Eens.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wel, hoe gek het ook klinkt. Soms is een band met iemand er al heel snel.
Ja, dan is het wat anders indd. Dan merk je vrij snel of er met zoiets om te gaan iets etc. Maar dat zit hm soms in veel tijd en energie. Zou ik na mijn huidige vriend iemand ontmoeten die dezelfde problemen heeft als mijn ex, dan bedank ik ervoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja op die manier, maar dan kan die persoon zich in elk geval blijkbaar normaal gedragen enzoIk bedoelde meer dat als het echt ernstig is, je dat redelijk snel merkt. In mijn geval was dat vrij obvious gezien zie persoon me amper een kus op de wang durfde te geven ter begroeting en steeds minimaal een meter afstand hield...
Niet alle Limburgers!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Limburgers hebben sowieso een streepje voor, toch?
Ja, maar dat bedoel ik dus. Dat kan je van tevoren onmogelijk weten. Genoeg mensen die hun diepste geheimen lang voor zich kunnen houden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het kan maar is niet ideaal want dan krijg je het later op je bord keihard terug. In iedergeval als die problemen/baggage vrij diep zitten.
Wat is dat nou weer voor reactiequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nu in de war... Jij bent een vrouw of je bent homoseksueel? Dat heb ik even gemist denk ik...
Een makkelijke prooi dus?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou van gewonde vogeltjes stiekem.
Vertederend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:08 schreef HeatWave het volgende:
Het was serieusquote:
Zo sta ik er nu ook in inderdaad. Nooit meer wil ik een man die niet normaal met zijn eigen woede om kan gaan en mij niet 'goed' kan behandelen. Wat voor issues zijn gedrag ook rechtvaardigen, echt nooit meer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dan is het wat anders indd. Dan merk je vrij snel of er met zoiets om te gaan iets etc. Maar dat zit hm soms in veel tijd en energie. Zou ik na mijn huidige vriend iemand ontmoeten die dezelfde problemen heeft als mijn ex, dan bedank ik ervoor.
nee maar je merkt wel al snel wat aan gedrag..... als iemand er dan ook nog eens niet over wilt praten....quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef STING het volgende:
[..]
Binnen een paar dates kom je er over het algemeen niet achter wat voor baggage iemand heeft.
Ik heb het gewoon over een vrouw hoor, en vooralsnog ben ik gewoon heteroquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het was serieusIk dacht dat jij een man was en dat je hetero was, maar je hebt het nu over een mannelijke ex geloof ik...?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:08 schreef Rifoki het volgende:
Ik ben het er overigens wel mee eens. Bagage is het probleem niet, de manier waarop je daar in staat, mee om gaat kan wel heel bepalend zijn.
Dat hangt helemaal van de baggage af.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
nee maar je merkt wel al snel wat aan gedrag..... als iemand er dan ook nog eens niet over wilt praten....
nee, niet per definitie eigenlijk. Maar ik kan gewoon niet ontkennen dat ik een zwak heb voor de wat moeilijkere meidenquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo sta ik er nu ook in inderdaad. Nooit meer wil ik een man die niet normaal met zijn eigen woede om kan gaan en mij niet 'goed' kan behandelen. Wat voor issues zijn gedrag ook rechtvaardigen, echt nooit meer.
Ja? Hoe merk je dat dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
nee maar je merkt wel al snel wat aan gedrag..... als iemand er dan ook nog eens niet over wilt praten....
Oh wacht... ik denk dat mn lay out verkloot was en ik jouw user icon bij E_Ls post zag... ofzo.. Ik snap er geen kut meer van. Was niet lullig bedoeld in elk geval!! Sorryquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon over een vrouw hoor, en vooralsnog ben ik gewoon hetero
geef mij het blije vrije vogeltje maar hoor, weet ik nuquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:08 schreef HeatWave het volgende:
Zolang je je niet afsluit voor je dingen van vroeger is het ook niet echt een probleem. Als dat dus wel gebeurd gaat dat je gewoon tegenwerken in een relatie en gaat het niet werken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is heel persoonlijk.
Mijn vriend schijnt vroeger als kind ook aardig wat dingen te hebben meegemaakt maar hij heeft het nooit verteld. Ik merk iig niets aan hem dat het invloed heeft op zijn leven dus hoef het ook niet zo nodig te weten.
Het zit diep he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hail, oh motherfucking hail that
Sja, ik zou ook beter moeten weten, maar soms is het sterker dan mezelfquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
geef mij het blije vrije vogeltje maar hoor, weet ik nu
Uhuhquote:
Ik denk dat je zowel blij en vrij kan zijn, als een heftig verleden hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
geef mij het blije vrije vogeltje maar hoor, weet ik nu
Haha ok, maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh wacht... ik denk dat mn lay out verkloot was en ik jouw user icon bij E_Ls post zag... ofzo.. Ik snap er geen kut meer van. Was niet lullig bedoeld in elk geval!! Sorry
Nu ik erover nadenk... De ene keer wel, de andere keer niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:11 schreef vencodark het volgende:
Trouwens, iemand die dit herkend...ik heb weleens gehoord dat zoals een man met zijn moeder omgaat, hij ook zo met jou om zal gaan? Ik herken het wel eigenlijk.(positief en negatief trouwens).
Tja, dat merk ik bij mijn vriend vanzelf wel. Nu gaat het goed en merk ik geen enge trekjes ofzo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang je je niet afsluit voor je dingen van vroeger is het ook niet echt een probleem. Als dat dus wel gebeurd gaat dat je gewoon tegenwerken in een relatie en gaat het niet werken.
Hmmm, geen idee eigenlijk meer.. can't check..quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:11 schreef vencodark het volgende:
Trouwens, iemand die dit herkend...ik heb weleens gehoord dat zoals een man met zijn moeder omgaat, hij ook zo met jou om zal gaan? Ik herken het wel eigenlijk.(positief en negatief trouwens).
Iehw.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:11 schreef vencodark het volgende:
I know.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, geen idee eigenlijk meer.. can't check..
Bepaald gedrag van de ander.... en neequote:
Nee, true. Denk dat het wel te merken kan zijn als het specifieke acties/reacties zijn bij iemand. En andersom: als je van het verleden weet, kan je het herkennen in huidig gedrag.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
Bepaald gedrag van de ander.... en needat is geen exacte wetenschap dat je zegt.. oh die heeft dat trekje dus die heeft deze bagage.......
Haha, hmmm, klopt wel dat ik goed voor mn moeder was en ongeveer alles voor der deed.. Zelfs der kont afvegen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
I know.Maar je zal vast heel lief voor je moeder zijn geweest als ze er nog was en ook voor je vriendin. Dat geloof ik iig wel.
Iemand die dus weet hoe ermee om te gaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dat je zowel blij en vrij kan zijn, als een heftig verleden hebben.
Nee hoeft ook helemaal niet maar is meer als je dingen gaat laten daardoor in je relatie zegmaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, dat merk ik bij mijn vriend vanzelf wel. Nu gaat het goed en merk ik geen enge trekjes ofzo.
En ben je ook zo in relaties? Alles/veel voor iemand doen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, hmmm, klopt wel dat ik goed voor mn moeder was en ongeveer alles voor der deed.. Zelfs der kont afvegen.
Ja ik ga daar best ver in. Soms te ver.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:16 schreef L-E het volgende:
Mits een man mij goed behandelt zal ik overigens naast hem staan in elk mogelijk gevecht hoor. Dat dan weer wel.
Waag het niet me ooit nog een stomme doos te noemen, want er gaat rattengif doorheenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
Potdikkeme, wordt er nu vanavond zomaar voor me gekookt!vet leuk!
Snap ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Iemand die dus weet hoe ermee om te gaan
Ik heb het ook niet over een iemand die nog nooit wat heeft meegemaakt...
Verleden neem je altijd met je mee, hoe goed je iets ook verwerkt hebt. Het trekt door in je karakter denk ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee hoeft ook helemaal niet maar is meer als je dingen gaat laten daardoor in je relatie zegmaar.
Merk het zelf onbewust ook nog wel dat ik me daar af en toe toch schuldig aan maak door dingen die ik vroeger heb meegemaakt. En dat terwijl ik er wel aardig overheen ben vind ik zelf.
Jezelf niet uit het oog verliezen is de kunst.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ga daar best ver in. Soms te ver.
Niet alles, wel veel. Ze moet het wel verdienen natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ben je ook zo in relaties? Alles/veel voor iemand doen?
Dat hoeft niet perse slecht te zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ga daar best ver in. Soms te ver.
Yup klopt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verleden neem je altijd met je mee, hoe goed je iets ook verwerkt hebt. Het trekt door in je karakter denk ik.
Ja, heb er wel geleerd denk ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Jezelf niet uit het oog verliezen is de kunst.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet alles, wel veel. Ze moet het wel verdienen natuurlijk
Als je het maar laat, ik moet morgen nog wel op vakantie kunnen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waag het niet me ooit nog een stomme doos te noemen, want er gaat rattengif doorheen
ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verleden neem je altijd met je mee, hoe goed je iets ook verwerkt hebt. Het trekt door in je karakter denk ik.
Lust je tomaat, courgette, aardappel, ham en kaas? Overschotels rule.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je het maar laat, ik moet morgen nog wel op vakantie kunnen!
Het is makkelijker om op te noemen wat ik niet lust..quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lust je tomaat, courgette, aardappel, ham en kaas? Overschotels rule.
Ik geloof niet dat ik daar een ovenschotel van kan maken... Komt goed dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is makkelijker om op te noemen wat ik niet lust..
Huzarensalade..
Voor de rest gaat alles de mond van ome Snuit in.
Misschien niet bewust, maar onbewust zal dat best zo zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
Nu ik erover nadenk... Ik heb eigenlijk geen of nauwelijks bagage
Maar dan ook echt ALLES he!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is makkelijker om op te noemen wat ik niet lust..
Huzarensalade..
Voor de rest gaat alles de mond van ome Snuit in.
Hier nog 1. Belangrijkste is wel mijn verlegenheid van vroeger vooral en stukje seksualiteit/fysiek contact.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
Ik wel. Maar ik vind dat het me mooier en leuker maakt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
Want met weinig bagage was je dat niet?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik vind dat het me mooier en leuker maakt.
De bagage maakt iemand tot wie of wat hij nu is. Dus bagage kan iemand zeker leuker maken. Vind het van mezelf ook, het heeft mijn kijk op de wereld flink veranderd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Want met weinig bagage was je dat niet?
Dat is wel de instelling natuurlijk. Ben het wel met je eens, je kunt de mooie dingen ms ook meer waarderen als je de nare kant van het leven hebt meegemaakt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat stuk begrijp ik. Maar zou iemand minder leuk zijn als hij of zij minder bagage heeft en gewoon lekker leeft of heeft geleefd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De bagage maakt iemand tot wie of wat hij nu is. Dus bagage kan iemand zeker leuker maken. Vind het van mezelf ook, het heeft mijn kijk op de wereld flink veranderd.
Nee, ook niet. Ik heb gewoon een hele stabiele jeugd gehad. Natuurlijk zijn er nare dingen voorgevallen, maar niks waar ik niet mee om kon gaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien niet bewust, maar onbewust zal dat best zo zijn.
Die verlegenheid heb ik ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hier nog 1. Belangrijkste is wel mijn verlegenheid van vroeger vooral en stukje seksualiteit/fysiek contact.
Het heeft me gemaakt tot wie ik ben. Het heeft me krachtig, evenwichtig, openminded, en zelfverzekerd gemaakt. Dat was ik vroeger niet nee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Want met weinig bagage was je dat niet?
Samequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Het heeft me gemaakt tot wie ik ben. Het heeft me krachtig, evenwichtig, openminded, en zelfverzekerd gemaakt. Dat was ik vroeger niet nee.
Super dat je er zo mee om kan gaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet perse. Maar in mijn specifieke geval gaat dat wel op ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat stuk begrijp ik. Maar zou iemand minder leuk zijn als hij of zij minder bagage heeft en gewoon lekker leeft of heeft geleefd?
Zoéén lijk je me wel. Dat je dan in de krant komt omdat je de piemel van je vriend hebt afgeknipt toen je dacht dat hij was vreemdgegaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waag het niet me ooit nog een stomme doos te noemen, want er gaat rattengif doorheen
Wat HW zei... Kreupele vogeltjes zijn soms best aantrekkelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat stuk begrijp ik. Maar zou iemand minder leuk zijn als hij of zij minder bagage heeft en gewoon lekker leeft of heeft geleefd?
Kan ook niet allemaal rozengeur zijn geweest. Iedereen heeft weleens van die belangrijke, rotmomenten gehad. Maar ik heb ook geen trauma's over zware dingen meegemaakt waarmee ik nog jaren kamp ofzo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Ik heb gewoon een hele stabiele jeugd gehad. Natuurlijk zijn er nare dingen voorgevallen, maar niks waar ik niet mee om kon gaan.
[..]
Die verlegenheid heb ik ook.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef Samzz het volgende:
ondanks dat ik geen noemenswaardige bagage heb
I'll take the chance!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zoéén lijk je me wel. Dat je dan in de krant komt omdat je de piemel van je vriend hebt afgeknipt toen je dacht dat hij was vreemdgegaan.
Dat laatste is een stukje gissen natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat HW zei... Kreupele vogeltjes zijn soms best aantrekkelijkDus ja, het kan iemand zeker leuker maken, en als diezelfde persoon dat niet allemaal meegemaakt heeft had het best een kreng kunnen zijn.
Maar zo snap ik hm beter.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Het heeft me gemaakt tot wie ik ben. Het heeft me krachtig, evenwichtig, openminded, en zelfverzekerd gemaakt. Dat was ik vroeger niet nee.
Daarom.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan ook niet allemaal rozengeur zijn geweest. Iedereen heeft weleens van die belangrijke, rotmomenten gehad. Maar ik heb ook geen trauma's over zware dingen meegemaakt waarmee ik nog jaren kamp ofzo.
Jij hebt nog wat 'lopende' issues he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mooi! Morgen vleesch op het menu
Nee ok maar het maakt je wel tot wie je bent, dat bedoel ik meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Ik heb gewoon een hele stabiele jeugd gehad. Natuurlijk zijn er nare dingen voorgevallen, maar niks waar ik niet mee om kon gaan.
Nee, dat durf ik niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Specifeer "lopende" en specifeer "issues"...
met lopende zegt ze eigenlijk hangende.. en de rest reken je zelf maar iutquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Specifeer "lopende" en specifeer "issues"...
Oh, dat sowiesoquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee ok maar het maakt je wel tot wie je bent, dat bedoel ik meer
DM/PM mag ookquote:
Aan de telefoon ben je in ieder geval hilarischquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
DM/PM mag ookIk beloof dat ik best aardig ben en je niet zal opeten/afmaken
)
Als je het er heel dik op gaat leggen dat je het zo leuk vindt, haakt ze af.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Aan de telefoon ben je in ieder geval hilarisch
Zij smeekte me net om te komen.. dat gaat wel goed komenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je het er heel dik op gaat leggen dat je het zo leuk vindt, haakt ze af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |