quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:54 schreef 16meter het volgende:
Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen.
Dollen Dinsdag in Hilvarenbeekquote:
Haiquote:
De eckte, of niet? Ik verwacht van wel, aangezien je best veel op forums enzo zitquote:
Als dit de echte is, WELKOM! We houden allemaal van je muziek! <3quote:
Het Fok! Hardstyle topic wordt steeds bekender in de Scene!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
De eckte, of niet? Ik verwacht van wel, aangezien je best veel op forums enzo zit
Zo ja: WelkomHier zitten best wat liefhebbers van je muziek
Ja inderdaad, vanaf nu alleen thera spul postenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef T-Force het volgende:
Deze blijft ook zo fijnHaalt het niet bij het origineel, maar komt aardig in de buurt
![]()
En die vocals zijn TE epic gewoon, ik weet niet precies waarom eigenlijk
Gaat die gereleased worden op Theracords danquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef robuust89 het volgende:
Ja inderdaad, vanaf nu alleen thera spul posten
O shi-quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef T-Force het volgende:
[..]
Gaat die gereleased worden op Theracords dan?
Ik heb dit nummer in de voorgaande reeksen al minstens 5x gepost hoor
Klinkt gezellig. Brennun heeft ook z'n goeie dagen, af en toe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dollen Dinsdag in HilvarenbeekWaar ik ging knallen op Brennan Heart (die overigens een vrij vette set neerzette
)
quote:
Zijn gewoon funkyquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef T-Force het volgende:
quote:
Ja hij mag natuurlijk naar dat o-zo-grote festival en meneer laat meteen niets meer horenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef 16meter het volgende:
Os met al die DJs zo, zodra ze succes hebben voelen ze zich te goed voor ons. Kijk naar Scope en nu ook al Mind.Illusion.
Als ie niet draait idd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
Klinkt gezellig. Brennun heeft ook z'n goeie dagen, af en toe.
Welkom, Thera
Je hebt een PMquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef T_Killer het volgende:
Wil iemand mij J&W link even pm'en. Kan hem in de gauwigheid niet vinden en moet nu weg
Die s idd wel errug lekker..quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef T-Force het volgende:
Deze blijft ook zo fijnHaalt het niet bij het origineel, maar komt aardig in de buurt
![]()
Tnx. Wat is die Dom lomp en famous eigenlijk dik...had m nooit echt gehoord maar t bevalt me goed. Die hele freerelease btw ookquote:
Ik wist al dat jij het weet..quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nope, ik weet het echt. M.I. heeft mij dat verteld op Strangerz![]()
![]()
![]()
Hier geloof ik dus geen barst vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |