http://twitter.com/#!/saskiabellemanaantal tweets:
SaskiaBelleman Saskia Belleman
Op in beslag genomen laptop bleek gezocht te zijn naar auto's; Mercedes, BMW. Ook naar 'kopen/verkopen horloges'. #Kluiskraak
20 minutes ago »
Over ultrakorte gesprekjes; "Als ik politie zie verbreek ik verbinding. En er zijn veel bomen in Wassenaar.Valt verbinding weg." #Kluiskraak
34 minutes ago »
Gangen van bezitters gsm-nummers die contact hadden met Constanza via zendmasten nagegaan. Ze waren allemaal dicht in de buurt. #Kluiskraak
37 minutes ago »
@ @ciscokid_nl Veghel, je hebt gelijk. Dank!
42 minutes ago »
In Vechel man aangehouden met wie Constanza 10 x belde. Hij had buitenlandse valuta op zak. Niet bekend of dat uit kluis kwam. #Kluiskraak
44 minutes ago »
Rechter; "U heeft haar 26 x aan de telefoon gehad." Constanza; "Ze is nogal een probleemgeval." #Kluiskraak
47 minutes ago »
Zou onder anderen contact hebben gehad met vriendin; "Nada heet ze, geloof ik. Weet niet waar ze woont." #Kluiskraak
48 minutes ago »
Rechter ondervraagt Constanza over gsm-nummers die ze in periode kraak belde. Ze zegt zich er weinig van te herinneren. #Kluiskraak
50 minutes ago »
Sleutel haalde ze uit washok en ze kende de code van het alarmsysteem. #Kluiskraak
58 minutes ago »
Constanza geeft toe dat ze in huis pa is geweest op 24 december. "Niks bijzonders, kwam dagelijks over vloer." #Kluiskraak
59 minutes ago »
Mohammed K. heeft van januari tot nu in hechtenis gezeten. #Kluiskraak
1 hour ago »
Herstel; zaak tegen Constanza wel nu. Alleen Mohammed wordt aangehouden. #Kluiskraak
1 hour ago »
Zaak tegen broer Brahim K. wil de rechtbank wel vandaag afhandelen. #Kluiskraak
1 hour ago »
Vriend Mohamed K. wordt ontslagen uit voorlopige hechtenis, omdat onduidelijk is of de zaak weer snel kan worden opgepakt. #Kluiskraak
1 hour ago »
Zaak Constanza Breukhoven en medeverdachten wordt aangehouden. #Kluiskraak
1 hour ago »
Van Boom; "Heb ik nu alles gezegd? Ja. Nee! Ik begin op detective Columbo te lijken." #Kluiskraak
2 hours ago »
Advocaat Constanza Breukhoven wil nu behandeling, omdat de publicitaire druk zo zwaar is. #Kluiskraak
2 hours ago »
Advocaat Van Boom wil aanhouding. Advocaat van broer Mohammed K., Brahim, sluit zich aan. #Kluiskraak
2 hours ago »
Advocaat Van Boom; "Het is onduidelijk en moet duidelijk worden, en als het onduidelijk blijft, dan is dat tenminste duidelijk." #Kluiskraak
2 hours ago »
Rechter onderbreekt advocaat Van Boom die om nadere onderzoekswensen te doen, nu al diep dossier in duikt. #Kluiskraak
2 hours ago » SaskiaBelleman Saskia Belleman
Hij vindt dat rechtbank daarom ruimhartig moet omgaan met verzoeken van de verdediging, "om te voorkomen dat schijn bedriegt." #Kluiskraak
3 hours ago »
Advocaat Mohammed B. beklaagt zich erover dat substantieel deel dossier al op straat ligt. #Kluiskraak
3 hours ago