grotendeels wel jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat verslag is alleen o.b.v. dat gesprek?
Owh nou ja jullie wisten het dus al.quote:
Via een soort chatsite.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en.. hoe heb je haar opgeduikeld??
Wat een slavendrijvers dan zegquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
grotendeels wel ja![]()
het duurde ook twee uur hoordus heb wel wat materiaal, al heb ik aan het einde wel wat geslacked met meeschrijven
cutequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Via een soort chatsite.Dat even chatten liep uit de hand, het eerste weekend werd dat in totaal meer dan 20 uur
![]()
en daar betaal ik dan ook nog ns 1650 e per jaar voorquote:
Dat laatstequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
cute![]()
zijn jullie ook al officieel of alleen nog maar lekker verliefd?
Zo weinig?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en daar betaal ik dan ook nog ns 1650 e per jaar voorom bij n ander bedrijf te werken en eens in t half jaar n docent te zien
Broer-zusrelatie dus ondertussenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat laatsteNee, morgen wordt de derde date, zeg maar.
Maar het voelt heel vertrouwd, alsof we elkaar al jaren kennen.
Ik weet niet hoe het bij jou in de familie gaat maar ik neuk in elk geval niet met mijn zussen.quote:
Dat is precies mijn puntquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jou in de familie gaat maar ik neuk in elk geval niet met mijn zussen.
das heul veul voor n armzalig pauperstudentje als ik hoorquote:
aanstelsterquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das heul veul voor n armzalig pauperstudentje als ik hoor
mag wel, lijkt me alleen dat je geen antwoord hoeft te gevenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:06 schreef Muck het volgende:
Mag een werkcoach vragen wat ik doe in het ziekenhuis?
lijkt me inderdaad dat dat hem bar weinig aangaat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mag wel, lijkt me alleen dat je geen antwoord hoeft te geven
Ja, dat mag. En dan antwoord je: "Ik ben naar de dokter geweest."quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:06 schreef Muck het volgende:
Mag een werkcoach vragen wat ik doe in het ziekenhuis?
precies of je zegt: Daar smaakt het eten me het bestquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat mag. En dan antwoord je: "Ik ben naar de dokter geweest."
k antwoordde: 'ik moet naar de longarts'quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat mag. En dan antwoord je: "Ik ben naar de dokter geweest."
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jou in de familie gaat maar ik neuk in elk geval niet met mijn zussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |