abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94181777
Ik heb het nooit handsfree geprobeerd. Da's volgens mij onbegonnen werk. En ik kolf niet zo makkelijk dat ik die hoeveelheden heb in 1 minuut en 11 seconden. :+ Daarom kolf ik enkelzijdig en pas ik borstcompressie toe.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94182786
hmz, ik had opeens bloed zonder een kloof... nu is mn melk rozig... Weggooien?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 16 maart 2011 @ 10:13:26 #153
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_94182842
Hygiene-technisch gezien zou ik het persoonlijk weggooien.
pi_94182880
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 09:19 schreef Ticootje het volgende:
Kun je tenminste je glas wijn drinken tijdens het kolven.. Hoe handig!
t aangename met t onaangename verenigen :D
Echt hoe verzinnen ze het haha
pi_94182978
Ik zou t ook weggooien.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_94182989
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 10:13 schreef pessie het volgende:
Hygiene-technisch gezien zou ik het persoonlijk weggooien.
Ja, maar melk is ook een bloedproduct...
Ik moet maar ff zien wat ik ermee doe. Als ik genoeg melk heb pleur ik het wel weg..
pi_94183132
Als het de bedoeling was dat ze bloed dronken, hoefden we natuurlijk niet heel die melk te produceren ;)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_94183218
Maar bloed in melk kan geen kwaad... Maar het zal wel anders smaken, daarom twijfel ik of ik het gewoon weggooi, madam is nogal kieskeurig...
pi_94183552
Gewoon geven. in koemelk zit ook pus hoor je ook niemand over klagen. ;) ;)
pi_94183634
ik vraag me wel af waar het vandaan komt... Vanmiddag maar ff in de gaten houden.
pi_94183845
Waarschijnlijk een gebarsten vaatje binnenin, morgen zal je melk wel bruin zijn.
Ik zou het ook bewaren, je kan het altijd nog weggooien als ze het niet lust, toch?

Rusty pipe syndrome :Y)
pi_94183893
Ja misschien toch van het rennen ofzo? Terwijl ik nu wel een sporttop heb dus geen bouncing balls... Nou ja, ik schok wel ff want mn schelp zat wel helemaal met roze prut..
pi_94187351
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 09:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een keer een portable barbecue gewonnen. Beat that. :')

Allemachtig, huup, wat groeit Elin hárd! Laat eens een curve zien van je speklapje!

DJMO, wat een mooie curve! Dat groeien zit wel goed dus.

Ik heb een Medela Freestyle als kolf. Die is klein en draadloos, ontzettend handig. Over 4 weken mag ik weer. c_/

[ afbeelding ]

_O-
oh hell wat een gevaarte zo aan je bh :') En dan doodleuk zo achter je bureau gaan zitten :D

Elin groeit eigenlijk keurig op de curve door :o ze groeit wel hard, maar omdat ze ook zwaar begonnen is valt het relatief gezien mee. Ik denk ook iedere keer jeumig :X maar als ik die curve zie valt het mee. En ze is redelijk lang ook inmiddels, 57 cm alweer.

Over 2 weken mogen we weer op maandag naar t cb en op dinsdag naar de kinderarts, kan ik vergelijken met nu en met 1 dag ertussen :D

Tico kan me voorstellen dat je schrok bloed is niet de bedoeling gewoon. Maar wat Owlet zegt, dan zal het wel een inwendig vaatje zijn ofzo? Ff aankijken.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94187777
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:59 schreef Sugarsnap het volgende:
DJMO en Huup, kijk eens naar jullie speklapjes! Wat groeien ze goed!

Eline heeft gisteren goed naar WupWup geluisterd :D Vandaag zat er maximaal 2 uur tussen de voedingen. En aangezien mijn borsten daar snel op reageren, zit ik nu met lichte stuwing omdat ze om 20 uur voor het laatst gedronken heeft.

Wup, welke kolf heb je gewonnen? Ik heb informatie ingewonnen en vandaag een 2e hands Ameda Lactaline gekocht via marktplaats, voor ¤45,-. Deze heeft een gesloten systeem en kan dus goed 2e hands gebruikt worden. Hij is nu ong een half jaar gebruikt, 2 dagen per week. Dus volgens mij moet dat goed komen. Ik kan niet wachten tot hij er is.
Ik heb nu 450 cc in de vriezer liggen, na een week kleine beetjes kolven (en dan heeft Eline ook nog een paar keer een flesje geoefend). Het gaat de goede kant op met kolven en ik hoop dat dubbelzijdig elektrisch daar ook aan meewerkt.
*O* Eline! Regel het maar lekker zelf meid, laat ons maar kletsen ;)

Ik heb de Lactaline gewonnen :)
pi_94198323
oh wauw! ik zag een aantal goede lijntjes dus goed groeiende kindjes!

en een gewonnen kolf hoe tof gefeliciteerd (en gewonnen wasmachines en portabel bbq haha)

tico da's schrikken! ik zou het indien niet teveel bloed is eigenlijk gewoon geven, als er live gedronken wordt zou je het waarschijnlijk ook niet door hebben
doet me denken aan mn kraamtijd,toen had ik ook een kloof die ik niet voelde waar we achter kwamen toen mini mondjes melk met wat bloed erin terug gaf. kraam zei toen dat het geen kwaad kon mits niet teveel aangezien ze er wel misselijk van kunnen worden!
pi_94198583
Wow wat tof! De lactaline is een mooie kolf.
  woensdag 16 maart 2011 @ 17:11:23 #167
259886 pessie
pi_94198767
Elin mooie curve!
pi_94205256
Huup, wat een voorbeeldige curve! ^O^ De curve loopt steiler naarmate een kind zwaarder is, dus het is volstrekt logisch.

Bloed in de melk zonder een kloof, ik zou me geloof ik rotschrikken!

Ik heb een in mijn ogen gigantische ontdekking gedaan. Lena doet nog steeds regelmatig moeilijk aan de borst. De toeschietreflex is vaak heftig, daar heeft ze moeite mee en dus laat ze een paar keer los, en daarna is het lastig om haar rustig aan de borst te houden. De remedie: tussendoor boertjes laten doen. Zo simpel! Als ze de lucht kwijt is drinkt ze rustig verder.
pi_94205636
Dat scheelt, lekker simpele oplossing.
pi_94205905
Ja, het was wel een dôh-moment. :+ Ivan hoefde vrijwel niet te boeren, dus ik dacht er gewoon niet aan.
  woensdag 16 maart 2011 @ 20:12:04 #171
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94208389
Zodra Eline moeilijk begint te doen, koppel ik haar los en laat ik haar boeren. Mijn tsr is vaak ook heftig en dan slikt ze veel lucht in. Sowieso laat ik haar boeren als ik van kant wissel. Alleen de laatste paar voedingen doet ze moeilijk aan de rechterkant. Na het tsr laat ze los, hapt weer aan, drinkt een paar slokken en laat dan weer los. Het maakt niet uit of ik die kant als eerste geef of niet. Andere houding ook al geprobeerd en daar ligt het ook niet aan. Ik hoop dat het snel weer over is.
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:11:46 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94212010
Zo hé, wat een mooie curves komen voorbij! *O*
pi_94212281
Wow Elin ^O^ Hoe gaat het verder met haar? Merken jullie al of ze minder last van reflux heeft door de Zantax?

Haha Claudia, simpel doch doeltreffend 8-)
Bij Niels ging het net zo, hij kon ook niet goed tegen mijn TSR opdrinken.

Wup, wat cool dat je een kolf gewonnen hebt :D! Wat voor wedstrijd was dat?

quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 10:47 schreef owlet het volgende:
Rusty pipe syndrome :Y)
:D

Ik zou het ook gewoon geven Ticootje, als je gewoon had gevoed had je het niet eens gemerkt.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_94229897
X zegt tegen mij: Ik ben zo terug mama even voor jou pakken.
Komt ze terug met de kolf en zegt; kom mama gaan we samen melkje maken O+ :D
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:12:47 #175
259886 pessie
pi_94231254
Hahaha!

Tico, hoe ziet je melk er vandaag uit?

En kleine babytjes doe moeten boeren O+ . Nathan wil pas boeren als hij echt verzadigd is :') . Dus eerst de ene kant, dan direct de andere kant (en tussendoor schreeuwt hij nog even dat het wat hem betreft niet snel genoeg gaat) en pas als hij verzadigd is een flinke boer. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')