Wie wel?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geleerd: ik hou niet van schoonmaken
Zolang ik Jerry maar benquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac kijrgt Tom & Jerry achtige MI's![]()
meer werken en schoonmaakster inhurenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goede reden om de rest van je leven bij je ouders te blijven wonen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh, en het scheelt ook als je ouders wat kunnen koken, das ook makkelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Goede reden om de rest van je leven bij je ouders te blijven wonen.
Tom heeft toch altijd de stok?quote:
Don't.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
wat een lastige dilemma's heb jij zo op je donderdag ochtend..
Ik heb medelijden met je
Tom.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tom heeft toch altijd de stok?en is ouder
Als ik een paar uur bij mn ouders ben heb ik al ruzie, als ik er weer zou moeten wonen zou het oorlog zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, en het scheelt ook als je ouders wat kunnen koken, das ook makkelijk
en wasjes draaien!
Hier is een vrede verdrag getekendquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik een paar uur bij mn ouders ben heb ik al ruzie, als ik er weer zou moeten wonen zou het oorlog zijn..
Mijn vader laat zo makkelijk over zich heen lopenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik een paar uur bij mn ouders ben heb ik al ruzie, als ik er weer zou moeten wonen zou het oorlog zijn..
En sapjes voor je maken als je ziek bent.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en wasjes draaien!
Toen ik net het huis uit ging had ik vlak daarvoor een half jaar op het bedrijf van mn vader gewerkt (eenmanszaak), dat was ook niet goed voor de onderlinge verhoudingen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier is een vrede verdrag getekend
Maar Jerry wint altijdquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tom heeft toch altijd de stok?en is ouder
de was vind ik niet zo erg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en wasjes draaien!
Ik vind het wel lekker. Ruimt meteen op in je hoofd, vind ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de was vind ik niet zo erg.
maar schoonmaken
Ja dus? Jij bent Tomquote:
Zakelijk en prive hebben we altijd goed gescheiden kunnen houden, eventueel gedoe in het ene, kam nooit tussen het andere. Scheelt misschien ook dat het van mn vader geen eenmanszaak is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen ik net het huis uit ging had ik vlak daarvoor een half jaar op het bedrijf van mn vader gewerkt (eenmanszaak), dat was ook niet goed voor de onderlinge verhoudingen.Gelukkig is dat nu allemaal weer vredig.
Dat doen ze niet, ze hebben soms pas 's avonds door dat ik ziek benquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:33 schreef L-E het volgende:
[..]
En sapjes voor je maken als je ziek bent.
Als ik eenmaal bezig ben vind ik het heerlijk maar ik vind het zo moeilijk om mezelf er toe te zetten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker. Ruimt meteen op in je hoofd, vind ik.
Er aan beginnen is wel een ramp, maar eenmaal bezig vind ik het wel oke. Ramenlappen vind ik zelfs leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker. Ruimt meteen op in je hoofd, vind ik.
Wij woonden boven de zaak van m'n ouders, dus werk en privé was nooit gescheiden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja dus? Jij bent Tom
[..]
Zakelijk en prive hebben we altijd goed gescheiden kunnen houden, eventueel gedoe in het ene, kam nooit tussen het andere. Scheelt misschien ook dat het van mn vader geen eenmanszaak is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |