Welkom, wees lief voor onsquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:12 schreef yvonne het volgende:
Dames en Heren,
Smegmanus komt hier mee modereren.
Succes beide
Ik moet altijd wel om hem lachenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:24 schreef vosss het volgende:
Kan er niet gewoon een keer een leuke mod bijkomen?
OW ik ken hem niet eens en eik ben ik gewoon bezig her en der wat te posten om het posten, ik wil de 75 nog halen vandaag voor ik ga werkenquote:
nee, leuke users zijn vaak kutmods. (op ONZ danquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:24 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:27 schreef vosss het volgende:
[..]
OW ik ken hem niet eens en eik ben ik gewoon bezig her en der wat te posten om het posten, ik wil de 75 nog halen vandaag voor ik ga werken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:28 schreef Dangel het volgende:
[..]
nee, leuke users zijn vaak kutmods. (op ONZ dan)
NEIN hij heeft meer topics van mij op slot gedaan dan ik er heb aangemaaktquote:
Sorry, heb 't te druk met GC. Misschien over een tijdje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:24 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sorry, heb 't te druk met GC. Misschien over een tijdje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonieme tievesclown
van mij ook, maar bij de meeste daarvan was het misschien ook wel een beetje terecht...quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:35 schreef Brerius het volgende:
[..]
NEIN hij heeft meer topics van mij op slot gedaan dan ik er heb aangemaakt
maar of Smegmanus veel slechter kan presteren is nog af te wachten
jaaaahquote:
Waarom niet dan? Hij was/is wel een goeie.quote:
Wees ook lief voor mij dan!quote:
Het is SwJ.quote:
Ik hoop dat ik na mijn 75e niet meer hoef te werkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:27 schreef vosss het volgende:
[..]
OW ik ken hem niet eens en eik ben ik gewoon bezig her en der wat te posten om het posten, ik wil de 75 nog halen vandaag voor ik ga werken
Nee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:03 schreef Stokstaart het volgende:
Ben jij strenger - minder -streng of net zo streng als SwJ?
Ok doe dan maar A.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:06 schreef Stokstaart het volgende:
Multiple choice vragen kun je niet met ja of nee beantwoorden.
Nee. We hebben al iemand die iets soorgelijks doet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef mc-Piel het volgende:
Welkom Smegmanus, heb ik bij deze toestemming om al mijn topics te eindigen met de zin '' ff kakken'' ?
Die gaat pissenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee. We hebben al iemand die iets soorgelijks doet.
Dus dat hoeft niet, nee.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef Monopoly het volgende:
Smegmanus AKA Kaasachtige Substantie.
Dat klopt.quote:
Die is voorlopig nog wel ff met de bitchesz en dochters van Kadhaffi aan het chillen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:10 schreef Stokstaart het volgende:
Ik denk dat Steven dit trouwens niet zo leuk gaat vinden.
Loopt hij stage bij u?quote:
Mis je het niet stiekem een beetje?quote:
Hoop en denk ik ook enzo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:14 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, ehm, welkom. Denk ik. Hoop ik. Ofzo.
Maar vertel eens wat over jezelf. Waar woon je, hoe oud ben je, wat zijn je hobby's enz?quote:
Ik woon in Harbrinkhoek, ben al 30 en kan mijn eigen veters al strikken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar vertel eens wat over jezelf. Waar woon je, hoe oud ben je, wat zijn je hobby's enz?
heb je mesgien paar mooie fotos van je origami kben benieuwdquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik woon in Harbrinkhoek, ben al 30 en kan mijn eigen veters al strikken.
Mijn hobbies zijn appelflappen bakken en origami.
Heuj, ik woon ook in Tubbergenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik woon in Harbrinkhoek, ben al 30 en kan mijn eigen veters al strikken.
Mijn hobbies zijn appelflappen bakken en origami.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
heb je mesgien paar mooie fotos van je origami kben benieuwd
Dat is wel erg dichtbijquote:
Oeh die moet zeker lastig te maken zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:48 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Asbak.
[..]
Dat is wel erg dichtbij
Ik werk in Tubbergen.
jij in Tubbig?quote:
Tuurlijk niet gekquote:
ik schrok alquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tuurlijk niet gek
1e hit op Google
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef Monopoly het volgende:
Smegmanus AKA Kaasachtige Substantie.
Het is tuulk nie gek.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tuurlijk niet gek
1e hit op Google
Het is SwJ.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Succes, hopelijk word je net zo goed als SWJ.
Da kuj wa stel'nquote:
Mooi dat 't zo kan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch wa mooi hè. Wark ik ook nog es in oen gemènte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |