Welkom, wees lief voor onsquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:12 schreef yvonne het volgende:
Dames en Heren,
Smegmanus komt hier mee modereren.
Succes beide
Ik moet altijd wel om hem lachenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:24 schreef vosss het volgende:
Kan er niet gewoon een keer een leuke mod bijkomen?
OW ik ken hem niet eens en eik ben ik gewoon bezig her en der wat te posten om het posten, ik wil de 75 nog halen vandaag voor ik ga werkenquote:
nee, leuke users zijn vaak kutmods. (op ONZ danquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:24 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:27 schreef vosss het volgende:
[..]
OW ik ken hem niet eens en eik ben ik gewoon bezig her en der wat te posten om het posten, ik wil de 75 nog halen vandaag voor ik ga werken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:28 schreef Dangel het volgende:
[..]
nee, leuke users zijn vaak kutmods. (op ONZ dan)
NEIN hij heeft meer topics van mij op slot gedaan dan ik er heb aangemaaktquote:
Sorry, heb 't te druk met GC. Misschien over een tijdje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:24 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sorry, heb 't te druk met GC. Misschien over een tijdje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonieme tievesclown
van mij ook, maar bij de meeste daarvan was het misschien ook wel een beetje terecht...quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:35 schreef Brerius het volgende:
[..]
NEIN hij heeft meer topics van mij op slot gedaan dan ik er heb aangemaakt
maar of Smegmanus veel slechter kan presteren is nog af te wachten
jaaaahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |