Ik snap er niks vanquote:
Volgens z'n twitter heeft ie het al gezien...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien de WIDM-praat even tot een minimum houden, want ik denk zo dat hier mensen posten die het nog niet gezien hebben. (Ang3l, vast).
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien de WIDM-praat even tot een minimum houden, want ik denk zo dat hier mensen posten die het nog niet gezien hebben. (Ang3l, vast).
Het idee dat dat gewoon kan... dat je been ontploft... Brr.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Bedankt.
Wat een biefstuk!
Als ik wéét dat je nog iets gaat kijken met een spannende afloop of wending dan zal ik daar echt mijn mond over houden hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niemand houdt ooit rekening met mij als ik nog iets moet zien, dus als ik het een paar uur naar de uitzending kijk, doe ik dat ook niet met mensen die NOG langer moeten wachten
Je zou er bijna helemaal hypochondrisch van worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het idee dat dat gewoon kan... dat je been ontploft... Brr.
quote:I had no trouble masturbating to this.
Ik had alleen 4 nog gekeken en verder geen reacties gelezen, maar da's wel ziekquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je zou er bijna helemaal hypochondrisch van worden.![]()
Die reacties trouwens op Part 2
[..]
Welterusten nog! (mocht je nog niet op één oor liggen)quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik wéét dat je nog iets gaat kijken met een spannende afloop of wending dan zal ik daar echt mijn mond over houden hoor.
Let maar niet op mij, ik ga slapen!
* Tha_Erik probeerde gewoon aardig te zijn voor iemand...
Of je hoofd. Je ogen. Of je pik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het idee dat dat gewoon kan... dat je been ontploft... Brr.
In je hoofd, ogen of pik zitten niet echt spieren waar de druk zo op kan lopen. Maar ja, uiteindelijk is het wel engquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Of je hoofd. Je ogen. Of je pik.
Over sommige dingen kun je maar beter niet adenen, zeker niet zo 's avonds laat.
Oogspieren?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
In je hoofd, ogen of pik zitten niet echt spieren waar de druk zo op kan lopen. Maar ja, uiteindelijk is het wel eng
Ik stel me dan zoiets vooral een knalsigaar in een cartoonquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oogspieren?
En bij een pik kan ik mij ook wel iets voorstellen bij een te hoog oplopende druk.
Ik heb het deze keer wel gezien. maar meesta;l kan ik t idd pas op vrijdag kijken ja, en dan probeer ik met man en macht de naam van de afvaller niet te horenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Onzin. Ik post nooit bij Rupaul meteen wie er uit is bv. Niet op twitter, niet op fok. Maar bij films die inmiddels al een maand uit zijn, of series, ga ik idd niet opletten. Wel een WIDM die pas echt NET op tv is geweestquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niemand houdt ooit rekening met mij als ik nog iets moet zien, dus als ik het een paar uur naar de uitzending kijk, doe ik dat ook niet met mensen die NOG langer moeten wachten
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik wéét dat je nog iets gaat kijken met een spannende afloop of wending dan zal ik daar echt mijn mond over houden hoor.
Let maar niet op mij, ik ga slapen!
* Tha_Erik probeerde gewoon aardig te zijn voor iemand...
Die tsunami ziet er nog heftiger uit dan in 2004quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:04 schreef Vlarp het volgende:
Oh, best een zware aardbeving in Japan geweest
Ik heb Journaal 24 maar even aangezetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die tsunami ziet er nog heftiger uit dan in 2004
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |