Zuurkoolquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:44 schreef L-E het volgende:
Morgen is het vrijdag. Drie keer raden wat ik dan op de markt ga halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ur dreamz misterquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zou wat zijn he?.
Nu wij nog
stroopwafelkruimels met warme stroopquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:44 schreef L-E het volgende:
Morgen is het vrijdag. Drie keer raden wat ik dan op de markt ga halen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:45 schreef vencodark het volgende:
Over seks gesproken, dít is pas onveilige seks:
Hoe kom je daar nu weer aan?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Dan nog, HOAX!quote:
Dat mag, ben er vrij nuchter over op het moment. Teveel shit gebeurd dus vind het wel best eigenlijk.quote:
For nowquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh... nou... dan ist bijzonder weinig eh
Ik hou niet van shit. zeker niet meer "op deze" leeftijdquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:46 schreef S95Sedan het volgende:
Teveel shit gebeurd dus vind het wel best eigenlijk.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:45 schreef vencodark het volgende:
Over seks gesproken, dít is pas onveilige seks:
Wtf, VencoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Het zijn geen privéfoto's hoor!quote:
Je had dan ook niet hoeven antwoorden he.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:46 schreef S95Sedan het volgende:
Dat mag, ben er vrij nuchter over op het moment. Teveel shit gebeurd dus vind het wel best eigenlijk.
Dat geeft het woord sauerkraut toch een enigszins andere betekenisquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Laat je fantasies betreffende mij en zuurkool hierbuiten, wil je?
Krijg je als je een dagje ouder wordt hequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou niet van shit. zeker niet meer "op deze" leeftijd
Weet ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je had dan ook niet hoeven antwoorden he.
kijk ik weet natuurlijk niet wat voor "shit" jij het exact over hebt maar "shit" hoeft niet, en zou ook niet moeten zijn....quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:49 schreef S95Sedan het volgende:
Krijg je als je een dagje ouder wordt he
Ligt er aan wat voor shit. Maar spelletjes spelen etc. is voor mij not done.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
kijk ik weet natuurlijk niet wat voor "shit" jij het exact over hebt maar "shit" hoeft niet, en zou ook niet moeten zijn....
met shit ben ik al snel klaar
Laten we het erop houden dat je bepaalde dingen gewoon niet flikt in een relatie en dan achteraf jankend terugkomt omdat je het opeens niet meer aankan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
kijk ik weet natuurlijk niet wat voor "shit" jij het exact over hebt maar "shit" hoeft niet, en zou ook niet moeten zijn....
met shit ben ik al snel klaar
Ja dat dus. of teveel bagage....quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor shit. Maar spelletjes spelen etc. is voor mij not done.
Dat laatste lijkt mij ook niks... Ik denk niet dat ik ermee om kan gaan (wel afhankelijk van wat het is, natuurlijk).quote:
Te veel bagage alleen is voor mij geen reden ergens mee te kappen. Hoe iemand ermee omgaat wel.quote:
En de content van die bagage toch ook wel. Ben een tijdje terug in contact geweest met iemand die vroeger is misbruikt. Tooooo big for me to handlequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Te veel bagage alleen is voor mij geen reden ergens mee te kappen. Hoe iemand ermee omgaat wel.
Idd. Op een bepaalde leeftijd is niemand meer zonder bagage natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Sja, onbeschreven blaadjes vind je niet zo snel meer natuurlijk...
Ik heb geen moeite met wat baggage idd, zolang het binnen de perken blijft. iedereen heeft wel wat...
eventjes wel... in mijn geval dan... en ik ben nog wel geduldig ook... maar het is meer het als excuus gebruiken lijkt het soms...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij ook niks... Ik denk niet dat ik ermee om kan gaan (wel afhankelijk van wat het is, natuurlijk).
precies wat ik bedoel!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Te veel bagage alleen is voor mij geen reden ergens mee te kappen. Hoe iemand ermee omgaat wel.
Ja maar je kunt natuurlijk wel iets afkappen voordat er écht gevoelens bij komen kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:01 schreef S95Sedan het volgende:
Net alsof je dat in de hand hebt als je echt van iemand houdt.
Daar zit een groot stuk ook in ja. Ex van mij had destijds met een hoop te kampen gehad en dat werkte tijdens onze relatie ook door. Daar kon ik onmogelijk mee omgaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat heb je niet altijd in de hand.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar je kunt natuurlijk wel iets afkappen voordat er écht gevoelens bij komen kijken.
Nee, dat heb je niet in de hand. Maar als er échte liefde in het spel is, dan loop je ook niet weg vanwege wat bagage.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:01 schreef S95Sedan het volgende:
Net alsof je dat in de hand hebt als je echt van iemand houdt.
Daarom zet ik erbij dat het afhankelijk is van wat die bagage is. En inderdaad, hoe ermee om wordt gegaan is ook heel belangrijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
eventjes wel... in mijn geval dan... en ik ben nog wel geduldig ook... maar het is meer het als excuus gebruiken lijkt het soms...
[..]
precies wat ik bedoel!
Jij ben in staat tot houden van binnen een paar dates?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heb je niet altijd in de hand.
Ik ben heel slecht behandeld door een ex, hij had serieuze anger-management-issues, zal ik maar zeggen. Volledig terug te voeren naar zijn gewelddadige vader. Echt heel moeilijk en lastig vond ik dat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar zit een groot stuk ook in ja. Ex van mij had destijds met een hoop te kampen gehad en dat werkte tijdens onze relatie ook door. Daar kon ik onmogelijk mee omgaan.
Ik hield al van je toen ik je auto nog niet gevonden hadquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij ben in staat tot houden van binnen een paar dates?
Het kan heel lang duren voor iemand over zijn verleden wil praten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wel, hoe gek het ook klinkt. Soms is een band met iemand er al heel snel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja op die manier, maar dan kan die persoon zich in elk geval blijkbaar normaal gedragen enzoquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:03 schreef vencodark het volgende:
Daarbij, je kan iemand ontmoeten en daar een relatie mee beginnen zonder dat je weet wat diegene heeft meegemaakt vroeger.
Dan gaat het indd. ook om hoe jij behandeld bent. Niet zo gek dat je daar niet goed mee om kan gaan. Mijn ex heeft geen gezellige jeugd gehad en had het destijds ook moeilijk met zichzelf. En ik werd daar eigenlijk in meegetrokken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht behandeld door een ex, hij had serieuze anger-management-issues, zal ik maar zeggen. Volledig terug te voeren naar zijn gewelddadige vader. Echt heel moeilijk en lastig vond ik dat.
Oh.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Het kan maar is niet ideaal want dan krijg je het later op je bord keihard terug. In iedergeval als die problemen/baggage vrij diep zitten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:03 schreef vencodark het volgende:
Daarbij, je kan iemand ontmoeten en daar een relatie mee beginnen zonder dat je weet wat diegene heeft meegemaakt vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |