quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
super simpel: knoflook raspen, in wat olie minuutje bakken, bérgen gesneden paprika (rood geel en groen) erbij en zwarte peper. minuutje of 30-35 laten stoven (met deksel op pan en geregeld even omroeren), zwarte olijven erbij, kappertjes erbij, gesneden peterselie en vuur uit, wat lekkere balsamico erbij en klaar.
En dat voor twee jaar wat domme vraagjes beantwoorden, is het toch nog ergens goed voorquote:
Allemaal dieven en vissenmoordenaars.quote:
Vandaag alles droog. Morgen de vijver van je onderburen leeg en op je deurmatquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
HiMuffin heeft alles drooggelaten
*klopt af* Zo maar even boodschapjes doen voor het avondeten
De enige vijver die ik heb is 6 verdiepingen omlaag en die is te groot om leeg te hengelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vandaag alles droog. Morgen de vijver van je onderburen leeg en op je deurmat.
Jij heel veel plezierquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
dinner + movie nite met L.
Veel plezier mensen
Have fun Squote:Op donderdag 10 maart 2011 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
Veel plezier mensen
Veel plezier Steerquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
Veel plezier mensen
Gezelligquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:56 schreef Bluezz het volgende:
Nou hoera voor het nieuwe computerprogramma wat nog niet op zichzelf staat voor de rest van het jaar. Betekent dat we alle handelingen nu dubbel moeten gaan doen![]()
Maar als we onze schouders eronder zetten hebben we over een jaar of anderhalf/twee veel minder werk. Oh en als het EPD opstart moeten we alles voorlopig in 3 voud gaan doen.![]()
![]()
Ik zie de rij wachtenden aan de balie en de telefoon nu al toenemen tot voorbij Tokio![]()
Administratieve Organisatie / Bestuurlijke informatieverzorgingquote:
Nee. Ik heb wel dat weekje vrij, maar bedacht dat ik gewoon lekker thuis eens wat achterstallig fotowerk ga wegwerken. En dan vermoedelijk in september gewoon wat langer ga. Misschien zelfs wel naar Schotland als alles een beetje goed uitpakt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:40 schreef ColdFeet het volgende:
Have fun met L, Steer! Enne Pee, valt nu je waddenweekje in het water?
Leuk he, werkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:31 schreef LieLie het volgende:
Pff.. nu moet ik weer omkleden en naar pilates!
En ik zit zo lehekker![]()
Schotland, nice! Ben je weleens in Ierland geweest eigenlijk?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:26 schreef PdeHoog het volgende:
Nee. Ik heb wel dat weekje vrij, maar bedacht dat ik gewoon lekker thuis eens wat achterstallig fotowerk ga wegwerken. En dan vermoedelijk in september gewoon wat langer ga. Misschien zelfs wel naar Schotland als alles een beetje goed uitpakt.
Nope. Staat nog op de planning! Maar ik wil nog zoveel. Ik ga eerst eens even wat andere dingen wegwerken en dan gaan we verder kijken!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Schotland, nice! Ben je weleens in Ierland geweest eigenlijk?
Je moest de helft ook schrappen P.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Staat nog op de planning! Maar ik wil nog zoveel.
Vind ik wel wat voor je. Denk ik. Wat ik ervan gezien heb.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef PdeHoog het volgende:
Nope. Staat nog op de planning! Maar ik wil nog zoveel. Ik ga eerst eens even wat andere dingen wegwerken en dan gaan we verder kijken!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind ik wel wat voor je. Denk ik. Wat ik ervan gezien heb.
Zo, zal ik maar eens gaan koken dan... Extra-slank eten, gevolgd door een mierzoet toetje
Een SGPért wil Jan Siebelink weren uit de bieb daarquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:49 schreef TAV74 het volgende:
OMG, Urk bij DWDD. Geef mij maar moslims
Ja. Ik schrap ook de minder interessante dingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |