Ik kom ook nooit op verjaardagen enzo, alleen de jaarlijkse verplichting bij oma, maar die is ook al 93. Als zij overlijdt zie ik de rest van mijn familie nooit meer, maar dat is niet echt een gemis. Zij missen mij ook niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb niks met mn familie, zij evengoed niet met mij. Mn broertje spreek ik dan ook nog, maar verder boeit de rest van mn familie me echt niks. Kom niet op verjaardagen, zij niet bij die van mij en als ik ze zie bij mn oma dan hebben we ook niks om over te pratenDaarom ga ik liever alleen naar mn oma, heb ik een veel leukere dag
hmm, goed puntquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet ik de katten er de eerste uren wel even vandaan houden, volgens mij plakken kattenharen nog beter aan natte dan aan droge gordijnen.
Dat heb ik dan weer wel. Ik vind alleen die verplichte familiedingen niet leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit op verjaardagen enzo, alleen de jaarlijkse verplichting bij oma, maar die is ook al 93. Als zij overlijdt zie ik de rest van mijn familie nooit meer, maar dat is niet echt een gemis. Zij missen mij ook niet.
Ik wens ze het allerbeste, maar heb ze niet uitgekozen. We delen geen interesses en hebben dus niets te bespreken.
Dat snap ik wel, dat heb ik ook. Mijn beide ouders leven dan niet meer, maar met hun broers/zussen is er geen contact meer. Is prima, vind ik, hebben we blijkbaar geen behoefte aan. Maar 'fuck it' vind ik dan weer een gekke uitspraak, maar vermoedelijk neem ik dat wat heftiger op dan het bedoeld is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb niks met mn familie, zij evengoed niet met mij. Mn broertje spreek ik dan ook nog, maar verder boeit de rest van mn familie me echt niks. Kom niet op verjaardagen, zij niet bij die van mij en als ik ze zie bij mn oma dan hebben we ook niks om over te pratenDaarom ga ik liever alleen naar mn oma, heb ik een veel leukere dag
Minpunten zijn ook punten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:07 schreef L-E het volgende:
Een naamtopic met een spelfout. Je scoort geen punten zo, Peu.
Hierop inhakend:quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer wel. Ik vind alleen die verplichte familiedingen niet leuk
Ja. Dat heet kerstmis.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hierop inhakend:
Heeft iemand hier wel eens familiedagen/weekenden?
Één keer in de 3 jaar met familie van mijn moeder die ik daarbuiten nooit zie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
Hierop inhakend:
Meer met het gezin. In november nog een weekendje naar Zeeland geweest met ouders, broer/vriendin en zus. Alleen haar vriend ging niet mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hierop inhakend:
Wel altijd gehad. Maar niemand heeft er nog behoefte aan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hierop inhakend:
Correctie.quote:
Dat kan ik bevestigen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:09 schreef rival het volgende:
Ik kan altijd wel lachen met mijn familie, maar ik ga net zo makkelijk niet naar verjaardagen. net waar ik zin in heb... maar 1 ding is feit, altijd lachen met de fam
Ik ook niet. Dat was de vraag dan ook niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Correctie.
Ik hoef/moet met kerst namelijk niets.
Ik wilde inderdaad nog een aanvulling doen op mijn reactie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:11 schreef L-E het volgende:
Ik ook niet. Dat was de vraag dan ook niet.
Oh, dat heb ik ook wel met mijn familie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:09 schreef rival het volgende:
Ik kan altijd wel lachen met mijn familie, maar ik ga net zo makkelijk niet naar verjaardagen. net waar ik zin in heb... maar 1 ding is feit, altijd lachen met de fam
ik zag t pas toen ik al op invoeren had gedruktquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:07 schreef L-E het volgende:
Een naamtopic met een spelfout. Je scoort geen punten zo, Peu.
Oh ik ook niet, maar maak ik mams wel blij meequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Correctie.
Ik hoef/moet met kerst namelijk niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |