quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
super simpel: knoflook raspen, in wat olie minuutje bakken, bérgen gesneden paprika (rood geel en groen) erbij en zwarte peper. minuutje of 30-35 laten stoven (met deksel op pan en geregeld even omroeren), zwarte olijven erbij, kappertjes erbij, gesneden peterselie en vuur uit, wat lekkere balsamico erbij en klaar.
En dat voor twee jaar wat domme vraagjes beantwoorden, is het toch nog ergens goed voorquote:
Allemaal dieven en vissenmoordenaars.quote:
Vandaag alles droog. Morgen de vijver van je onderburen leeg en op je deurmatquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
HiMuffin heeft alles drooggelaten
*klopt af* Zo maar even boodschapjes doen voor het avondeten
De enige vijver die ik heb is 6 verdiepingen omlaag en die is te groot om leeg te hengelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vandaag alles droog. Morgen de vijver van je onderburen leeg en op je deurmat.
Jij heel veel plezierquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
dinner + movie nite met L.
Veel plezier mensen
Have fun Squote:Op donderdag 10 maart 2011 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
Veel plezier mensen
Veel plezier Steerquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
Veel plezier mensen
Gezelligquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:56 schreef Bluezz het volgende:
Nou hoera voor het nieuwe computerprogramma wat nog niet op zichzelf staat voor de rest van het jaar. Betekent dat we alle handelingen nu dubbel moeten gaan doen![]()
Maar als we onze schouders eronder zetten hebben we over een jaar of anderhalf/twee veel minder werk. Oh en als het EPD opstart moeten we alles voorlopig in 3 voud gaan doen.![]()
![]()
Ik zie de rij wachtenden aan de balie en de telefoon nu al toenemen tot voorbij Tokio![]()
Administratieve Organisatie / Bestuurlijke informatieverzorgingquote:
Nee. Ik heb wel dat weekje vrij, maar bedacht dat ik gewoon lekker thuis eens wat achterstallig fotowerk ga wegwerken. En dan vermoedelijk in september gewoon wat langer ga. Misschien zelfs wel naar Schotland als alles een beetje goed uitpakt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:40 schreef ColdFeet het volgende:
Have fun met L, Steer! Enne Pee, valt nu je waddenweekje in het water?
Leuk he, werkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:31 schreef LieLie het volgende:
Pff.. nu moet ik weer omkleden en naar pilates!
En ik zit zo lehekker![]()
Schotland, nice! Ben je weleens in Ierland geweest eigenlijk?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:26 schreef PdeHoog het volgende:
Nee. Ik heb wel dat weekje vrij, maar bedacht dat ik gewoon lekker thuis eens wat achterstallig fotowerk ga wegwerken. En dan vermoedelijk in september gewoon wat langer ga. Misschien zelfs wel naar Schotland als alles een beetje goed uitpakt.
Nope. Staat nog op de planning! Maar ik wil nog zoveel. Ik ga eerst eens even wat andere dingen wegwerken en dan gaan we verder kijken!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Schotland, nice! Ben je weleens in Ierland geweest eigenlijk?
Je moest de helft ook schrappen P.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Staat nog op de planning! Maar ik wil nog zoveel.
Vind ik wel wat voor je. Denk ik. Wat ik ervan gezien heb.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef PdeHoog het volgende:
Nope. Staat nog op de planning! Maar ik wil nog zoveel. Ik ga eerst eens even wat andere dingen wegwerken en dan gaan we verder kijken!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind ik wel wat voor je. Denk ik. Wat ik ervan gezien heb.
Zo, zal ik maar eens gaan koken dan... Extra-slank eten, gevolgd door een mierzoet toetje
Een SGPért wil Jan Siebelink weren uit de bieb daarquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:49 schreef TAV74 het volgende:
OMG, Urk bij DWDD. Geef mij maar moslims
Ja. Ik schrap ook de minder interessante dingenquote:
Wat goed dat je dan toch een beetje hebt 'doorgezeurd' bij de DA pee! Die nieuwe medicijnen/pijnstillers waren gewoon nog even nodig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik schrap ook de minder interessante dingen![]()
Muffin is een tevreden kat. Ze lopen nu alletwee heerlijk door de woonkamer te banjeren
Nou, doorzeuren was het niet eens. Ze hoorde mijn klachten aan en trok binnen vijf minuten haar conclusie. Echt heel fijn hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat goed dat je dan toch een beetje hebt 'doorgezeurd' bij de DA pee! Die nieuwe medicijnen/pijnstillers waren gewoon nog even nodig.
Hup voor Muffin!
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Enjoy! Meneer sms'te dat hij later is![]()
Pee, ga je onze date nu ook schrappen?
Vooralsnog ga ik er vanuit dat het me allemaal zelf gaat lukkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als de sticky toffee pudding lukt, zorg ik anders wel voor een toetje
Oh yeahquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij gaan morgen naar Deelder & NCC en ik dacht dat ik dan mijn LBD en rode muiltjes wel aan kon. Dat is toch best jazzy?
Dat zal Jules vast wel leuk vinden en wie weet dat hij speciaal voor jou nog een keer z'n ode aan de vrouw gaat opdreunen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij gaan morgen naar Deelder & NCC en ik dacht dat ik dan mijn LBD en rode muiltjes wel aan kon. Dat is toch best jazzy?
Even betterquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
Vooralsnog ga ik er vanuit dat het me allemaal zelf gaat lukken
Misschien ga ik wel experimenteren met zelfgemaakt B&J ijsquote:
'Doorzeuren' als in: bij twijfel toch oversteken naar de DA.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, doorzeuren was het niet eens. Ze hoorde mijn klachten aan en trok binnen vijf minuten haar conclusie. Echt heel fijn hoor
[..]
Ik heb een paar albums van ze. En het is een uitermate toffe live bandquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezien, maar hoor goede dingen!
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
'Doorzeuren' als in: bij twijfel toch oversteken naar de DA.
Mjaaaa, dat is dan weer net niet een favoriet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zal Jules vast wel leuk vinden en wie weet dat hij speciaal voor jou nog een keer z'n ode aan de vrouw gaat opdreunen.
Als je echt niet kunt slapen kun je altijd nog naar PSV kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
film stopgezet..te moe. lig nu in bed. hopelijk doe ik eens een goeie tuk.
trusten
Dacht ik wel jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
Zit MeMo vandaag bij die PSV-wedstrijd?
Die zijn hier alleen maar gekomen om en gelijkspel eruit te slepen. Met mazzel nog iets extra's.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef TAV74 het volgende:
Rangers staat ook gewoon in twee rijen van vier/vijf af te wachten, geen wonder dat het geen fuck aan is
Tuurlijk!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vooralsnog ga ik er vanuit dat het me
allemaal zelf gaat lukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef DarkElf het volgende:
blijf toch bij mijn eerste molkeuzeja nog steeds, fuck nog een week wachten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ik was heel even vorige week en begin deze week bang dat we met een briljante mol te maken hadden die niemand als verdachte had: Soendos. Maar gelukkig was die het niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:31 schreef TAV74 het volgende:
Ik zei Karin, met als toevoeging dat ik het toch altijd fout heb. Dat had ik dus goed gezien
Dat zou nu wel weer tof zijn geweestquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was heel even vorige week en begin deze week bang dat we met een briljante mol te maken hadden die niemand als verdachte had: Soendos. Maar gelukkig was die het niet.
Ik had even Pieter Jan in het vizier, maar dat was toch te ver gezocht denk ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was heel even vorige week en begin deze week bang dat we met een briljante mol te maken hadden die niemand als verdachte had: Soendos. Maar gelukkig was die het niet.
*grinquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik had even Pieter Jan in het vizier, maar dat was toch te ver gezocht denk ik
Gelukkig?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja ik ook!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:45 schreef DarkElf het volgende:
Kende Soundos niet maar vind t een leuk mens
Ja blijkbaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik ook!
En helemaal een mooie jurk bewaren voor de finale![]()
![]()
Ze is standup comedian of zo?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef LieLie het volgende:
Baby S mag na het weekend uit haar gipsbroek!
Ja, met haar balkquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
zag er zo sneu uit.. arme ding
Borisz, je spreekt weer eens Chinees voor me.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef borisz het volgende:
Ik kijk eens een paar filmpjes terug van Visie op Velsen 2025. Ik denk echt van wtf hoe heb je die scenario's bedenken gegeven Velsen anno 2011..
En de hippe kleurtjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, met haar balk
Gelukkig was ze er wel blij om
Nou, ik denk altijd meteen dat er iets met mijn moeder is als zij beltquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:00 schreef DarkElf het volgende:
Handig van je zus Bluezz(volgende week telefoon uit!)
Oh, dat is fijn! Volgens mij zijn dat soort dingen in de regel zeker zo naar voor de ouders als voor het kleintje zelf.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef LieLie het volgende:
Baby S mag na het weekend uit haar gipsbroek!
Hier in Velsen is een project gestart over hoe Velsen eruit zou kunnen zien in 2025. Daarbij zijn vijf scenarios gemaakt over hoe Velsen eruit zou kunnen zien. Bij de meeste scenario's denk ik alleen maar hoe willen ze dat hier ooit bereiken gegeven hoe Velsen anno 2011 in elkaar zitquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Borisz, je spreekt weer eens Chinees voor me.
Maar da gef niks.
True, onhandig ook omdat ze niet in bad kon e.d.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dat is fijn! Volgens mij zijn dat soort dingen in de regel zeker zo naar voor de ouders als voor het kleintje zelf.
Ahaaa! Dank voor de vertaling.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier in Velsen is een project gestart over hoe Velsen eruit zou kunnen zien in 2025. Daarbij zijn vijf scenarios gemaakt over hoe Velsen eruit zou kunnen zien. Bij de meeste scenario's denk ik alleen maar hoe willen ze dat hier ooit bereiken gegeven hoe Velsen anno 2011 in elkaar zit.
in wat voor buurt wonen julliequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
wéér politie aan de deur.. wéér een overval hier tegenover.. dit keer wel verdachten aangehouden, maar ze konden nog goed een verklaring gebruiken geloof ik..
Slecht voorbeeld doet volgen
Tankstation.... tientallen jaren nooit iets aan de hand, nu twee keer in een paar maand.quote:
ja idd ik wist t weer. nou lekker dan, arme mensen achter de balie ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tankstation.... tientallen jaren nooit iets aan de hand, nu twee keer in een paar maand.
Ja, lekker! Zoiets maakte ik in mijn gezonde periodes nog weleensquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:04 schreef LieLie het volgende:
Deze ziet er megalekker uit!
http://www.kayotic.nl/blog/curried-mango-chicken-sandwich
[ afbeelding ]
een hele goede.. is in 30 jaar niet voorgekomen, veiliger dan hier kan (kon?) je niet wonen.. Wierden behoort sowieso tot een van de veiligste gemeentes in Overijssel..quote:
Its been a while, but finally I have a new favorite sandwich. One that doesnt involve bacon and avocado! My 12-stepper program is going very well, thank you.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:04 schreef LieLie het volgende:
Deze ziet er megalekker uit!
http://www.kayotic.nl/blog/curried-mango-chicken-sandwich
[ afbeelding ]
Jep.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Its been a while, but finally I have a new favorite sandwich. One that doesnt involve bacon and avocado! My 12-stepper program is going very well, thank you.
Curry powder, is dat simpelweg kerrie voor ons?
Jahquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De mol gebruikte ook weer dextermuziekjes
Gadverquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
wéér politie aan de deur.. wéér een overval hier tegenover.. dit keer wel verdachten aangehouden, maar ze konden nog goed een verklaring gebruiken geloof ik..
Slecht voorbeeld doet volgen
Ja, gelukkig zitten die meiden er nu volgens mij altijd met z'n tweeën sinds de vorige overval en ik vermoed dat ze ook wat training hebben gehad.. Maar vind het heel sneu voor ze.. ben geneigd morgen een bloemetje te brengen..quote:
Van een Velsen waar het de komende 15 jaar niet veel veranderd. Tot een Velsen waarbij IJmuiden kenniscentrum wordt en de universiteiten hier speciale dependances openen op het gebied van natuur/klimaat/haven/etc. IJmuiden de plek wordt van de watersporten. Dat IJmuiden weer een bruisend centrum krijgt en groot dienstensector krijgt waarbij de zakenmensen in de vele visrestaurants gaan eten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ahaaa! Dank voor de vertaling.
Wat voor onmogelijks willen ze zoal dan?
Ze zijn een klein beetje van dat bedrag vergeten te storten. Er staat slechts een tientje op van de Staatsloterij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:16 schreef Bluezz het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)joen-uitgekeerd.html
*checkt bankrekening
Ouwe voetbalwet: zoveel kansen missen, dan valt ie aan de andere kant.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Van een Velsen waar het de komende 15 jaar niet veel veranderd. Tot een Velsen waarbij IJmuiden kenniscentrum wordt en de universiteiten hier speciale dependances openen op het gebied van natuur/klimaat/haven/etc. IJmuiden de plek wordt van de watersporten. Dat IJmuiden weer een bruisend centrum krijgt en groot dienstensector krijgt waarbij de zakenmensen in de vele visrestaurants gaan eten.
Ja, Ajax mist toch ook wel wat scorend vermogen. Voetballen wel aardig verder.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ouwe voetbalwet: zoveel kansen missen, dan valt ie aan de andere kant.
Gaan ze eerst alle daar nu nog wonende Vissenkoppen gedwongen laten verhuizen om er een kenniscentrum van te makenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:22 schreef borisz het volgende:
Tot een Velsen waarbij IJmuiden kenniscentrum wordt en de universiteiten hier speciale dependances openen op het gebied van natuur/klimaat/haven/etc. IJmuiden de plek wordt van de watersporten. Dat IJmuiden weer een bruisend centrum krijgt en groot dienstensector krijgt waarbij de zakenmensen in de vele visrestaurants gaan eten.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ho-ly shit. Ik vroeg Meneer het vuur onder de pan met toffeesaus die zacht stond te pruttelen uit te draaien. Zet die druiloor 'm per ongeluk op max![]()
![]()
En mijn neus zit dicht dus ik rook het pas toen het hele huis vol rook stond
Neuh dat zou allemaal moeten gebeuren in een succesvol haventerrein. Waarbij met de nieuwe zeesluis weer een hoop mogelijkheden zouden komen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaan ze eerst alle daar nu nog wonende Vissenkoppen gedwongen laten verhuizen om er een kenniscentrum van te maken
Een mens moet durven dromen boor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Van een Velsen waar het de komende 15 jaar niet veel veranderd. Tot een Velsen waarbij IJmuiden kenniscentrum wordt en de universiteiten hier speciale dependances openen op het gebied van natuur/klimaat/haven/etc. IJmuiden de plek wordt van de watersporten. Dat IJmuiden weer een bruisend centrum krijgt en groot dienstensector krijgt waarbij de zakenmensen in de vele visrestaurants gaan eten.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ho-ly shit. Ik vroeg Meneer het vuur onder de pan met toffeesaus die zacht stond te pruttelen uit te draaien. Zet die druiloor 'm per ongeluk op max![]()
![]()
En mijn neus zit dicht dus ik rook het pas toen het hele huis vol rook stond
Neuh, die ruikt sowieso niet zo snel dingen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
En de mister rook het dus ook niet?
Jij?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh, die ruikt sowieso niet zo snel dingen.
Jemig zeg. Ik weet wel wie die zwarte pan zo mag proberen te boenen
The pink panther himselfquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh, die ruikt sowieso niet zo snel dingen.
Jemig zeg. Ik weet wel wie die zwarte pan zo mag proberen te boenen
Cola met Pizzasausblokjes, briljantquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef LieLie het volgende:
Oh, briljant, overgebleven pizzasaus invriezen als ijsblokjes.
Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht!
Ja!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef LieLie het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, dan weet je ook wat je hem de volgende keer moet geven als we langs komen he
Waarom is dat briljant?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef LieLie het volgende:
Die voorzet van Jansenquote:
Ik gooi steeds alle overgebleven saus in een bakje, en de keer erna gebruik ik dan weer drie lepels en de rest gooi ik dan alsnog weg. Als ik er blokjes van maak, dan kan ik steeds een paar blokjes pakken.quote:
Ah, ik wist niet dat je er zo weinig van nodig had steeds. Inderdaad handig dan!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik gooi steeds alle overgebleven saus in een bakje, en de keer erna gebruik ik dan weer drie lepels en de rest gooi ik dan alsnog weg. Als ik er blokjes van maak, dan kan ik steeds een paar blokjes pakken.
Ik gooi de overgebleven saus altijd door de pasta, lekker hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:57 schreef LieLie het volgende:
Ik gooi steeds alle overgebleven saus in een bakje, en de keer erna gebruik ik dan weer drie lepels en de rest gooi ik dan alsnog weg. Als ik er blokjes van maak, dan kan ik steeds een paar blokjes pakken.
Told you soquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:04 schreef DarkElf het volgende:
Ep. 1 van Dexter gezien, vind t idd leuk, we gaan er nog eentje kijken
Nee de mr moet er morgen vroeg uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:05 schreef borisz het volgende:
Oke DE zien we morgenochtend weer nadat ze S1 heeft afgekeken
Dat zegt niks.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee de mr moet er morgen vroeg uit
Neuh, ik had nog een beetje van alle ingredienten - wel weinig saus, dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:07 schreef DarkElf het volgende:
En CF!gatver! Dus nu sticky toffee pudding zonde saus?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
Net terug van etentje en filmpje met L!
1) Lastiglastiglastig
2) Ze kan *echt* niet koken
iPad 1 of 2 Lie?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef LieLie het volgende:
Wij krijgen een Ipad, wij krijgen een Ipad![]()
Nouja, mrLie, maar ik mag er ook aankomen
Zakje AH voorgesneden groente met bolognese saus uit een potje en euroshopper spaghetti.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh, ik had nog een beetje van alle ingredienten - wel weinig saus, dus
Steer, wat had ze gemaakt?
Whoa!!quote:
Ik zie potentie, gewoon wat kookworkshops gaan doen samenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
Zakje AH voorgesneden groente met bolognese saus uit een potje en euroshopper spaghetti.
En een half pitabroodje met tapenade als voorafje.
Ya rly.
Ze is exitquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zie potentie, gewoon wat kookworkshops gaan doen samen
Wat bedoel je trouwens, samen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zie potentie, gewoon wat kookworkshops gaan doen samen
Durfde je het haar te zeggen dat het niet echt je-van-het was?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zakje AH voorgesneden groente met bolognese saus uit een potje en euroshopper spaghetti.
En een half pitabroodje met tapenade als voorafje.
Ya rly.
Aan de hoeveelheid excuses die mijn kant op kwamen dacht ik dat het het beste was het niet nog meer onder haar neus te wrijven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Durfde je het haar te zeggen dat het niet echt je-van-het was?
Ze zal best een beetje de zenuwen hebben gehad, met je kookworkshop-ervaring.
Ik zie potentie in haar koken, ik had het niet over een relatiequote:
Nouja, het was niet smerig ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Ai ai ai. Dus je hebt gewoon gedaan alsof het lekker was?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aan de hoeveelheid excuses die mijn kant op kwamen dacht ik dat het het beste was het niet nog meer onder haar neus te wrijven.
Goed idee, ik doe ook nog 1 ep.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah, stukje BBT kijken..daarna poging tot slapen doen..
ehmm..quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De hoeveelheid. Enkelvoud. Excuus.
Daar zijn tegenwoordig hele discussies over hoor. Idem met 'aantal' en 'soort'.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De hoeveelheid. Enkelvoud. Excuus.
Ja sorry, maar volg het echt voor geen meter geloof ikquote:
Een grammaticaal foutje waarop steerkepeerke zich betrapte.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja sorry, maar volg het echt voor geen meter geloof ik![]()
Ik ben dan wel niet moe, maar helemaal helder is ook iets te veel gezegd
Ja, ik zag het alquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een grammaticaal foutje waarop steerkepeerke zich betrapte.
Als je haar maar goed zit, sun.
Oeh! Leuk!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn ouders vliegen dus morgen naar New York *jaloerssss*
Was zeer plausibel geweest.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik zag het alhad ff eerder terug moeten scrollen geloof ik. Ik dacht dat het een cryptische omschrijving was van zijn huidige staat van de relatie met L.
papa heeft dit dus als verrassing voor mama geregeld ivm 25 jarig trouwen, mn mama weet sinds net pas waar ze heen gaan en ik dus ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oeh! Leuk!![]()
Leuke boekwinkels daar.
Wat superlief van je pipa zeg!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
papa heeft dit dus als verrassing voor mama geregeld ivm 25 jarig trouwen, mn mama weet sinds net pas waar ze heen gaan en ik dus ook
ze heeft nog nooit gevlogenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat superlief van je pipa zeg!
Vindt je moeder het leuk, of hartstikke eng?
En dan meteen zo'n relatief eind vliegen en met dat strenge gedoe op het vliegveld.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze heeft nog nooit gevlogenze vindt t superleuk
en een hele ervaring dus ook wel spannend, ze zittne nu alvast in een hotel bij schiphol
Leuk hoor. Ben benieuwd hoe ze het vliegen vindt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ze heeft nog nooit gevlogenze vindt t superleuk
en een hele ervaring dus ook wel spannend, ze zittne nu alvast in een hotel bij schiphol
Waarom dan pas!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
Als ik ooit 25 jaar getrouwd ben wil ik ook eens naar New York.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:40 schreef Bluezz het volgende:
Gaaf MeMo
Ik kreeg een paar maanden geleden te horen dat : ooit, eens, als je het eigenlijk niet meer verwacht, de telefoon gaat en dan moet je wat spullen bij elkaar rapen want dan ga jij en ik samen naar NY. © F.
Minstensquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
![]()
Dat is toch iets om je genadeloos op te verheugen.
Oh wacht, ik verneem net dat het nog een jaar of 20 duurt.![]()
Geen centjes nu voor.quote:
Oooh, ik zie nu pas dat het van F. komt. Dat is leuk zeg!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
MinstensMaar het idee dat dat in zijn hoofd zit vind ik eigenlijk het meest leuke
Heb je weer gestumbled?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:44 schreef Bluezz het volgende:
http://owni.eu/2010/12/15/still-life-bent-objects/
Staat op de lijst.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:44 schreef Isabeau het volgende:
Als je er het geld wel voor hebt: gewoon doen hoor!
Ik zie het al, jullie hadden gewoon die staatsloterij moeten winnen voor een wereldreisquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Staat op de lijst.
Samen met Noorwegen, Ierland, Japan, Rusland, China, Nieuw Zeeland, Zuid-Amerika, Antartica, Ijsland en nog een paar streken waar ik nog wel eens naartoe wil.
Hoe ouder, hoe gekker.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
had van mn papa New York niet zo snel verwacht als bestemmingmaar wel tof
Ja, daar wacht ik al jaren op. Het bleef vandaag weer maar bij een tientje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie het al, jullie hadden gewoon die staatsloterij moeten winnen voor een wereldreis
We hadden een 10tjequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie het al, jullie hadden gewoon die staatsloterij moeten winnen voor een wereldreis
Kan je daarmee met de trein naar Schiphol?quote:
Snel, doe jeukpoeder op zijn toetsenbord.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit in de nachtdienst met een oersaaie collega
Booking.com.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
had van mn papa New York niet zo snel verwacht als bestemmingmaar wel tof
Ik denk niet dat hij daardoor in beweging komt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Snel, doe jeukpoeder op zijn toetsenbord.
Als ze die prijs winnen kunnen we de CUL meet houden in Schotlandquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hè jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Staat op de lijst.
Samen met Noorwegen, Ierland, Japan, Rusland, China, Nieuw Zeeland, Zuid-Amerika, Antartica, Ijsland en nog een paar streken waar ik nog wel eens naartoe wil.
In hun eigen B&g B&Bquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:50 schreef borisz het volgende:
Als ze die prijs winnen kunnen we de CUL meet houden in Schotland.
Yups.quote:
Doe een kwis http://www.yetanotherdot.com/asp/80s.htmlquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit in de nachtdienst met een oersaaie collega
Leuk!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Doe een kwis http://www.yetanotherdot.com/asp/80s.html
Kan nog steeds best koud zijn, denk ik? Lekker aan de sushiquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zit over een dag of 20 alweer in Moskou.
Zal maar eens kijken wat het weer daar doet, begin april.
-35 zal het vast niet worden, zoals vorig jaar januari.
Ja en het kan er ook weer van dag tot dag verschillen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kan nog steeds best koud zijn, denk ik? Lekker aan de sushi
Oh nog meer heerlijkheid! Ik vond Moskou cooler, maar St Petersburg is zó mooi!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja en het kan er ook weer van dag tot dag verschillen.
Ik neem toch maar wat dikke truien mee.![]()
Ja, sushi![]()
En ik combineer het dit jaar met Petersburg.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh nog meer heerlijkheid! Ik vond Moskou cooler, maar St Petersburg is zó mooi!
Voor je werk toch, Pee?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
Zo! 2u45 met Nieuw Zeeland gebeldToch leuk dat Skype
Nu nog ff webcam regelen
Soort vanquote:
Hoe tofquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
We gaan met de nachttrein heen en weer. De studenten gaan feesten in de trein natuurlijk, ik hoop alleen maar dat ik het overleef, twee nachten heen- en terugreizen. Ik schijn wel een fancy hut te krijgen aan boord. Zeg maar waar de mafiosi ook in reist.
Mijn collega heeft vorig jaar een heel arsenaal aan wapens mogen bewonderen.En als hij eens iemand wilde laten vermoorden, was dat slechts een telefoontje verweg.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:00 schreef Duderinnetje het volgende:
En ik combineer het dit jaar met Petersburg.
Maak je een grapje? Ik zit ook aan het 'bodempje' Dimple dat veel groter was dan ik dachtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:23 schreef Leintjeuh het volgende:
*puf puf* dat was volgens mij geen dubbele maar een driedubbele DimpleDe fles was toch niet zo bijna leeg als ik dacht
Maar nu is ie wel leeg, dus
Nachttrein, kan je wel lekker slapen? Hoe lang is de reis?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
We gaan met de nachttrein heen en weer. De studenten gaan feesten in de trein natuurlijk, ik hoop alleen maar dat ik het overleef, twee nachten heen- en terugreizen. Ik schijn wel een fancy hut te krijgen aan boord. Zeg maar waar de mafiosi ook in reist.
Mijn collega heeft vorig jaar een heel arsenaal aan wapens mogen bewonderen.En als hij eens iemand wilde laten vermoorden, was dat slechts een telefoontje verweg.
Nee, ik maak net de fles leeg. Dimple, nu staat er nog Glen Talloch en Aberfeldyquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:25 schreef ColdFeet het volgende:
Maak je een grapje? Ik zit ook aan het 'bodempje' Dimple dat veel groter was dan ik dachtCheers, Lein
Ik heb alleen nog Lagavulin, maar dat zal ik maar niet opdrinken - moet morgenochtend weer werkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee, ik maak net de fles leeg. Dimple, nu staat er nog Glen Talloch en AberfeldyWe zijn whiskey aan het leren drinken
Wil je een pic van de lege fles?
Heel goedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, ik maak net de fles leeg. Dimple, nu staat er nog Glen Talloch en AberfeldyWe zijn whiskey aan het leren drinken
Wil je een pic van de lege fles?
We waren in Frankrijk in een hypermarché langs een schap waar menig whiske-lover een keiharde stijve piemel van zou krijgen. Ze hadden 4 meter schap van 2 meter hoog vol met verschillende flessen whiskeyquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb alleen nog Lagavulin, maar dat zal ik maar niet opdrinken - moet morgenochtend weer werken
Prettig hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We waren in Frankrijk in een hypermarché langs een schap waar menig whiske-lover een keiharde stijve piemel van zou krijgen. Ze hadden 4 meter schap van 2 meter hoog vol met verschillende flessen whiskeyVariërend van 20 tot 250 euro per fles
We zijn halverwege! De eerste twee smaakten primaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:31 schreef PdeHoog het volgende:
Heel goedHoe bevielen de flesjes Famous Grouse?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We zijn halverwege! De eerste twee smaakten prima
Ik begin ook trek te krijgen nu. En ik zit nog half na te stuiteren van mijn call. Allemaal termen en indrukken en informatie die nog verwerkt moet worden! En hij begon verdorie al aan zijn vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb snacktrek. Maar omdat er geen chips is, eet ik een klein blikje mais leeg. Royal sadness
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb snacktrek. Maar omdat er geen chips is, eet ik een klein blikje mais leeg. Royal sadness
Ik denk dat ik geen vuur moet gebruiken nuquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:57 schreef Isabeau het volgende:
kan je anders een eitje koken/bakken of zo? Stilt de trek ook
Dat wordt dus een rauw ei.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik denk dat ik geen vuur moet gebruiken nu
De ideale werkplek dus.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit hier tegenover een snoepautomaat en er staat allemaal gebak in de koelkast
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit hier tegenover een snoepautomaat en er staat allemaal gebak in de koelkast
Nou, reuze. Ik heb ook allemaal collega's die continue snoep (met name) drop in grote potten vlak bij mij zettenquote:
Allemaal Hema-taarten sinds vandaagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Beter diepvriesappeltaart (
) die sinds 8-3 in de koelkast staat?
Jummie. Hier is de droppot ook altijd gevuld. Past prima in mijn dieet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:02 schreef Isabeau het volgende:
Nou, reuze. Ik heb ook allemaal collega's die continue snoep (met name) drop in grote potten vlak bij mij zetten
Een uur of zes, geloof ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nachttrein, kan je wel lekker slapen? Hoe lang is de reis?
Oh, hoe duur is dat? Ik ken nog wel een iemand die van mij de kogel mag krijgen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 06:28 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen voor wie een tikkeltje slaperig inlogt op fok!
Ja gmogge!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 06:28 schreef Isabeau het volgende:
Meldt, aflossingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 06:28 schreef Isabeau het volgende:
Levert toch inkomsten op, en het is maar 1 dag in de week? Ik zou het wel doen en dan een proefperiode van 2X afspreken of zo?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:37 schreef freecell het volgende:
En nu ben ik gisteren gevraagd om weer gastouder te worden voor 1 dag in de week. Een meisje, zit qua leeftijd tussen mijn kinderen in, maar heeft een slechte start gehad en heeft een finke ontwikkelingsachterstand.
En ergens trekt het me zo, het is een heel leuk meisje én interessant werk (normal gastouderen niet, maar hier komt nog wel wat extra uitdaging en medische zorg bij kijken)
En aan de andere kant... Weer één erbij voor één dag per week. Pffff. Ik vond de tijd met twee gastkindjes niet bepaald relaxed. En nu heb ik er zelf ook nog twee.
Lastig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |