abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93916323
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:14 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik ga je hieraan houden en je proberen te versieren (op mijn manier). Niet om daadwerkelijk iets te bereiken, maar als oefening (droog zwemmmen). Wil ik wel feedback. Akkoord?
Je bedoelt irl? Nee sorry, daar doe ik niet aan, al heb ik er persoonlijk met jou niets op tegen hoor.

Als je online bedoelt dan ben ik heel benieuwd. :D Feedback no prob.
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:46:11 #102
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_93916396
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:39 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

heel ingewikkeld, ik moet mensen gaan regelen.. wrs op dezelfde manier zoals ik dat andere had geregeld..
Waarom ben je geen lid van een studentenclub? Krijg je zo een hele omgeving aangereikt.

quote:
oh, dat kwam gisteren alweer een beetje terug

ik weet nu 100% zeker dat jongens het geneesmiddel zijn

had me nog nooit zo fijn gevoeld
haha, ik heb je daar ook ergens een keer daar naar toe zitten sturen. Toen je alles nog voor onwerkelijk hield.

Hierzitten jongen met soortgelijke gevoelen en problemen, maar hebben er vervolgens 10 jaar niets van gebakken. Pijnlijk. Prakiseren zich suf, over waaraan het ligt, hoe dat moet, en voelen zich soms klote.

[ Bericht 2% gewijzigd door deelnemer op 10-03-2011 18:52:52 ]
The view from nowhere.
pi_93916555
Strawberry ik ben helemaal gek op je

nu kan ik het toch echt niet meer verbergen hoor

kus.

deelnemer ben jij ook lelijk zoals richard van zichzelf vindt of on sociaal?

Richard is stil trouwens, vast even de deur uit.
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:50:22 #104
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_93916608
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je bedoelt irl? Nee sorry, daar doe ik niet aan, al heb ik er persoonlijk met jou niets op tegen hoor.

Als je online bedoelt dan ben ik heel benieuwd. :D Feedback no prob.
Online natuurlijk. It's only a game. (soms ben ik deelnemer2 maar betekent dat ik achter een andere computer zit).
The view from nowhere.
pi_93916626
quote:
Snel snel, modje haal het weg! Voordat Mylifeisgrey het leest! :o

grapje
pi_93916673
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:39 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

heel ingewikkeld, ik moet mensen gaan regelen.. wrs op dezelfde manier zoals ik dat andere had geregeld..

[..]

oh, dat kwam gisteren alweer een beetje terug

had me nog nooit zo fijn gevoeld
Dat jongens een geneesmiddel zijn lijkt nu misschien zo. Wanneer jij die 'jongens' hebt en vriendjes hebt gehad wordt het normaal en kun je toch die leegte weer gaan voelen omdat het niet meer nieuw en spannend is. Het gaat om het totaalplaatje, misschien ligt de oorzaak wel heel ergens anders. Maar goed ik kan het ook fout hebben in jouw geval.

PM je foto eens als je wil.. misschien heb je wel helemaal geen reden om onzeker te zijn.

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:23 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik denk dat ik foto van je al ken, had ik gezien in je fotoboek maar hij staat er nu niet meer, kan dat kloppen.
iets van een foto van jou beetje vanaf de zijkant dat je voor een boekenkast ofzoiets staat?

[..]

ja lekker makkelijk voor een meisje is dat

[..]

als een gast uitgaat, dan moet hij "achter de meiden aan", dat zeg je zelf. en dan " de juiste dingen doen".
dat is nou net het probleem hier, ons lukt "die juiste dingen doen" niet.
Als je als gast uitgaat moet JIJ achter de meiden aan, niemand anders gaat het voor je doen en de kans dat jij wordt aangesproken door een meid zelf is aardig klein. Ik weet niet wat je lichaamstaal uitstraalt dus ik kan daarover niet echt oordelen.

De key is om gewoon schijt te hebben. Gewoon maling hebben aan die afwijzingen, je er niets van aan trekken en gewoon naar de volgende gaan. Ik durfde vroeger ook geen meiden aan te spreken maar nu voel ik er niet zo veel meer bij. Ik doe het gewoon en ik denk er niet aan of die meid me gaat afwijzen of niet.

Over de juiste dingen doen.. Lees eens 1 boek over PUA is misschien een hulpmiddel. Maar ga niet teveel lezen, je moet het hebben van de praktijk en daardoor leer je vanzelf wat je niet en wel moet doen. Ik snap dat je heel zenuwachtig bent als je een vrouw aanspreekt maar hoe meer je het gaat doen hoe beter je er in wordt. Zie het als auto rijden, tijdens je eerste rijles gaat er van alles mis, naarmate je meer gaat lessen gaat het steeds beter.

Ik ben ervan overtuigd dat jullie vrouwen kunnen versieren tijdens het uitgaan alleen jullie denken verkeerd. Je bent teveel in je hoofd bezig.
pi_93916760
HAHAHAHAHHA STRAW echt grappigggg man :) :D

lantefanteraar & richard passen wel bij elkaar zo aan de posts te lezen, maar eerst moet lantefanteraar strawberry zien te verslaan.
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:53:06 #108
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_93916778
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:40 schreef mylifeisgrey het volgende:

precies/ voor de man is het hartstikke moeilijk, en jij zal "die handelingen" ook niet hoeven doen.
de man moet ook nog die handelingen testen, terwijl hij het 'soepeltjes' doet en de signalen van de meid in de gaten houdt.
als een man speciaal op gaat staan, en zich in allerlei bochten wringen om ze hand ergens te doen, dan is het niet "soepeltjes".
uhm ja, ik ben niet de gemiddelde ( ervaren) chick, dus ik vind al die lichamelijke toenaderingen wel mooi, zijn complimentjes op zich... ook van die jongens die niet mijn types waren... zij legden ook hun handen in mijn middel, dat vond ik toch een mooi gebaar

quote:
snap je serieus niet dat een jongen strikken honderden malen makkelijker is voor jou dan een meisje voor ons? jij hoeft dat wat hij deed ook allemaal niet te kunnen ofzo

als ik uitga en sta te wachten op een meisje die mij komt versieren, me spontaan gaat betasten, en me spontaan gaat zoenen...... dan kan ik lang wachten...

ben je er niet achter dat het veel makkelijk voor je is dan voor een jongen?
het gebeurd je zo morgen weer als je wilt. je kan slet van het dorp worden mocht je willen
nah nee dat snap ik nog niet helemaal
ik verlang naar zoveel meer
maar ik kan niet zomaar naar de gebouwen gaan, waar dat allemaal gebeurt
dan moet ik daar in mijn eentje met mijn mobieltje gaan zitten spelen en doen alsof ik op iemand zit te wachten

dat is trouwens al te ver doorgedacht, want ik zou nooit alleen dat gebouw binnentreden
pi_93916829
Deel 12 is er dus wel gekomen :Y
pi_93916848
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:54 schreef Halcon het volgende:
Deel 12 is er dus wel gekomen :Y
Supporting Israel?
pi_93916985
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:54 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Supporting Israel?
:Y
pi_93917071
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waarom? :P
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:59:43 #113
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_93917112
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef tjawatdan het volgende:

PM je foto eens als je wil.. misschien heb je wel helemaal geen reden om onzeker te zijn.

Ik ben niet onzeker over mijn uiterlijk. Ik zie er op z'n minst wel 'ok' uit, in ieder geval dus wel waardig om handelingen mee te verrichten, als je begrijpt wat ik bedoel. Anders zou ik zelf ook geen eisen aan uiterlijk stellen, ik ben mij ervan bewust dat ik zeker voldoe aan een bepaald minimum.

Ik wil je op zich wel een foto PM'en. Als iemand anders mij tenminste in dit topic kan melden dat jij wel een betrouwbare user bent en hem niet in dit topic deponeert.
pi_93917243
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:58 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Waarom? :P
Omdat Israel van Israel is en Israel steun in haar strijd tegen Arabieren die opeens oorlog willen voeren omwille van afgunst ten opzichte van Israel en pure haat tegen alles wat niet Arabisch is.
pi_93917414
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Omdat Israel van Israel is en Israel steun in haar strijd tegen Arabieren die opeens oorlog willen voeren omwille van afgunst ten opzichte van Israel en pure haat tegen alles wat niet Arabisch is.
Tegen arabische nazi's dus.
pi_93917453
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:05 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Tegen arabische nazi's dus.
Precies.
pi_93917500
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:52 schreef iwannabehigh het volgende:
HAHAHAHAHHA STRAW echt grappigggg man :) :D
:{

quote:
lantefanteraar & richard passen wel bij elkaar zo aan de posts te lezen, maar eerst moet lantefanteraar strawberry zien te verslaan.
Ze past beter bij mylifeisgrey zoals ik het zie.
pi_93917529
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Precies.
Ik haal je de woorden uit je mond, of niet? En wat brengt je hier, ben je een oude man die vrouwen probeert te versieren?
pi_93917595
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:07 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik haal je de woorden uit je mond, of niet? En wat brengt je hier, ben je een oude man die vrouwen probeert te versieren?

Echt oud ben ik niet. :) Leuke vrouwen versieren is natuurlijk niets mis mee. Wat doe jij hier in dit topic?
pi_93917678
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:59 schreef lanterfanteraar het volgende:

Ik wil je op zich wel een foto PM'en. Als iemand anders mij tenminste in dit topic kan melden dat jij wel een betrouwbare user bent en hem niet in dit topic deponeert.
Jij had toch niet zo lang geleden een foto in je fotoboek? Ik kan me namelijk herinneren dat ik erin keek en vond dat je knap was. Ik ken de user tjawatdan niet, misschien een kloontje van iemand...
pi_93917681
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Echt oud ben ik niet. :) Leuke vrouwen versieren is natuurlijk niets mis mee. Wat doe jij hier in dit topic?
Mensen irriteren om precies te zijn :)

Wat is niet oud btw? :P
  donderdag 10 maart 2011 @ 19:10:26 #122
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_93917693
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef iwannabehigh het volgende:
deelnemer ben jij ook lelijk zoals richard van zichzelf vindt of on sociaal?
Mijn uiterlijk is tegenwoordig redelijk. Maar ben vroeger daarin zwaar ondermijnt. Ik ben geboren met een hazelip en tot mijn 19 was het klote. Ik ben intelligent en heb heel goed geleerd om vanaf de maan naar de wereld te kijken, ipv van deel te nemen (vandaar mijn nickname). Natuurkunde studeren & promoveren is ook niet bevoordelijk. Zodoende heb ik de consquenties van de verwaarlozing in mijn jeugd slechts langzaam overwonnen. Uiteindelijk heeft het te lang geduurd.

Ik heb wel de nodige goede dingen mee gemaakt. Maar vergelijk met Lanterfanteraar zij mijn mogelijkheden vrijwel nihil geweest. Kunnen leunen op een vanzelfspekende aantrekkingkracht op anderen heb ik zelden gevoeld. Een ervaring van lanterfanters zou voor mijn behoren tot de unieke ervaringen in mijn leven.

Toch denk ik dat het niet nodig was geweest. Maar dan moet de wereld zelf ook eens af en toe uit zijn doppen willen kijken. Ik haat dan ook de tijdgeest die alles individualiseerd. Mijn ervaring is dat grote problemen klein beginnen en een normale sociale omgeving die gemakkelijk kan bijsturen.

[ Bericht 2% gewijzigd door deelnemer op 10-03-2011 19:25:00 ]
The view from nowhere.
pi_93917702
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij had toch niet zo lang geleden een foto in je fotoboek? Ik kan me namelijk herinneren dat ik erin keek en vond dat je knap was.

Ik ken de user tjawatdan niet, misschien een kloontje van iemand...
Ja maar jij vindt iedereen knap.
pi_93917755
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Mensen irriteren om precies te zijn :)

Wat is niet oud btw? :P
Nobel streven. Misschien nog iets harder je best doen. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93917790
iwannabehigh, sta je weer op standje irritant of zo?

Is het topic eindelijk (naar jouw standaarden) goed bezig, ga je alsnog lopen trollen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')