Ik ga al.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rot dan lekker op naar Zuid!
Ondankbaar kut jong!
Dat laat ik in het midden....quote:
Aan mijn eigen kantquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef wonderer het volgende:
Hee, als jullie alleen in een tweepersoonsbed liggen, waar lig je dan? Schuin, in het midden, of gewoon aan je "eigen" kant (of juist de kant waar je anders nooit ligt)?
just OOC
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuk boek dat je kunt lezen.
Ik lig altijd eerst links, maar word altijd in het midden wakkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef wonderer het volgende:
Hee, als jullie alleen in een tweepersoonsbed liggen, waar lig je dan? Schuin, in het midden, of gewoon aan je "eigen" kant (of juist de kant waar je anders nooit ligt)?
just OOC
Helemaal links en dan houd ik mezelf voor dat er iemand rechts van me ligt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef wonderer het volgende:
just OOC
Schuin, anders komen m'n voeten buiten m'n bedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef wonderer het volgende:
just OOC
Herkenbaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Helemaal links en dan houd ik mezelf voor dat er iemand rechts van me ligt.
Dus eigenlijk zoek jij een heel klein iemand om naast je te liggen anders gaat het niet passen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Schuin, anders komen m'n voeten buiten m'n bed.
Heb je het je ouders nog verteld eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Helemaal links en dan houd ik mezelf voor dat er iemand rechts van me ligt.
Nee, ik hou het bij het vage niet-concrete 'binnenkort'.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je het je ouders nog verteld eigenlijk?
Breng Vlarp nou niet op verkeerde ideeën.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zoek jij een heel klein iemand om naast je te liggen anders gaat het niet passen?
Het is geen gorgeous hunk inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:13 schreef wonderer het volgende:
Lijkt er wel op. Stom. En een groot hoofd.
Nee, nee, juist niet! Zijn benen zijn het enige wat nog een beetje ok is. (Hij komt ook van de site Hot Male Legs.quote:En hij had zijn beenhaar moeten trimmen.
Dan had ie het in ieder geval moeten kammen. Zo'n bos en dan zo de zon eropquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het is geen gorgeous hunk inderdaad.
[..]
Nee, nee, juist niet! Zijn benen zijn het enige wat nog een beetje ok is. (Hij komt ook van de site Hot Male Legs.)
Dat is juistquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan had ie het in ieder geval moeten kammen. Zo'n bos en dan zo de zon erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |