Oh ja, Enschede...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zwolle?
De AH is aan het verbouwen
Hij heeft waarschijnlijk alcohol geconsumeerd.quote:
Na een week komen de vochtblaren enzo, dat weet ik nog van Dubbel Leven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben een wetenschappelijk artikel aan het lezen over de ontbinding van het menselijk lichaam.
Voor mijn werk.
Altijd leuk! Ik heb laatst een verstandskiesoperatie op Youtube bekeken, dat was stiekem best wel tof om te zien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben een wetenschappelijk artikel aan het lezen over de ontbinding van het menselijk lichaam.
Voor mijn werk.
Ik zag een video van een kerel die... compartment syndrom had? dat de druk in een bepaalde spier zo hoog oploopt dat je been (bijvoorbeeld) gewoon openbarst. Die had een huidtransplantatie gehad.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Altijd leuk! Ik heb laatst een verstandskiesoperatie op Youtube bekeken, dat was stiekem best wel tof om te zien.
Er staan illustraties bij, maar gelukkig niet daar van.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Na een week komen de vochtblaren enzo, dat weet ik nog van Dubbel Leven.Is het een geillustreerd artikel?
Tijdens de opleiding kreeg (misschien nog wel, maar toen in ieder geval) een les daarin. Diashow met lijken. Om je voor te bereiden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Er staan illustraties bij, maar gelukkig niet daar van.
Met of zonder Sinterklaas, dat is de vraag.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk alcohol geconsumeerd.
Ik moest even nadenkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Met of zonder Sinterklaas, dat is de vraag.
Sorry, slecht bereik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou niet van geen sms'jes krijgen van iemand waarvan je toch na bijna drie dagen wel iets wil horen.
Wow, even kijken of ik dat ergens kan terugvinden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zag een video van een kerel die... compartment syndrom had? dat de druk in een bepaalde spier zo hoog oploopt dat je been (bijvoorbeeld) gewoon openbarst. Die had een huidtransplantatie gehad.
was niet heel smakelijk. zijn kuit was ontploft.
Ik check mijn geschiedenis wel even, moment.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:56 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wow, even kijken of ik dat ergens kan terugvinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Sinterklaas is een middeleeuws eufemisme voor stijve pik. Er is ook een middeleeuws lied "Moeder, ik heb Sinterklaas gezien", wat gaat over een meisje dat zwanger is geraakt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moest even nadenkenMaar inderdaad. Erik! Geef es even antwoord!
Echt waar?? Hoe komen mensen DAAR dan weer aan??quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Sinterklaas is een middeleeuws eufemisme voor stijve pik. Er is ook een middeleeuws lied "Moeder, ik heb Sinterklaas gezien", wat gaat over een meisje dat zwanger is geraakt.
Enschedequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh ja, Enschede...
Ik hou niet zo precies bij waar iedereen woont, daar in de boerenachterhoek.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Altijd leuk! Ik heb laatst een verstandskiesoperatie op Youtube bekeken, dat was stiekem best wel tof om te zien.
Wijn bij de buurvrouw.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik check mijn geschiedenis wel even, moment.Bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een biefstuk!
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Ik snap er niks vanquote:
Volgens z'n twitter heeft ie het al gezien...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien de WIDM-praat even tot een minimum houden, want ik denk zo dat hier mensen posten die het nog niet gezien hebben. (Ang3l, vast).
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien de WIDM-praat even tot een minimum houden, want ik denk zo dat hier mensen posten die het nog niet gezien hebben. (Ang3l, vast).
Het idee dat dat gewoon kan... dat je been ontploft... Brr.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Bedankt.
Wat een biefstuk!
Als ik wéét dat je nog iets gaat kijken met een spannende afloop of wending dan zal ik daar echt mijn mond over houden hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niemand houdt ooit rekening met mij als ik nog iets moet zien, dus als ik het een paar uur naar de uitzending kijk, doe ik dat ook niet met mensen die NOG langer moeten wachten
Je zou er bijna helemaal hypochondrisch van worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het idee dat dat gewoon kan... dat je been ontploft... Brr.
quote:I had no trouble masturbating to this.
Ik had alleen 4 nog gekeken en verder geen reacties gelezen, maar da's wel ziekquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je zou er bijna helemaal hypochondrisch van worden.![]()
Die reacties trouwens op Part 2
[..]
Welterusten nog! (mocht je nog niet op één oor liggen)quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik wéét dat je nog iets gaat kijken met een spannende afloop of wending dan zal ik daar echt mijn mond over houden hoor.
Let maar niet op mij, ik ga slapen!
* Tha_Erik probeerde gewoon aardig te zijn voor iemand...
Of je hoofd. Je ogen. Of je pik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het idee dat dat gewoon kan... dat je been ontploft... Brr.
In je hoofd, ogen of pik zitten niet echt spieren waar de druk zo op kan lopen. Maar ja, uiteindelijk is het wel engquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Of je hoofd. Je ogen. Of je pik.
Over sommige dingen kun je maar beter niet adenen, zeker niet zo 's avonds laat.
Oogspieren?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
In je hoofd, ogen of pik zitten niet echt spieren waar de druk zo op kan lopen. Maar ja, uiteindelijk is het wel eng
Ik stel me dan zoiets vooral een knalsigaar in een cartoonquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oogspieren?
En bij een pik kan ik mij ook wel iets voorstellen bij een te hoog oplopende druk.
Ik heb het deze keer wel gezien. maar meesta;l kan ik t idd pas op vrijdag kijken ja, en dan probeer ik met man en macht de naam van de afvaller niet te horenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Onzin. Ik post nooit bij Rupaul meteen wie er uit is bv. Niet op twitter, niet op fok. Maar bij films die inmiddels al een maand uit zijn, of series, ga ik idd niet opletten. Wel een WIDM die pas echt NET op tv is geweestquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niemand houdt ooit rekening met mij als ik nog iets moet zien, dus als ik het een paar uur naar de uitzending kijk, doe ik dat ook niet met mensen die NOG langer moeten wachten
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik wéét dat je nog iets gaat kijken met een spannende afloop of wending dan zal ik daar echt mijn mond over houden hoor.
Let maar niet op mij, ik ga slapen!
* Tha_Erik probeerde gewoon aardig te zijn voor iemand...
Die tsunami ziet er nog heftiger uit dan in 2004quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:04 schreef Vlarp het volgende:
Oh, best een zware aardbeving in Japan geweest
Ik heb Journaal 24 maar even aangezetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die tsunami ziet er nog heftiger uit dan in 2004
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |