Dan valt er gelukkig in dit topic soms wat te lachen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef hasjman het volgende:
[..]
posts van mylife zijn wel fucking grappig. Al die PUA terminologie, die gozer beschouwt interactie tussen vrouwen en mannen als wiskunde algoritmes ofzo
nee ik heb nu Echt een foto van mijn gezicht gestuurdquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik nog geen posts van jou in dit topic had gezien, maar ik let dan ook niet bij iedereen op de username.Dus ik kan lanterfanteraar ook niet zeggen of je te vertrouwen bent.
Maar zoveel kwaad kan een foto niet, omdat ze die volgensmij echt ook in haar fobo heeft gehad....openbaar voor iedereen.
Direct handelen en vragen of ze je toevoegd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef anno2010 het volgende:
Ik heb afgelopen week wel een leuke meid ontmoed, we hebben wat gedanst, op de wang gezoend,gelachen,goed gesprek gehad. Alleen ben ik zo dom geweest om niet naar haar gsm nr of msn te vragen![]()
Nu is het al 2 dagen geleden dat ik haar heb ontmoet, en ik kan in principe wel aan haar gsm of msn komen. (via via). Maar wat vinden meiden ervan als een jongen je toevoegd,of smst terwijl hij het toendertijd niet had gevraagd.
En beter eerst enkele dagen gesprek houden,of kan je ook sneller vragen om iets af te spreken?
Ben er niet zo ervaren in , maar moet steeds aan haar denken,en dat is echt al heel lang geleden
Ik zou wel wat aan al die spelfouten doen. Niets is zo irritant als mensen op MSN die de ene na de andere spelfout maken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:35 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Direct handelen en vragen of ze je toevoegd.
Oh oke, je hoort dus toch graag bevestiging van iemand anders dat je er prima uitziet?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee ik heb nu Echt een foto van mijn gezicht gestuurd
dat is veel intiemer dan die foto zonder hoofd
Toevoegen! Blijkbaar had je een klik met haar (en zij met jou), dus waarom niet?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef anno2010 het volgende:
Ik heb afgelopen week wel een leuke meid ontmoed, we hebben wat gedanst, op de wang gezoend,gelachen,goed gesprek gehad. Alleen ben ik zo dom geweest om niet naar haar gsm nr of msn te vragen![]()
Nu is het al 2 dagen geleden dat ik haar heb ontmoet, en ik kan in principe wel aan haar gsm of msn komen. (via via). Maar wat vinden meiden ervan als een jongen je toevoegd,of smst terwijl hij het toendertijd niet had gevraagd.
En beter eerst enkele dagen gesprek houden,of kan je ook sneller vragen om iets af te spreken?
Ben er niet zo ervaren in , maar moet steeds aan haar denken,en dat is echt al heel lang geleden
Nee ik vroeg om de foto.. en ik kan jullie vertellen dat ze niet lelijk is.. als ik haar tegen kwam in de club zou ik haar wel proberen te versieren denk ik haha.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh oke, je hoort dus toch graag bevestiging van iemand anders dat je er prima uitziet?
Huh?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh oke, je hoort dus toch graag bevestiging van iemand anders dat je er prima uitziet?
Of omgekeerd. Foto's zeggen weinig. Je ziet weleens foto's van mensen van wie je je afvraagt hoe ze het voor elkaar krijgen om elke keer leuk op een foto te staan en omgekeerd, dames die er goed uitzien, maar op foto's er elke keer weer niet goed uit zien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh?
Dat was niet de reden dat ik die foto stuurde.
En bevestiging is inderdaad wel fijn, maar dan alleen in het echte leven. Iedereen kan namelijk leuk op foto's staan.
ECcht niet iedereen. Stuur mij ook maar een PM dan beoordeel ik wel eerlijk. Van mij kan je op aan. Strawberry noemt mensen hier ook bovengemiddeld die dat toch echt niet zijn dus..quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh?
Dat was niet de reden dat ik die foto stuurde.
En bevestiging is inderdaad wel fijn, maar dan alleen in het echte leven. Iedereen kan namelijk leuk op foto's staan.
een eerlijke beoordeling is al gebeurdquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ECcht niet iedereen. Stuur mij ook maar een PM dan beoordeel ik wel eerlijk. Van mij kan je op aan. Strawberry noemt mensen hier ook bovengemiddeld die dat toch echt niet zijn dus..
Kan best, maar ik ben eerlijk en kritischquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
een eerlijke beoordeling is al gebeurd
De proef op de som nemen, dan weet je het zeker.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:43 schreef tjawatdan het volgende:
ik weet bijna zeker dat jullie er niet anders over denken
Eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:43 schreef tjawatdan het volgende:
ik weet bijna zeker dat jullie er niet anders over denken
Lanterfanteraar heeft dat niet nodig. Ze is er niet onzeker over en heeft daar ook geen reden toe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ECcht niet iedereen. Stuur mij ook maar een PM dan beoordeel ik wel eerlijk. Van mij kan je op aan. Strawberry noemt mensen hier ook bovengemiddeld die dat toch echt niet zijn dus..
Ja nu ben nieuwsgierig geworden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:46 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Lanterfanteraar heeft dat niet nodig. Ze is er niet onzeker over en heeft daar ook geen reden toe.
Is vaak nog wel lastig. Je weet niet van wanneer een foto is en van wie die überhaupt is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar Lantie heeft eigenlijk wel een punt, je hebt mensen die er op foto's véél mooier uitzien dan IRL, maar zulke personen herken ik altijd wel
Hoe bedoel je van wie?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is vaak nog wel lastig. Je weet niet van wanneer een foto is en van wie die überhaupt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |