thuis kijken en in je fobo zettenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ken ik niet... qua titel, maar kan hier ook dat filmpje niet zien
Peterquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:36 schreef Symphonic het volgende:
Dan kom ik hier mijn middagdutje maar even doen
OMGquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:40 schreef Panda72 het volgende:
Sjonge jonge ik denk dat ik mijn collega maar een bril voor zijn verjaardag geef. Diegene die vorige keer een overduidelijke meisjesbaby aanzag voor een jongetje. Hij zei tegen mijn collega: (die enthousiast foto's van haar nieuwe konijn liet zien aan hem, met de woorden kijk dit is Flappie). Ohhhhhhhhh wat een leuke eekhoorn.
Hai mopquote:
Zal ik doen... mits ik m ook leuk vond natuurlijk...quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
thuis kijken en in je fobo zettennamens mij haha
Ik denk het laatste maar hij is heel lief hoor alleen soms een beetje scheelquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OMGGevalletje praktijk onderwijs of gewoon scheel?
Toch lijkt het me best een klunsquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik denk het laatste maar hij is heel lief hoor alleen soms een beetje scheel
Hoe is het daar danquote:
nou druk maar op de kannenknop..quote:
Ik weet toch dat ik voor ons tweeën beter meteen een kan kan nemenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou druk maar op de kannenknop..
Had een hadige collega vanmorgen ook gedaan en ik was de eerste die daarna koffie pakte
Wat een puinhoop
* littledrummergirl pgr's shirt omhoog schuift enquote:
o ja, middag dutjequote:Op donderdag 10 maart 2011 13:36 schreef Symphonic het volgende:
Dan kom ik hier mijn middagdutje maar even doen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:49 schreef Muck het volgende:
Zooooo, ik heb me vandaag suf gebeld, maar wel een hoop geregeld
Goed bezig!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:49 schreef Muck het volgende:
Zooooo, ik heb me vandaag suf gebeld, maar wel een hoop geregeld
mijn oor gloeitquote:
dankquote:
Toek maakt het alleen maar stuk!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:42 schreef DaMart het volgende:
En toen lag internet plat. Toek, doe er wat aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |