[egoisme]Nou als Tokyo in Januari 2012 maar gewoon weer veilig is en stilstaat [/egoisme]quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:04 schreef Vlarp het volgende:
Oh, best een zware aardbeving in Japan geweest
Ga je er dan pas heen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[egoisme]Nou als Tokyo in Januari 2012 maar gewoon weer veilig is en stilstaat [/egoisme]
Uhuquote:
Met de ex.quote:
Nou, dat zou me wat zijn zeg!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent een vrouw in het lichaam van een manhobbit?
And instead of a Dark Lord...................quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh, ik zou wel Galadriel willen zijn!
Oeh dat had ik woensdag. Ik vind het leuk om pannenkoeken te bakkenquote:
Kom je ook?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh dat had ik woensdag. Ik vind het leuk om pannenkoeken te bakken.
Nope, ben in Eindhoven en mijn moeder heeft er al vlees uit liggenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kom je ook?
Utrecht - Rotterdam is best snel te doen nog. Red je makkelijk voor 6 uur
Ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:50 schreef Vlarp het volgende:
Jongens, gaan jullie nu echt beweren dat jullie jaloers zijn!?
Uhuh.. ja, het is ook wel behoorlijk af nu. Dus je bent welkom!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nope, ben in Eindhoven en mijn moeder heeft er al vlees uit liggen.
Maar een andere keer wil ik best langskomen! Moet je huis toch nog eens zien
.
Hoezo dat!?! Ga je er "werken"?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:04 schreef Ang3l het volgende:
En ik heb een meeting bij de Effenaar straks, om me voor te stellen.
Zodat ik voortaan aaaaaaaaaaaaaaaaltijd gratis naar concerten kan.
Yay! Hoef ik niet meer de barmannen daar te versieren
Nee voor Friso, maar ze zien dat ook een beetje als werken voor de Effenaarquote:
Op z'n shirt, wat dan uit moet!quote:
Ik trek m'n eigen shirt niet uit, dat doet normaal iemand anders voor mequote:
Zit jij nou vanuit Budel toe te kijken hoe Vlarp en Tomasso samen aan het ehm... pannenkoeken bakken zijn?quote:
Beetje fout om te zeggen wellicht, maar hele mooie foto's ook wel soms .... hoe absoluut verschrikkelijk en triest het ook is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:41 schreef Steve het volgende:
http://www.theatlantic.co(...)ake-in-japan/100022/
Wat een foto's.
Inderdaad... fascinerendquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje fout om te zeggen wellicht, maar hele mooie foto's ook wel soms .... hoe absoluut verschrikkelijk en triest het ook is.
Mjah...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:41 schreef Steve het volgende:
http://www.theatlantic.co(...)ake-in-japan/100022/
Wat een foto's.
Mother Nature always wins in the end.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:51 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mjah...
Ergens vind ik het extra fascinerend dat een hoogtechnologisch land als Japan wordt getroffen door zo'n natuurramp, want ergens associeer je dat toch met arme derde wereldlanden.
En ze zijn nog wel zo voorbereid op aardbevingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |