t..llquote:
Aaah! Dat is hetquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dames in het bejaardenhuis om de hoek vinden het prachtig als 'ie weer eens langs komt.
Dan nog!quote:
klinkt wel okquote:
Oke alle mannen zijn klootzakkenquote:
Mannen? Hij heeft blijkbaar MSN contact met twee Nigerianen die zich voordoen als hulpeloze Russische vrouwen. Daar krijg ik ook regelmatig mailtjes over in mijn spambox.quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke alle mannen zijn klootzakkenZo nu gelukkig?
thansks, ik zal t meenemen in mn beslissingquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef Tally het volgende:
[..]
De nieuwe serie E Dell laptops zou ik je ook AFraden..Die hebben ook constant wat.
HP is ook een bagger merk.
Wij hebben dan wat Samsungs, Toshiba, Asus en Acer. Hier hebben we op zich goede ervaringen mee. Al heeft Acer wel veel maandagmorgen modellen.![]()
Yup, helemaal als 'ie z'n rapport komt laten zien en dat ze 'm een glimmende euro kunnen geven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:26 schreef Samzz het volgende:
Aaah! Dat is hetWel leuk voor die ouwetjes
Fijn dat ik jou zo intens gelukkig kan makenquote:
En alle vrouwen zijn kuthoeren...quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke alle mannen zijn klootzakkenZo nu gelukkig?
Je moet het vlees ook niet rauw eten hequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
Echt, eten sucks, al een uur buikpijn.
ik heb 2 royksopp CD's in de kast staan hier en ze zijn ook duidelijk hoorbaar in dat nummerquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
No shit, echt! Hehe, dat had ik niet van jou verwacht!
bonuspunten joejoe
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fijn dat ik jou zo intens gelukkig kan makennog andere wensen jonge dame?
wat heb je gegeten dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
Echt, eten sucks, al een uur buikpijn.
Ik hou normaal niet van die muziek, nu ook niet, maar ik kan het wel aanhoren/waarderen op het momentquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
No shit, echt! Hehe, dat had ik niet van jou verwacht!
bonuspunten joejoe
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb 2 royksopp CD's in de kast staan hier en ze zijn ook duidelijk hoorbaar in dat nummer
Dat zijn jouw woorden niet de mijnequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En alle vrouwen zijn kuthoeren...
Zijn we toch weer gelijkwaardig
Patatquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet het vlees ook niet rauw eten he
Friet!quote:
Hahahquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Genoeg, maar of je die kan vervullen. Hoewel, jij chemicus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |