook een en die rijdt er ook zoiets in, zonder enig probleem. Teller staat nu op de 400K bij hem.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:36 schreef masterblaster het volgende:
Hoeveel km kun je per jaar rijden met zon auto?
Het gaat mij meer om de kontquote:Op donderdag 24 november 2011 14:56 schreef Bart-Willem het volgende:
Je kan deze ook ombouwen naar het oude model met ronde koplampen als 't moet hoor.Is zelfs erg simpel.
haal je dat eruit en verpats je dat en dan kun je er weer banken in zettenquote:Op maandag 5 december 2011 15:03 schreef Bart-Willem het volgende:
Aan een camper heb ik helaas weinig.
heb nog steeds die camperquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:37 schreef Bart-Willem het volgende:
Speelt ook mee dat ik 'm af en toe in de verkoop heb (niet actief/continu zeg maar), het vreet immers geen brood.Dus ik hoef er niet koste wat 't kost van af.
Maar ik heb er nog 1 staan (nog op stalling) en in deze rij ik sowieso niet veel.
Stilstand is ook zonde, dus vandaar weer een kick.
die regel is onzin. dat is voor caravans.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:38 schreef Bart-Willem het volgende:
Aan een camper heb ik weinig, ga zelden op vakantie en als ik op vakantie ga dan fix ik een hotel of B&B.En zo'n ding mag officieel weer niet langer dan 3 dagen op straat staan enz enz.
Vraagprijs is nog steeds 2950, of elk aannemelijk bod.
3 dagen wat een mieperts dan heb je hem in 1 belletje als personen autoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:41 schreef Bart-Willem het volgende:
Hier in Eindhoven geldt 't voor caravans, campers en aanhangwagens.Een Kever kan interessanter zijn, meer info erover?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:12 schreef 0108daniel het volgende:
Zozo ik zie dat je bijna een jaar bezig ben om deze auto te verkopen?
Dit topic is geplaatst op: donderdag 10 maart 2011 @ 18:10:23
Nog precies een maandje dan 1 jaar te koop![]()
Zit er nu nog steeds geen roest op of staat de auto inmiddels binnen met een deken vanwege de kou etc.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:37 schreef Bart-Willem het volgende:
Speelt ook mee dat ik 'm af en toe in de verkoop heb (niet actief/continu zeg maar), het vreet immers geen brood.Dus ik hoef er niet koste wat 't kost van af.
Maar ik heb er nog 1 staan (nog op stalling) en in deze rij ik sowieso niet veel.
Stilstand is ook zonde, dus vandaar weer een kick.
neej staat niet te koop, hij staat nu te slapen in de stalling.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:50 schreef Bart-Willem het volgende:
^^ Wat hij zegt dus.
Ziet er iig leuk uit die kever, ik zal eens rondkijken of ik iemand weet voor dat ding.Heb je 'm zelf ook nog te koop gezet ergens (of te koop gestaan)?
Maar zo'n 1200: die haalt niet eens 120km/u toch?
pas gekeurd tot dec 2012 (daarna krijg je 2 jaar apk was laaste apk nog net 29 jaar oud.) en hij slaap nu de winter door bedoelde ik. en normaal staat hij altijd droog in de stalling. tot dat ik hem nodig heb.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:12 schreef Bart-Willem het volgende:
Klinkt niet verkeerd.Maar gezien 'ie in een stalling staat zit er geen APK op zeker?
En de remmen zitten door stilstand niet vast ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |