Nope, ik weet het echt. M.I. heeft mij dat verteld op Strangerzquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef Krulliewullie het volgende:
Zeg je dat nu express om een dikke rel te veroorzaken?![]()
![]()
mooi oudje van NC, maar zeker niet de vetstequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef T-Force het volgende:
Noisecontrollers are cracking your brain, making you sorry ass go fucking insane
Ik kon geen keuze maken van welke nou de vetste wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:36 schreef ReMcOrE het volgende:
mooi oudje van NC, maar zeker niet de vetste
Furybox staat sowieso in mijn top 3, samen met Facesquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:37 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik kon geen keuze maken van welke nou de vetste was
En Shockwavesquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Furybox staat sowieso in mijn top 3, samen met Faces
ook eensquote:
Weet niet man, denk het niet..quote:
waarom is er alleen maar hardcore in de Metropool?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef haakon het volgende:
[..]
Weet niet man, denk het niet..
Zelfde datum is hier een feestje om de hoek:
http://partyflock.nl/part(...)_new_Generation.html
Line-up
Angerfist
Cemon Victa
Dyprax favoriet
State of Emergency
The Bass Navigators
Vecino
MC: Madness
VJ: Grooveadelic Team
Edit: je had hem al gevondenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom is er alleen maar hardcore in de Metropool?
Jammer is dat idd...quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:06 schreef T-Force het volgende:
Deze ging toch wel erg hard in de Matrixx zaterdag![]()
![]()
(en ook op Dollen Dinsdag
)
Wel echt veel dronken en spacende kindjes (lees: onder de 16) gezien tijdens Hardstyle Carnaval![]()
OF .. weten dat knowlage verkeerd is geschreven is ook kennisquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ja
Kennis is macht schrijven en dan vervolgens het woord kennis verkeerd typen is ironie...
*kaarsje aansteektquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Kunnen jullie overigens ff met zijn allen mee helpen duimen vandaag.Vandaag ws. beslissing of ik op een behoorlijk groot festival sta
FUUCK!!!! the noisecontrollers .... maar niet echt heel erg heus .. doel dan meer op de KO-edit van DBSTFN maar dat wisten de slimperts onder jullie alquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef T-Force het volgende:
Noisecontrollers are cracking your brain, making you sorry ass go fucking insane
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
FUUCK!!!! the noisecontrollers .... maar niet echt heel erg heus .. doel dan meer op de KO-edit van DBSTFN maar dat wisten de slimperts onder jullie al
@ 1:22 doet mij trouwens wel erg sterk aan een ander nummer denken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef T-Force het volgende:
Klopt!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:46 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
@ 1:22 doet mij trouwens wel erg sterk aan een ander nummer denken?
vroeg jij die niet laatst toen je hem vond als XXXXXX.mp3quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:51 schreef haakon het volgende:
[..]
Klopt!
dacht eerst aan:
2.50 ofzo, maar dat is hem niet..
Ja maar t was een anderquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
vroeg jij die niet laatst toen je hem vond als XXXXXX.mp3
Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:06 schreef T-Force het volgende:
Deze ging toch wel erg hard in de Matrixx zaterdag![]()
![]()
(en ook op Dollen Dinsdag
)
Wel echt veel dronken en spacende kindjes (lees: onder de 16) gezien tijdens Hardstyle Carnaval![]()
Ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Mail gestuurd voor die Thera-Indicator-Actie ... duimen jullie ook voor mijheb namelijk nog nooit iets gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |