quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
FMCNL: NAF 50, U-05 expected 0900LT Eindhoven EHEH from Athens
"Maar de helicopter houden we"quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
FMCNL: NAF 50, U-05 expected 0900LT Eindhoven EHEH from Athens
Die uiensnijder is zo oud dat hij het geld van de recovery niet eens waard is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Maar de helicopter houden we"
En terecht.
kost waarschijnlijk meer om her te verwerkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die uiensnijder is zo oud dat hij het geld van de recovery niet eens waard is.
Haha, was dat een boer of hik aan het eind?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
Koele video: "One Minute Puberty"
http://player.vimeo.com/video/20793651
Kweeniequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, was dat een boer of hik aan het eind?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de bemanning de Lynx nog onklaar hebben kunnen maken voor ze gepakt zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kost waarschijnlijk meer om her te verwerken
Dat vraag ik me nu ook af. Maar hoe doe je dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de bemanning de Lynx nog onklaar hebben kunnen maken voor ze gepakt zijn.
de banden leksteken natuurlijk!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nu ook af. Maar hoe doe je dat?
In de meeste heli's zit wel wat sprinstof die ze in zo'n situatie kunnen laten klappen. Of de ouderwetse manier. Wat handgranaten naar binnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nu ook af. Maar hoe doe je dat?
Ik denk dat het wel bekend geworden zou zijn als 'ie stuk was.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In de meeste heli's zit wel wat sprinstof die ze in zo'n situatie kunnen laten klappen. Of de ouderwetse manier. Wat handgranaten naar binnen.
Kijk hier maar eens.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Misschien is het wel de nieuwste in het Libische wapenarsenaal (zal wel niet)
Dat vermoed ik ook. Maar ik hoop stiekum dat dat ding als een ontploft blikje in het zand ligt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel bekend geworden zou zijn als 'ie stuk was.
Daarbij vermoed ik dat ze gewoon ter plekke direct op de korrel zijn genomen en dan kun je niet nog even gemakkelijk je gang gaan om te boel te slopen vrees ik.
Er is een reden dat ze hem houden. Niet als souvenir
de laatste keer dat ik hem zag leek ie redelijk intactquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook. Maar ik hoop stiekum dat dat ding als een ontploft blikje in het zand ligt.
De Hr Ms Tromp gaat door naar Somalië om de Hr Ms de Ruyter af te lossen. De heli die daar aanboord is kan gewoon overgenomen worden. Moeten ze alleen even een vervangende crew invliegen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar Nederland heeft nu dus een fregat voor de kust liggen, maar dan zonder heli. Niet erg functioneel meer lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |