Ik vind dat raar, met alle respect voor je familie. Ben je ze dat verplicht?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet, maar mijn familie verwacht het wel. Soms heel lastig.
Dat snap ik, maar al mn huisgenoten hadden weinig kosten en dikke (bij)banen. En met 10 man kan je flink wat schoonmaak inhuren voor 200 euro per maand.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is 20,- per maand. Dan doe ik het liever zelf.
Hmmm, wij hadden het ook zo berekend, en daarop zei 1 huisgenote dat we haar in moesten huren.. Dus zo gezegd.. Als iets niet goed was konden we haar er ook op aanspreken. Ideaal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wilde het, maar mn huisgenoten wilde dat nooit, maar wel janken als ik mn schoonmaakbeurt te laat of slecht deedvoor 5e per week per persoon is t hele huis spic en span, wil jij een beetje zelf gaan schoonmaken
Mijn ouders leven niet, dus het kleinkinderen-verhaal is niet van toepassing.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind dat raar, met alle respect voor je familie. Ben je ze dat verplicht?
Hoewel, met kleinkinderen wordt het verhaal een beetje anders natuurlijk.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
het wekelijkse plaatjesuurtje.
We hebben samen alles schoongemaakt, ramen gelapt e.d. Wist je dat je door glas heen kan kijken?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
Even delen dat ik net sollicitatiegesprek heb gehad bij een tweede bedrijf en dat ging ook supergoed!!
Ik geloof je niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:58 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben samen alles schoongemaakt, ramen gelapt e.d. Wist je dat je door glas heen kan kijken?Er gaat een wereld voor me open.
Q.... wat moet je nu?! Nu kan je niet meer als kluizenaar door het leven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:58 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben samen alles schoongemaakt, ramen gelapt e.d. Wist je dat je door glas heen kan kijken?Er gaat een wereld voor me open.
Hier moeten de ramen eigenlijk ook gelapt worden, al sinds ik hier zit, maar daar had die gozer zelf ook geen zin in denk ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat had ik ook prima gevonden, damn, ik wilde zelfs wel instellen dat ze het een boete gingen noemen, als ik maar voor 5e per week niks meer hoefde te doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, wij hadden het ook zo berekend, en daarop zei 1 huisgenote dat we haar in moesten huren.. Dus zo gezegd.. Als iets niet goed was konden we haar er ook op aanspreken. Ideaal.
Maandelijks?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:53 schreef STING het volgende:
[..]
Die heeft ook gelijk geholpen met je maandelijkse afwas?
Gewoon de gordijnen dicht doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q.... wat moet je nu?! Nu kan je niet meer als kluizenaar door het leven.
Ik kom alleen als t voor mn Oma is of mn moeder, voor mn vader hoeft het toch niet en de rest van mn familie... fuck itquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn ouders leven niet, dus het kleinkinderen-verhaal is niet van toepassing.
Ik ben niemand iets verplicht, maar ik maak mensen heel gelukkig door mee te doen aan de familiedingetjes. Daarom doe ik het.
Die kunnen weer bewegen?quote:
Fuck it? Waarom?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kom alleen als t voor mn Oma is of mn moeder, voor mn vader hoeft het toch niet en de rest van mn familie... fuck it
Haha, dat jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kom alleen als t voor mn Oma is of mn moeder, voor mn vader hoeft het toch niet en de rest van mn familie... fuck it
Dat snap ik, ik doe dat soort dingen meestal onder stil protest. Maar ik vind het wel vervelend worden als dat wekelijkse aangelegenheden moeten worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn ouders leven niet, dus het kleinkinderen-verhaal is niet van toepassing.
Ik ben niemand iets verplicht, maar ik maak mensen heel gelukkig door mee te doen aan de familiedingetjes. Daarom doe ik het.
Ik heb niks met mn familie, zij evengoed niet met mij. Mn broertje spreek ik dan ook nog, maar verder boeit de rest van mn familie me echt niks. Kom niet op verjaardagen, zij niet bij die van mij en als ik ze zie bij mn oma dan hebben we ook niks om over te pratenquote:
Dat nog niet. Die moeten ernstig eens de wasmachine in. Doe ik in de zomer wel, als ik ze minder nodig heb.quote:
Gewoon wassen, goed centrifugeren en weer aan de lijn hangen, maar dan wel gesloten met de verwarming aan. Werkt primaquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat nog niet. Die moeten ernstig eens de wasmachine in. Doe ik in de zomer wel, als ik ze minder nodig heb..
Moet ik de katten er de eerste uren wel even vandaan houden, volgens mij plakken kattenharen nog beter aan natte dan aan droge gordijnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon wassen, goed centrifugeren en weer aan de lijn hangen, maar dan wel gesloten met de verwarming aan. Werkt primadeed ik tenminste altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |