Dan kan je het alsnog vragen, maar van DHL wist ik dat ze in Drachten een opslag/afhaalpunt hebbenquote:
In welke context?quote:
quote:Package data processed by brokerage. Waiting for clearance.
Nee, maar wat maakt dat ding dan zo bijzonder dat je hem continue traced?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik zeg toch ook niks van jouw whisky hobby
Ik ken het alleen in een bankcontext, kan het zo dus niet vertellen. En het wordt tijd dat je werk vindt, zodat je niet de tijd hebt om de hele dag te F5'enquote:
Ik denk de enorme hoeveelheid vrije tijd die Etsie nu heeftquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar wat maakt dat ding dan zo bijzonder dat je hem continue traced?
En dit denk ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ken het alleen in een bankcontext, kan het zo dus niet vertellen. En het wordt tijd dat je werk vindt, zodat je niet de tijd hebt om de hele dag te F5'en
dan gaat het dus om de leeftijdstussenpersoon, opgelost, slotjequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:22 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mijn Google resultaten wel, maar ik kan het niet goed in context plaatsen
We zitten nog maar op de 1e paginaquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan gaat het dus om de leeftijdstussenpersoon, opgelost, slotje
log eens uit, dan zit je al op pagina 2quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We zitten nog maar op de 1e pagina
Uitloggen van FOK!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
log eens uit, dan zit je al op pagina 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |