Dit weekend doen danquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
slecht... Nogal wat shit gehad hier afgelopen tijd, even wat dingen die belangrijker waren...
Spirit kan hele klassen systemen veranderen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon, het is Spirit, die is "anders" dan wij.
Nee, ze past zich aan aan de schimmelsquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spirit kan hele klassen systemen veranderen?
Ik pas me altijd aan aan het niveau van anderen (wat meestal verlagen inhoudt, maarja..)quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ze past zich aan aan de schimmels.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik pas me altijd aan aan het niveau van anderen (wat meestal verlagen inhoudt, maarja..)
Maar... anti-biotica bestrijden geen schimmels, alleen bacteriën. Toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ze past zich aan aan de schimmels.
Ja maar...quote:
Weet ik hetquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar... anti-biotica bestrijden geen schimmels, alleen bacteriën. Toch?
nieuwe computerquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
He... Ik kan opeens geen umlaut meer zetten op de e en zo.. Hoe kan ik dat veranderen?
alt + shiftquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
He... Ik kan opeens geen umlaut meer zetten op de e en zo.. Hoe kan ik dat veranderen?
Anders wil ik je niet meer horen klagen over je baasquote:
Taal-/toetsenbordinstellingen veranderen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
Ik vond 'm niet grappigquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik het. Het was een grapje, geen science project
.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Taal-/toetsenbordinstellingen veranderen.
Doe eens niet verkeerd quotenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe es niet zo streng tegen me
Alt+shift heeft gewerkt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Taal-/toetsenbordinstellingen veranderen.
Ik zag hetquote:
Dat is hetzelfdequote:
Graag gedaanquote:
Zie je nu hoe nerveus je me maakt?quote:
Penicilline is ook antibiotica?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij peniciline bedoelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |