Wat vindt hij van je passie voor Alex?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:14 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Niks mis mijn, mijn man was 18 en ik 28 toen we een relatie kregen
cradle robber!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:14 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Het verklaart wel waarom Alex lichtelijk achterlijk is gebleven in zijn omgang met anderenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:14 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Die is daar niet zo mee bezigquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat vindt hij van je passie voor Alex?
Hmmmz, hoe ga ik dit intrepeterenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het verklaart wel waarom Alex lichtelijk achterlijk is gebleven in zijn omgang met anderen
Raar verhaal trouwens dat Laura pas sinds 2 jaar vrienden en vriendinnen heeft. Hoe zou zoiets kunnen ontstaan?
Lieve schat, ik beperk me tot commentaren op de streams, wat jij uitspookt moet jij toch lekker weten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:18 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hmmmz, hoe ga ik dit intrepeterenVoor de goede orde, het leeftijdsverschil is niet te zien :p en we zijn nu 17 jaar bijelkaar
Nee komop, doorgravenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lieve schat, ik beperk me tot commentaren op de streams, wat jij uitspookt moet jij toch lekker weten?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lieve schat, ik beperk me tot commentaren op de streams, wat jij uitspookt moet jij toch lekker weten?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef versabommie het volgende:
bevestigd weer wat ik eerder zei:
Alle bewoners hebben wel met hun porum op tv gestaan, of model, of tv spelletjes, of noem maar op behalve Gerard dan..
Allemaal gloryhunters dus die daar met een kronkel zitten. Gerard zit er puur voor zijn fun... die heeft niets nodig..
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:21 schreef bollokus het volgende:
kan het bniet laten even een off-topic berichtje te zettene tijden zijn veranderd.
Vroeger moest men de vrouwen hun broek opentrekken om hun gat te zien.
Nu moet men hun gat opentrekken om hun broek te zien.
Leg maar weer neer, ben net zo saai als Alex. Een gewonen baan als verzorgende, tussendoor huisvrouw spelen. Verzot op pokeren. Dat istquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee komop, doorgraven![]()
* versabommie pakt chips erbij
dan hadden we nu toch bijna wel iets moeten vinden ....quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
![]()
Maar kunnen we echt al uitsluiten dat geer niet eerder op TV is geweest?
Nu andersom:quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Annelies-G het volgende:
Oh mijn god, wat heb ik gedaan!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Ik zie ze liever naar huis gaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Flashbox het volgende:
Kunnen ze die twee niet in de Kvdw schoppen voor een uurtje of 4, zijn we tenminste van dat gezeik af.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |