ohnee.. een tentamen kosstte me wel een weekjequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik begin ook altijd max 2 dagen voor n tentamen ofzo te leren, en het lukt me iedere keerdus waarom niet
11quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:42 schreef Panda72 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)der-toestemming.html
Dan had je dat gesprek eerder moeten plannenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]uiteraard
![]()
nee dit is n verslag nav n gesprek dat ik dinsdag haddus moet alles nog
En iedere normale werknemer?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
iedere normale student doet dat gewoon in de laatste 2 dagen van de stage/afstudeer opdracht.
* Barreltje had ook een nachtje doorgewerkt
ik hoef gelukkig niks met cijfertjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohnee.. een tentamen kosstte me wel een weekje
een heel boek in je hoofd stampen en 1000 sommetjes maken lukt niet in 2 dagen![]()
mja.. ik zit op een werkplek waar ik iedere moment van de dag een nieuwe opdracht kan krijgen.. plannen lukt sowieso niet zo hierquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan had je dat gesprek eerder moeten plannen
[..]
En iedere normale werknemer?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan had je dat gesprek eerder moeten plannen
Dat kan prima in de tijd dat je nu zit te fokkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. ik zit op een werkplek waar ik iedere moment van de dag een nieuwe opdracht kan krijgen.. plannen lukt sowieso niet zo hier
ik probeer al 4 dagen een document af te krijgen
Wat was het voor gesprek dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar had ik geen inspraak in
met mn begeleider op mn stageplek en mn begeleider van schoolquote:
DAAR heb je zeker een punt!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan prima in de tijd dat je nu zit te fokken
eyy.. jij weer eens hier?quote:
Ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
eyy.. jij weer eens hier?
hoe is het met de liefde??
woont ze in de buurt?? of is het ver weg?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja.![]()
Goed
![]()
![]()
Dit weekend naar haar toe
Valt mee, uurtje rijden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
woont ze in de buurt?? of is het ver weg?
En dat verslag is alleen o.b.v. dat gesprek?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met mn begeleider op mn stageplek en mn begeleider van schoolbeetje lullen over leerdoelen en hoe ik t doe enzo..
heb er tot nu toe al wel n 8 voordus ik ben allang blij
Hophop dus!quote:
en.. hoe heb je haar opgeduikeld??quote:
Slecht excuusquote:
nog 4 minutenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |