Daar moet dan ook een piemel in... lekker soppen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:55 schreef sherezade het volgende:
Dat kan heel goed ze zal wel veel kwijlen aangezien zij haar mond niet goed kan sluiten

quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar moet dan ook een piemel in... lekker soppen...
 dit topic krijgt wel een hele rare wending

ja hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:53 schreef sherezade het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Rare mannetjes regaeren in dit topic zeg. Toch ook best sneu als je als 'man' zijnde hier rond hangt en afzeikt? Net alsof je als vrouw zijnde geen commentaar mag geven op een BN-er die zelf contstant de publiciteit opzoekt, dan vraagt zij er toch om? Als ze nu nog eens iets inhoudelijks had te melden, of goeie programma's maakte op tv.. maar dat gelukzalige, simpele gedoe over haarzelf en haar kabouter komt heel NL de strot uit maar ja als een vrouw dat beweert ben je een jaloerse bitch. Yo is geen trol natuurlijk, maar dat dunne heeft haar sowieso geen goed gedaan bovendien zijn er tig knappere meiden (denk aan Doutze) die niet als een air head door het leven gaan.

quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Rare mannetjes regaeren in dit topic zeg. Toch ook best sneu als je als 'man' zijnde hier rond hangt en afzeikt? Net alsof je als vrouw zijnde geen commentaar mag geven op een BN-er die zelf contstant de publiciteit opzoekt, dan vraagt zij er toch om? Als ze nu nog eens iets inhoudelijks had te melden, of goeie programma's maakte op tv.. maar dat gelukzalige, simpele gedoe over haarzelf en haar kabouter komt heel NL de strot uit maar ja als een vrouw dat beweert ben je een jaloerse bitch. Yo is geen trol natuurlijk, maar dat dunne heeft haar sowieso geen goed gedaan bovendien zijn er tig knappere meiden (denk aan Doutze) die niet als een air head door het leven gaan.
 . De jaloezie en afgunst straalt er weer vanaf. Sadness Royale.
. De jaloezie en afgunst straalt er weer vanaf. Sadness Royale.

Dat mag best wel, maar 14 topics lang op Libelle/Viva/Story/Party-achtige wijze doorzeuren over de miniemste imperfecties van Yo en Wes komt nogal érg obsessief over.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:23 schreef roos85 het volgende:
[..]

wij mogen niks over Yo zeggen want dan zijn we zogenaamd jaloers

Prima, maar heb je daar een heel topic voor nodigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat mag best wel, maar 14 topics lang op Libelle/Viva/Story/Party-achtige wijze doorzeuren over de miniemste imperfecties van Yo en Wes komt nogal érg obsessief over.
Vandaar de correcte conclusie van ons mannen: jullie zijn gewoon zeurwijven vol afgunst en jaloezie.
 ?
? 

Ja echt wel ..zonde is het om een topic te vervuilen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:53 schreef sherezade het volgende:

We hebben het begrepen hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat mag best wel, maar 14 topics lang op Libelle/Viva/Story/Party-achtige wijze doorzeuren over de miniemste imperfecties van Yo en Wes komt nogal érg obsessief over.
Vandaar de correcte conclusie van ons mannen: jullie zijn gewoon zeurwijven vol afgunst en jaloezie.

Look who's talking. Volgens mij leef je voor dit topic want je bent er als de kippen bij om te reageren. Get a life kneus, tis mooi weer ga eens naar buiten ofzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:47 schreef Kreator het volgende:
[..]. De jaloezie en afgunst straalt er weer vanaf. Sadness Royale.

Heb je enig idee in welk subforum je zit?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat mag best wel, maar 14 topics lang op Libelle/Viva/Story/Party-achtige wijze doorzeuren

Ik ben op de zaak hè. Ik moet al die hersenloze dikke trienen aan het typen houden hier.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Look who's talking. Volgens mij leef je voor dit topic want je bent er als de kippen bij om te reageren. Get a life kneus, tis mooi weer ga eens naar buiten ofzo.

zo te zien hou je je daar niet echt mee bezigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben op de zaak hè. Ik moet al die hersenloze dikke trienen aan het typen houden hier.

Het is vrij makkelijk als je intellectueel en genetisch superieur bent.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:53 schreef roos85 het volgende:
zo te zien hou je je daar niet echt mee bezig

In W&Tquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:46 schreef static het volgende:
[..]
Heb je enig idee in welk subforum je zit?

bedankt voor het complimentquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]

.
.

Hoi, neuken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:03 schreef Skaai het volgende:
Yolanthe is gewoon een lekker wijf die het goed voor elkaar heeft. Get over it.

Ik ben wel een dikke trien, maakt dat uit?quote:

Nee, daar hou ik wel van.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben wel een dikke trien, maakt dat uit?

Oke, nou neuken dus!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |