Nope geen kloontje.. ben niet zo iemand die hele dagen op fok zit.. lurk af en toe eens mee. Heb ook geen reden om deze berichten te geven onder een kloonquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij had toch niet zo lang geleden een foto in je fotoboek? Ik kan me namelijk herinneren dat ik erin keek en vond dat je knap was. Ik ken de user tjawatdan niet, misschien een kloontje van iemand...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nobel streven. Misschien nog iets harder je best doen.Het lukt wel, en ik ben nog niet volop bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je precies 30 of afgerond?
Ja ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
iwannabehigh, sta je weer op standje irritant of zo?
Is het topic eindelijk (naar jouw standaarden) goed bezig, ga je alsnog lopen trollen.
Afgerond. 30,129 om precies te zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Het lukt wel, en ik ben nog niet volop bezig.
Ben je precies 30 of afgerond?
Goeie tip inderdaad. Vooral als je geen rijk sociaal leven hebt, maar voor gewoon nieuwe contacten en leuke samenkomsten is het ook tof.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:46 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Waarom ben je geen lid van een studentenclub? Krijg je zo een hele omgeving aangereikt.
Hoe staat het eigenlijk met jou leven? Je praat niet zoveel over jezelf héquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goeie tip inderdaad. Vooral als je geen rijk sociaal leven hebt, maar voor gewoon nieuwe contacten en leuke samenkomsten is het ook tof.
Aha. Studeer ej nog?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Afgerond. 30,129 om precies te zijn.
Mensen die niet kunnen versieren zijn sneller onzeker en daar hoort uiterlijk ook bij. Wen er maar aan. Trouwens schijnt het dat lanterfanteraar haar uiterlijk wel prima vindt. Lekker boeiend verder, die posts moet je negeren. Ik heb vanaf vandaag ook besloten niet te reageren op de 'ik ben lelijk' posts van Richard, omdat alles daarover toch al gezegd is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja ja.
Nee hoor, richard begon gewoon weer over zijn lelijkheid en als hij straks thuis is (hij moet wel weg zijn) begint ie weer. En zo lantefante ook, en mylife kan er ook wat van. Waarom gaan jullie elkaar niet gewoon toevoegen op MSN..
Waarom zou ik over mezelf praten? Jij laat nog minder los.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met jou leven? Je praat niet zoveel over jezelf héValt me op.. je helpt altijd anderen..
posts van mylife zijn wel fucking grappig. Al die PUA terminologie, die gozer beschouwt interactie tussen vrouwen en mannen als wiskunde algoritmes ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja ja.
Nee hoor, richard begon gewoon weer over zijn lelijkheid en als hij straks thuis is (hij moet wel weg zijn) begint ie weer. En zo lantefante ook, en mylife kan er ook wat van. Waarom gaan jullie elkaar niet gewoon toevoegen op MSN..
Ik denk dat je hier helemaal gelijk in hebt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Dat jongens een geneesmiddel zijn lijkt nu misschien zo. Wanneer jij die 'jongens' hebt en vriendjes hebt gehad wordt het normaal en kun je toch die leegte weer gaan voelen omdat het niet meer nieuw en spannend is. Het gaat om het totaalplaatje, misschien ligt de oorzaak wel heel ergens anders. Maar goed ik kan het ook fout hebben in jouw geval.
Een stukje theoretische achtergrond is nooit verkeerd. Ik denk eerlijk gezegd nog steeds dat het een parodie is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef hasjman het volgende:
[..]
posts van mylife zijn wel fucking grappig. Al die PUA terminologie, die gozer beschouwt interactie tussen vrouwen en mannen als wiskunde algoritmes ofzo
Welke opleiding?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Naast m'n werk doe ik nu een master.
Ik ook wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een stukje theoretische achtergrond is nooit verkeerd. Ik denk eerlijk gezegd nog steeds dat het een parodie is.
Ik laat toch best wel veel los ja, waar jij mij altijd mee confronteert. Maar nee ik was serieus, jij laat echt niet veel over jezelf los.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou ik over mezelf praten? Jij laat nog minder los.
Ik bedoelde meer dat ik nog geen posts van jou in dit topic had gezien, maar ik let dan ook niet bij iedereen op de username.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Nope geen kloontje.. ben niet zo iemand die hele dagen op fok zit.. lurk af en toe eens mee. Heb ook geen reden om deze berichten te geven onder een kloon
Ik denk het stiekem toch ook. Maar als ie in het echt zo is zou ik wel om 'm kunnen lachen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een stukje theoretische achtergrond is nooit verkeerd. Ik denk eerlijk gezegd nog steeds dat het een parodie is.
Correctie: ik laat niet veel aan jou los.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik laat toch best wel veel los ja, waar jij mij altijd mee confronteert. Maar nee ik was serieus, jij laat echt niet veel over jezelf los.
Wie weetquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oh. Ik ondervroeg je omdat ik dacht dat ik je kende
Jammer, ik ben nl gek op je en ik ga je binnenkor stalkemquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Correctie: ik laat niet veel aan jou los.
Aan mij ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Correctie: ik laat niet veel aan jou los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |