abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:19:36 #101
16715 Mylene
*schatje*
pi_97927917
quote:
Beveiligers klappen uit de school'

Constanza ’pinde’ vaker in Breukhoven-kluis'

Constanza Breukhoven (35) deed, zo vertellen particuliere beveiligers die in de Wassenaarse woning van het echtpaar verbleven, al eerder een greep in de kluis. Zo ’pinde’ zij in 2003 binnen een paar weken twee keer. Zonder dat haar ouders daarvan op de hoogte waren.

De oudste adoptiedochter van het stel, die wordt verdacht van medeplichtigheid aan het volledig leeghalen van de ouderlijke kluis afgelopen december, woonde destijds al niet meer thuis maar in een flat in Den Haag.

„Als wij dan met een aantal beveiligers in de keuken koffiedronken, dan belde Constanza naar haar jongere zus Shanna. ’Nee, pap en mam zijn niet thuis, ik zie je zo’, hoorden we haar dan antwoorden. Vervolgens kwam Constanza binnen, gaf ons allemaal een hand en vroeg aan haar zusje: ’Staat de kluis open?’ Op haar ontkenning volgde dan steevast de vraag of de code nog dezelfde was. En dan rende de oudste dochter naar de kluis in de slaapkamer om binnen vijf minuten weer te vertrekken.”

De beveiligers hebben nooit iets tegen Hans en of Connie gezegd, omdat ze ’het kwaad’ niet verwachtten binnen het gezin. „We namen aan dat er een soort afspraak was dat dat gewoon kon. Bovendien werd er nooit gezegd dat er geld miste. Nu bekend is geworden hoeveel geld er altijd in de kluis lag, denk ik dat het ook ongemerkt kon. Van een grote berg mis je immers geen paar duizend euro.”

De beveiligers die waren ingehuurd om het gezin te beschermen tegen afpersers, doen nu hun verhaal, omdat „de informatie mogelijk nuttig kan zijn, nu de zaak over de kluiskraak binnenkort dient”.

De politie heeft intussen drie afpersers ingerekend. Zij probeerden de eind vorig jaar gestolen spullen voor 800.000 euro terug te verkopen aan Hans Breukhoven, maar liepen in een val.

De advocaat van Constanza, mr. Kerkhoven, was gisteren niet bereikbaar voor commentaar. De zaak dient op 24 juni.
bron
pi_97931554
en wie zijn die 3 afpersers dan? bedoelen ze daar dat dochtergedrocht mee en dr vriend en die andere vlegel?
pi_98017408
Lekker terug sturen naar Sao Paulo
http://2.bp.blogspot.com/(...)terinkrottenwijk.jpg
pi_98017479
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:05 schreef missyB het volgende:
en wie zijn die 3 afpersers dan? bedoelen ze daar dat dochtergedrocht mee en dr vriend en die andere vlegel?
Inderdaad ,Mohammed K. zijn broer Brahim en dan die Erik

Gewoon allemaal terugtrappen naar het ghetto waar ze uit komen .
pi_98017717
Nee toch, het was nog niet bekend. Alleen dat er na de roof ook een afpersingszaak is geweest door 3 mannen die uiteindelijk door de politie van de weg zijn gereden. Daarbij werd er van de week bij Boulevard gezegd dat er inmiddels 6 mensen vastzitten. Neem dan aan dat dat Constanza en aanhang zijn + de 3 afpersers
pi_98018332

Trouwste user 2022 zaterdag 11 juni 2011 @ 15:41:34 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_98026432
"Het blijft toch je dochter."

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 juni 2011 @ 12:51:28 #109
22592 crew  Ole
pi_98601229
De rechtszaak is in volle gang

quote:
vr 24 jun 2011, 12:24
Constanza Breukhoven voor de rechter
van onze redactie
AMSTERDAM - De rechtszaak tegen Constanza Breukhoven in verband met de kluiskraak bij haar vader Hans is inmiddels in volle gang.

Constanza en haar vriend Mohammed K. worden verdacht van diefstal en heling, meldt Saskia Belleman, rechtbankverslaggever van de Telegraaf, op Twitter.

Inmiddels is bekend dat de vriend van Constanza wordt ontslagen uit voorlopige hechtenis omdat zijn zaak op een later moment zal worden hervat in verband met verder onderzoek. De zaak van Conny en Hans' dochter vindt wel vandaag plaats.

Contstanza werd op 31 december 2010 aangehouden en beschuldigd van diefstal van vijfentwintig horloges met een totale waarde van 200.000 euro, aandelen aan toonder ter waarde van 2,5 miljoen euro uit de kluis van haar vader. Ook verdween ongeveer 68.000 euro en een onbekend bedrag aan buitenlands geld. Constanza heeft altijd ontkend betrokken te zijn bij de zaak.

Volg het laatste nieuws rondom de rechtszaak van Contstanza Breukhoven live via de Twitter van de rechtbankverslaggever van De Telegraaf Saskia Belleman.

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 juni 2011 @ 12:54:20 #110
22592 crew  Ole
pi_98601353
http://twitter.com/#!/saskiabelleman

aantal tweets:

SaskiaBelleman Saskia Belleman
Op in beslag genomen laptop bleek gezocht te zijn naar auto's; Mercedes, BMW. Ook naar 'kopen/verkopen horloges'. #Kluiskraak
20 minutes ago »

Over ultrakorte gesprekjes; "Als ik politie zie verbreek ik verbinding. En er zijn veel bomen in Wassenaar.Valt verbinding weg." #Kluiskraak
34 minutes ago »
Gangen van bezitters gsm-nummers die contact hadden met Constanza via zendmasten nagegaan. Ze waren allemaal dicht in de buurt. #Kluiskraak
37 minutes ago »
@ @ciscokid_nl Veghel, je hebt gelijk. Dank!
42 minutes ago »
In Vechel man aangehouden met wie Constanza 10 x belde. Hij had buitenlandse valuta op zak. Niet bekend of dat uit kluis kwam. #Kluiskraak
44 minutes ago »
Rechter; "U heeft haar 26 x aan de telefoon gehad." Constanza; "Ze is nogal een probleemgeval." #Kluiskraak
47 minutes ago »
Zou onder anderen contact hebben gehad met vriendin; "Nada heet ze, geloof ik. Weet niet waar ze woont." #Kluiskraak
48 minutes ago »
Rechter ondervraagt Constanza over gsm-nummers die ze in periode kraak belde. Ze zegt zich er weinig van te herinneren. #Kluiskraak
50 minutes ago »
Sleutel haalde ze uit washok en ze kende de code van het alarmsysteem. #Kluiskraak
58 minutes ago »
Constanza geeft toe dat ze in huis pa is geweest op 24 december. "Niks bijzonders, kwam dagelijks over vloer." #Kluiskraak
59 minutes ago »
Mohammed K. heeft van januari tot nu in hechtenis gezeten. #Kluiskraak
1 hour ago »
Herstel; zaak tegen Constanza wel nu. Alleen Mohammed wordt aangehouden. #Kluiskraak
1 hour ago »
Zaak tegen broer Brahim K. wil de rechtbank wel vandaag afhandelen. #Kluiskraak
1 hour ago »
Vriend Mohamed K. wordt ontslagen uit voorlopige hechtenis, omdat onduidelijk is of de zaak weer snel kan worden opgepakt. #Kluiskraak
1 hour ago »
Zaak Constanza Breukhoven en medeverdachten wordt aangehouden. #Kluiskraak
1 hour ago »
Van Boom; "Heb ik nu alles gezegd? Ja. Nee! Ik begin op detective Columbo te lijken." #Kluiskraak
2 hours ago »
Advocaat Constanza Breukhoven wil nu behandeling, omdat de publicitaire druk zo zwaar is. #Kluiskraak
2 hours ago »
Advocaat Van Boom wil aanhouding. Advocaat van broer Mohammed K., Brahim, sluit zich aan. #Kluiskraak
2 hours ago »
Advocaat Van Boom; "Het is onduidelijk en moet duidelijk worden, en als het onduidelijk blijft, dan is dat tenminste duidelijk." #Kluiskraak
2 hours ago »
Rechter onderbreekt advocaat Van Boom die om nadere onderzoekswensen te doen, nu al diep dossier in duikt. #Kluiskraak
2 hours ago » SaskiaBelleman Saskia Belleman
Hij vindt dat rechtbank daarom ruimhartig moet omgaan met verzoeken van de verdediging, "om te voorkomen dat schijn bedriegt." #Kluiskraak
3 hours ago »
Advocaat Mohammed B. beklaagt zich erover dat substantieel deel dossier al op straat ligt. #Kluiskraak
3 hours ago
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 juni 2011 @ 13:20:09 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_98602410
:D

_O_

Heerlijk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_98602669
Die Mohammed B heeft het er maar druk mee
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 juni 2011 @ 14:00:27 #113
22592 crew  Ole
pi_98604262
Update

Brahim; "Alleen dat het niet van een kluiskraak kwam, en al helemaal niet van Breukhoven." #Kluiskraak
1 minute ago »
Brahim wil niks zeggen over de 15.900 euro die de politie in zijn schoenzool vond. #Kluiskraak
3 minutes ago »
Auto was door Mohammed K. gekocht in België. Waarvan weet Brahim niet. "Mo had altijd auto's". #Kluiskraak
4 minutes ago »
Rechter verhoort nu Brahim K., broer van vriend Constanza.Gaat over Mercedes waarin hij rondreed tijdens aanhouding in Spanje. #Kluiskraak
5 minutes ago »
@ @SanderL1986 Vergeet Middelburg niet op dinsdag...;-)
10 minutes ago »
Tot zover het verhoor. Beveiliger mag weer terug naar Drenthe. Uren gewacht op 1 vraag. "Waar kan ik mijn declaratie indienen?" #Kluiskraak
11 minutes ago »
Beveiligingsman zag geen sporen rond het huis, het had net gesneeuwd. Niet waar, zegt advocaat met KNMI- rapport in de hand. #Kluiskraak
13 minutes ago » SaskiaBelleman Saskia Belleman
Rechtbank gaat verder met verhoor beveiligingsbeambte die reageerde op het alarm in huize Breukhoven. #Kluiskraak
22 minutes ago
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 juni 2011 @ 14:02:09 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_98604354
Beveiligingsman zag geen sporen rond het huis, het had net gesneeuwd. Niet waar, zegt advocaat met KNMI- rapport in de hand. #Kluiskraak

_O_

Moderator / Miss SHO vrijdag 24 juni 2011 @ 14:03:32 #115
22592 crew  Ole
pi_98604420
Rechter; "Wel gek, geld in een schoen." Brahim; "Anders pikt de Spaanse politie het in." #Kluiskraak
1 minute ago » SaskiaBelleman Saskia Belleman
Brahim; "Alleen dat het niet van een kluiskraak kwam, en al helemaal niet van Breukhoven." #Kluiskraak
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 juni 2011 @ 14:08:25 #116
22592 crew  Ole
pi_98604672
quote:
Rechter: "Was dat een groot bedrag voor u?" Brahim; "Ach groot... Nee, gewoon." Rechter; "Maar u heeft geen inkomen?" #Kluiskraak
3 minutes ago
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 juni 2011 @ 14:17:03 #117
22592 crew  Ole
pi_98605078
quote:
Brahim; "Ik dacht, weet je wat, ik ga lekker vakantie vieren met auto". Rechter; "En met 15.900 euro in uw schoenzool." #Kluiskraak
5 minutes ago » SaskiaBelleman Saskia Belleman
Brahim zag geen verband tussen auto, en feit dat broer vast zat. "Ik dacht dat hij tijdens jaarwisseling teveel gedronken had." #Kluiskraak
Niet de snuggerste die Brahim :D
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:17:42 #118
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_98605123
Wat een louche figuren, die Mohammeds :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 juni 2011 @ 14:28:24 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_98605715
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 juni 2011 @ 14:34:52 #120
22592 crew  Ole
pi_98606071
quote:
D.: "Ik was alleen woordvoerder. Ik zou niet delen in opbrengst". Rechter; "Dan groeit mijn verbazing. Waarom deed u dat?" #Kluiskraak
1 minute ago »
Ging op obligaties, aandelen aan toonder, certificaten. D. vroeg als 'woordvoerder' 8 ton van Breukhoven. #Kluiskraak
3 minutes ago »
Misverstand, zegt D. "Dat was niet bedoeling. We wilden spullen teruggeven." #Kluiskraak
7 minutes ago »
Rechtbank verhoort nu vierde verdachte, Jordan D., die zou hebben getracht deel spullen Breukhoven te helen. #Kluiskraak
8 minutes ago
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 juni 2011 @ 14:45:02 #121
22592 crew  Ole
pi_98606676
quote:
Constanza slaakt een diepe zucht, draait op haar verdachtenbankje. #Kluiskraak
4 minutes ago » SaskiaBelleman Saskia Belleman
Tweet tussenuit gevallen; D. vroeg als 'woordvoerder' van anderen 8 ton aan Breukhoven, voor 'teruggeven' spullen. #Kluiskraak
6 minutes ago
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:27:52 #122
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_98609138
Wordt dat allemaal op twitter gezet :D Ben je toch gek die Saskia Belleman.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:28:52 #123
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_98614335
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Ole, wie is Saskia Belleman ?!
De rechtbankverslaggever van de Telegraaf (staat hierboven).
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 juni 2011 @ 17:59:59 #125
22592 crew  Ole
pi_98616156
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:15 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

De rechtbankverslaggever van de Telegraaf (staat hierboven).
Filmen en geluid opnemen mag niet, dik kennelijk wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')