quote:Op zaterdag 12 maart 2011 06:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Bleef op een gegeven moment ook weg uit het topic tot de mannen het kwamen opleuken.

interpunctie, is bestquote:Op maandag 14 maart 2011 09:26 schreef sherezade het volgende:
volgens mij ben jij diegene wat op dit moment geen leven heeft, jij gaat ook gewoon maar door
met die onzin

huishoudschool??? uit welke tijd kom jijquote:Op maandag 14 maart 2011 09:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
interpunctie, is best
lastig soms lijkt het
wel daardoor vind ik het, moeilijk om inhou
delijk op je te reageren huishoudschoolvrouwtje

Die vraag kunnen we beter aan jou stellen, gezien je totale gebrek aan taalkundige vaardigheden.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:43 schreef sherezade het volgende:
huishoudschool??? uit welke tijd kom jij
 .
.

internetheldquote:Op maandag 14 maart 2011 09:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die vraag kunnen we beter aan jou stellen, gezien je totale gebrek aan taalkundige vaardigheden.
Maar goed. Ik blijf liever ontopic:
[ afbeelding ]
Echt, verschrikkelijk ordinaire outfit! En dan die ranzig dikke poten..

Die kut gaat toch door, ik niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Persoonlijk worden is niet nodig, Kreator.

quote:

jeetje zeg, schelden is een teken van onmacht
  jeetje zeg, schelden is een teken van onmachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Gut, je hebt nou echt alle vrouwen in het topic gehad hèquote:

Dit hele forum. Maar daar zeikt ook niemand over.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:16 schreef Copycat het volgende:
Deze hele garp is een beetje uitgekauwd.

Die zijn slimmer en laten het links liggen. Doe ik ook altijd met dingen die ik stom vind.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:59 schreef Kreator het volgende:
Dit hele forum. Maar daar zeikt ook niemand over.

quote:Op maandag 14 maart 2011 11:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Iemand gisteren die show van haar gezien? Ik zo af en toe gekeken maar ik vond het echt best slecht en dan dat nep gekunstelde grappig met elkaar omgaan, om ieder flauw grapje in een deuk liggen, echt zo'n gezapig 1 grote familie TROS programma
Ojee nu ben ik vast weer jaloers
 ja je bent een jaloerse huisvrouw

Jij staat boven de wereld. Dat scheelt.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zijn slimmer en laten het links liggen. Doe ik ook altijd met dingen die ik stom vind.

ho ho ho... ik ben werkende en voor mijn huishouden heb ik een hulpquote:Op maandag 14 maart 2011 11:41 schreef sherezade het volgende:
[..]

hier mag je geen kritiek meer geven alleen nog maar positieve argumenten ookal zijn die heel minimaal

Was ook maar sarcastisch bedoeld....quote:Op maandag 14 maart 2011 12:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
ho ho ho... ik ben werkende en voor mijn huishouden heb ik een hulp

das een oude foto schat, niet echt heel erg ontopic dusquote:Op maandag 14 maart 2011 09:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die vraag kunnen we beter aan jou stellen, gezien je totale gebrek aan taalkundige vaardigheden.
Maar goed. Ik blijf liever ontopic:
[ afbeelding ]
Echt, verschrikkelijk ordinaire outfit! En dan die ranzig dikke poten..

Nou..volgens 'de anderen'....ik ben er zelf eentje (zo'n volgevreten huismus), dus zal dat anderen nooit verwijten heurquote:Op maandag 14 maart 2011 12:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
Was ook maar sarcastisch bedoeld....
Ik werk zelf ook maar als je hier kritiek geeft dan ben je volgens de anderen gewoon een volgevreten huismus

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |