Ik heb nooit wat te doen, maar in de loop van de dag zorg ik gewoon dat ik wat te doen hebquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb je niks te doen vandaag? Ik heb nog wel wat klusjes voor je hoor![]()
Daarom dacht ik dus dat iedereen luchen was, het topic leek doodquote:
Ik welquote:
Hier ook...quote:
Nu nog niet, heb geen duikpakquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nice!
niet zo heel erg deepsea dan of wel?
Hoe'st met je oorlogswond?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:08 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben ook aant etenontbijten though
witte bolletjes met kaasgrillworst
Ah, zo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat te doen, maar in de loop van de dag zorg ik gewoon dat ik wat te doen heb![]()
Haha jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarom dacht ik dus dat iedereen luchen was, het topic leek dood
Doorgaans niet in de vakantiequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah, zo.Ga je niet naar school dan?
gaat wel geloof ikquote:
De tekening wordt niet mooi als je geen tekenzin hebtquote:
Dat is slechte timing. Wat voor verslag moet je maken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gaat wel geloof ikgister n dagje zonder paracetamol gedaan, was wel uit te houden
al ga ik er zo wel weer wat ingooien
moet n verslag typen vandaag
gemaaktquote:
Dat had ie zelf veroorzaaktquote:
heb ik al geregeldquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Opgelost. Ik kijk vanavond wel even waarom de Wiki naar de klote is.
kloptquote:
maar goed dat jij het kon oplossenquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De tekening wordt niet mooi als je geen tekenzin hebt
halfjaar evaluatie van stagequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is slechte timing. Wat voor verslag moet je maken?
valt daar niet iets voor te regelen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
halfjaar evaluatie van stageof ik vandaag ff 30 pagina's aflever met 1 hand
ja ik heb die begeleider al gezegd dat ik gewoon kijk hoever ik komquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
valet daar niet iets voor te regelen?
ik denk dat het zo niet werktquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik heb die begeleider al gezegd dat ik gewoon kijk hoever ik komdat heeft ze maar te pikken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ik denk dat het zo niet werkt![]()
wat was haar reactie?
bijna ja... eetsequote:
trevquote:
Dan weet ik nu bij wie ik moet zijn als ik schrijfwerk hebquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ze snapt ook wel dat ik dat nu natuurlijk niet ga halen, dus ze zei dat ze hem graag zsm tegemoet zag. Dus iets minder druk erachter
maar hij is sowieso morgen wel klaar hoop ik. schrijven is
Hoezo alweer? ik had twee weken geleden nietquote:
Die zijn al uit deze OP, en zitten in zijn mail.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik al geregeld![]()
alleen moet MPG nog de topic's tot 3000 eruit halen
hier ook, nu dus lunchquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weet ik nu bij wie ik moet zijn als ik schrijfwerk heb
Wel jammer dan dat je moets stoppen. Ik ben er ook totaal niet goed in en daarbij ook nog eens dislecties dus heb er een hekel aan om het te moeten doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]doe ik wel vaker voor mensen. Heb 3 jr journalistiek gestudeerd, moest toen door persoonlijke omstandigheden stoppen:Y maar vind t nog steeds heel cool
dan zijn ze nu ook uit de nieuwe OPquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zijn al uit deze OP, en zitten in zijn mail.
Sowieso werkt een goede student zo'n verslag natuurlijk wekelijks bij, dus hoef je alleen het stuk van de laatste week te typen he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ze snapt ook wel dat ik dat nu natuurlijk niet ga halen, dus ze zei dat ze hem graag zsm tegemoet zag. Dus iets minder druk erachter
maar hij is sowieso morgen wel klaar hoop ik. schrijven is
Mannen die vrouwen hatenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:29 schreef littledrummergirl het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)der-toestemming.html
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sowieso werkt een goede student zo'n verslag natuurlijk wekelijks bij, dus hoef je alleen het stuk van de laatste week te typen he?
iedere normale student doet dat gewoon in de laatste 2 dagen van de stage/afstudeer opdracht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sowieso werkt een goede student zo'n verslag natuurlijk wekelijks bij, dus hoef je alleen het stuk van de laatste week te typen he?
ik begin ook altijd max 2 dagen voor n tentamen ofzo te leren, en het lukt me iedere keerquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
iedere normale student doet dat gewoon in de laatste 2 dagen van de stage/afstudeer opdracht.
* Barreltje had ook een nachtje doorgewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |