Ik had interesse, maar zoek toch een ouder model. Voor mij als dagelijkse auto, zou ik er 35K per jaar in rijden. Mijn broer heeft er ook een en die rijdt er ook zoiets in, zonder enig probleem. Teller staat nu op de 400K bij hem.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:36 schreef masterblaster het volgende:
Hoeveel km kun je per jaar rijden met zon auto?
Het gaat mij meer om de kontquote:Op donderdag 24 november 2011 14:56 schreef Bart-Willem het volgende:
Je kan deze ook ombouwen naar het oude model met ronde koplampen als 't moet hoor.Is zelfs erg simpel.
haal je dat eruit en verpats je dat en dan kun je er weer banken in zettenquote:Op maandag 5 december 2011 15:03 schreef Bart-Willem het volgende:
Aan een camper heb ik helaas weinig.
heb nog steeds die camperquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:37 schreef Bart-Willem het volgende:
Speelt ook mee dat ik 'm af en toe in de verkoop heb (niet actief/continu zeg maar), het vreet immers geen brood.Dus ik hoef er niet koste wat 't kost van af.
Maar ik heb er nog 1 staan (nog op stalling) en in deze rij ik sowieso niet veel.
Stilstand is ook zonde, dus vandaar weer een kick.
die regel is onzin. dat is voor caravans.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:38 schreef Bart-Willem het volgende:
Aan een camper heb ik weinig, ga zelden op vakantie en als ik op vakantie ga dan fix ik een hotel of B&B.En zo'n ding mag officieel weer niet langer dan 3 dagen op straat staan enz enz.
Vraagprijs is nog steeds 2950, of elk aannemelijk bod.
3 dagen wat een mieperts dan heb je hem in 1 belletje als personen autoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:41 schreef Bart-Willem het volgende:
Hier in Eindhoven geldt 't voor caravans, campers en aanhangwagens.Een Kever kan interessanter zijn, meer info erover?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:12 schreef 0108daniel het volgende:
Zozo ik zie dat je bijna een jaar bezig ben om deze auto te verkopen?
Dit topic is geplaatst op: donderdag 10 maart 2011 @ 18:10:23
Nog precies een maandje dan 1 jaar te koop![]()
Zit er nu nog steeds geen roest op of staat de auto inmiddels binnen met een deken vanwege de kou etc.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:37 schreef Bart-Willem het volgende:
Speelt ook mee dat ik 'm af en toe in de verkoop heb (niet actief/continu zeg maar), het vreet immers geen brood.Dus ik hoef er niet koste wat 't kost van af.
Maar ik heb er nog 1 staan (nog op stalling) en in deze rij ik sowieso niet veel.
Stilstand is ook zonde, dus vandaar weer een kick.
neej staat niet te koop, hij staat nu te slapen in de stalling.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:50 schreef Bart-Willem het volgende:
^^ Wat hij zegt dus.
Ziet er iig leuk uit die kever, ik zal eens rondkijken of ik iemand weet voor dat ding.Heb je 'm zelf ook nog te koop gezet ergens (of te koop gestaan)?
Maar zo'n 1200: die haalt niet eens 120km/u toch?
pas gekeurd tot dec 2012 (daarna krijg je 2 jaar apk was laaste apk nog net 29 jaar oud.) en hij slaap nu de winter door bedoelde ik. en normaal staat hij altijd droog in de stalling. tot dat ik hem nodig heb.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:12 schreef Bart-Willem het volgende:
Klinkt niet verkeerd.Maar gezien 'ie in een stalling staat zit er geen APK op zeker?
En de remmen zitten door stilstand niet vast ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |