Eens.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wel, hoe gek het ook klinkt. Soms is een band met iemand er al heel snel.
Ja, dan is het wat anders indd. Dan merk je vrij snel of er met zoiets om te gaan iets etc. Maar dat zit hm soms in veel tijd en energie. Zou ik na mijn huidige vriend iemand ontmoeten die dezelfde problemen heeft als mijn ex, dan bedank ik ervoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja op die manier, maar dan kan die persoon zich in elk geval blijkbaar normaal gedragen enzoIk bedoelde meer dat als het echt ernstig is, je dat redelijk snel merkt. In mijn geval was dat vrij obvious gezien zie persoon me amper een kus op de wang durfde te geven ter begroeting en steeds minimaal een meter afstand hield...
Niet alle Limburgers!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Limburgers hebben sowieso een streepje voor, toch?
Ja, maar dat bedoel ik dus. Dat kan je van tevoren onmogelijk weten. Genoeg mensen die hun diepste geheimen lang voor zich kunnen houden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het kan maar is niet ideaal want dan krijg je het later op je bord keihard terug. In iedergeval als die problemen/baggage vrij diep zitten.
Wat is dat nou weer voor reactiequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nu in de war... Jij bent een vrouw of je bent homoseksueel? Dat heb ik even gemist denk ik...
Een makkelijke prooi dus?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou van gewonde vogeltjes stiekem.
Vertederend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:08 schreef HeatWave het volgende:
Het was serieusquote:
Zo sta ik er nu ook in inderdaad. Nooit meer wil ik een man die niet normaal met zijn eigen woede om kan gaan en mij niet 'goed' kan behandelen. Wat voor issues zijn gedrag ook rechtvaardigen, echt nooit meer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dan is het wat anders indd. Dan merk je vrij snel of er met zoiets om te gaan iets etc. Maar dat zit hm soms in veel tijd en energie. Zou ik na mijn huidige vriend iemand ontmoeten die dezelfde problemen heeft als mijn ex, dan bedank ik ervoor.
nee maar je merkt wel al snel wat aan gedrag..... als iemand er dan ook nog eens niet over wilt praten....quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef STING het volgende:
[..]
Binnen een paar dates kom je er over het algemeen niet achter wat voor baggage iemand heeft.
Ik heb het gewoon over een vrouw hoor, en vooralsnog ben ik gewoon heteroquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het was serieusIk dacht dat jij een man was en dat je hetero was, maar je hebt het nu over een mannelijke ex geloof ik...?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:08 schreef Rifoki het volgende:
Ik ben het er overigens wel mee eens. Bagage is het probleem niet, de manier waarop je daar in staat, mee om gaat kan wel heel bepalend zijn.
Dat hangt helemaal van de baggage af.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
nee maar je merkt wel al snel wat aan gedrag..... als iemand er dan ook nog eens niet over wilt praten....
nee, niet per definitie eigenlijk. Maar ik kan gewoon niet ontkennen dat ik een zwak heb voor de wat moeilijkere meidenquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo sta ik er nu ook in inderdaad. Nooit meer wil ik een man die niet normaal met zijn eigen woede om kan gaan en mij niet 'goed' kan behandelen. Wat voor issues zijn gedrag ook rechtvaardigen, echt nooit meer.
Ja? Hoe merk je dat dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
nee maar je merkt wel al snel wat aan gedrag..... als iemand er dan ook nog eens niet over wilt praten....
Oh wacht... ik denk dat mn lay out verkloot was en ik jouw user icon bij E_Ls post zag... ofzo.. Ik snap er geen kut meer van. Was niet lullig bedoeld in elk geval!! Sorryquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon over een vrouw hoor, en vooralsnog ben ik gewoon hetero
geef mij het blije vrije vogeltje maar hoor, weet ik nuquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:08 schreef HeatWave het volgende:
Zolang je je niet afsluit voor je dingen van vroeger is het ook niet echt een probleem. Als dat dus wel gebeurd gaat dat je gewoon tegenwerken in een relatie en gaat het niet werken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is heel persoonlijk.
Mijn vriend schijnt vroeger als kind ook aardig wat dingen te hebben meegemaakt maar hij heeft het nooit verteld. Ik merk iig niets aan hem dat het invloed heeft op zijn leven dus hoef het ook niet zo nodig te weten.
Het zit diep he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hail, oh motherfucking hail that
Sja, ik zou ook beter moeten weten, maar soms is het sterker dan mezelfquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
geef mij het blije vrije vogeltje maar hoor, weet ik nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |