abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93935728
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:19 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Dat is wel het beste dat je kan doen idd. Gewoon proberen te slapen, en proberen aan niets te denken, hoe lastig het ook is.
Yep. Kop warme melk drinken, boek erbij of de TV aan. Dan slaap je sneller en beter dan wanneer je de hele nacht hier loopt te spoken.
pi_93935786
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Alleen zo jammer dat slapen altijd lastig gaat wanneer je depressief bent. Bij mij in ieder geval wel.
Piekeren in bed is ook leuk idd. :X Of diep nadenken en malen.
pi_93935844
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoezo? Iedereen blijft hier toch terugkomen totdat hij een meid heeft gevonden?
Houdt een keer op (nogmaals) en (nogmaals) Richard praat alleen maar over zijn ''lelijk'' zijn en dat weet jij ook wel :')
pi_93935853
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Doet iedereen wel eens :P
pi_93935945
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef richard_prf het volgende:
Bij mij is het zo dat ik absoluut niet verlegen ben ofzo bij vrouwen zelfs niet toen ik de allereerste ooit via internet ontmoette. Het is gewoon dat ik het ze niet wil aan doen om met zo'n lelijke gast als ik om te gaan. '

Daarbij had ik geen contact met vrouwen bijna 27 jaar lang omdat ik van te voren al wist dat ik toch geen kans zou maken want ik zie dat de dames me altijd al negeerde tijdens het uitgaan en dit niet bij mijn vrienden gebeurde die er gemiddeld tot goed uitzagen.
Ja ik ken dat daarom gaan ik ook niet meer uit Het uitgaan verandert door de jaren in een grote
frustratie om aan te zien hoe jongens met een mooi uiterlijk populair zijn bij de meiden ook al zijn ze dom of hebben geen zelfvertrouwen enz.
om contact met een vrouw te krijgen zal zeer klein zijn want 9van de10 keer willen ze toch niet met je praten want ze wijzen je af vanwege je uiterlijk.
pi_93935968
Morgen is voor mij de belangrijkste dag van mijn leven. Morgen word bevestigd wat ik al 10 jaar lang dacht.

Ik denk dat ik in mijn eentje gelukkig kan worden want het verlangen verdwijnt om niet meer alleen te zijn want dan heb ik bevestiging dat ik kansloos ben.
pi_93935972
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het gewenste eindresultaat is toch altijd wel slapen :)
pi_93936099
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:23 schreef strong het volgende:

[..]

Ja ik ken dat daarom gaan ik ook niet meer uit Het uitgaan verandert door de jaren in een grote
frustratie om aan te zien hoe jongens met een mooi uiterlijk populair zijn bij de meiden ook al zijn ze dom of hebben geen zelfvertrouwen enz.
om contact met een vrouw te krijgen zal zeer klein zijn want 9van de10 keer willen ze toch niet met je praten want ze wijzen je af vanwege je uiterlijk.

Hier ben ik het dus mee eens... jammer genoeg....

Mijn zwaar autistische buurjongen van vroeger zag er heel erg goed uit en hij kreeg heel veel aandacht van de meiden tijdens uitgaan. Alleen al als hij ergens binnen kwam dan kwamen de dames letterlijk op hem af gelopen.
pi_93936101
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:22 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Houdt een keer op (nogmaals) en (nogmaals) Richard praat alleen maar over zijn ''lelijk'' zijn en dat weet jij ook wel :')
Als hij weet dat hij een normaal uiterlijk heeft, dan doet hij precies hetzelfde als iedereen hier: een meid zoeken. Ik bedoelde dan ook dat hij dan niet anders is dan andere users hier. Een troll kan beter iemand anders niet uitmaken voor troll. ;)
pi_93936154
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het gewenste eindresultaat is toch altijd wel slapen :)
Met piekeren over de dood heb ik toch wel nachten doorgehaald zonder slaap helaas. :X
pi_93936164
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als hij weet dat hij een normaal uiterlijk heeft, dan doet hij precies hetzelfde als iedereen hier: een meid zoeken. Een troll kan beter iemand anders niet uitmaken voor troll. ;)
Naief. WAAROM ben ik in godsnaam een troll.. :{
pi_93936241
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:27 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Naief. WAAROM ben ik in godsnaam een troll.. :{
Zie mijn edit.
En je bent een troll omdat je eerder al zei het leuk te vinden om mensen te irriteren in dit topic.
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:29:24 #263
238453 hasjman
utter madness
pi_93936256
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef richard_prf het volgende:
Morgen is voor mij de belangrijkste dag van mijn leven. Morgen word bevestigd wat ik al 10 jaar lang dacht.

Ik denk dat ik in mijn eentje gelukkig kan worden want het verlangen verdwijnt om niet meer alleen te zijn want dan heb ik bevestiging dat ik kansloos ben.
Gelukkig in je eentje? Wacht, dat is toch onmogelijk?
pi_93936282
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Met piekeren over de dood heb ik toch wel nachten doorgehaald zonder slaap helaas. :X
Je bent nog jong. Dan is dat één van de dingen waar je in elk geval niet over zou moeten piekeren.
pi_93936296
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef hasjman het volgende:

[..]

Gaat hem ook niet lukken, heeft hij al eerder geprobeerd en toen kwam ie hier terecht.
pi_93936297
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zie mijn edit.
En je bent een troll omdat je eerder al zei het leuk te vinden om mensen te irriteren in dit topic.
Yes. Ah zo nou dan ben ik een trol!

Richard is nog wel de allergrootste.. hoop dat je daar ooit achterkomt.
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:30:44 #267
238453 hasjman
utter madness
pi_93936334
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Kan haast niet, het klinkt allemaal te oprecht om een troll te zijn.
pi_93936399
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef hasjman het volgende:

[..]

Kan haast niet, het klinkt allemaal te oprecht om een troll te zijn.
Jawel, een troll is toch uit op aandacht? Dat is hij sowieso.
pi_93936405
quote:

[..]

Ik ben zeer zeker geen troll. Vind je niet dat ik het voor een troll wel verschrikkelijk lang volhoud?
pi_93936409
quote:

[..]

Hoe kan iemand een troll zijn als die persoon gewoon eerlijk is over hoe hij/zij de dingen ervaart....het maakt mij ook geen ene fuck uit wie hier allemaal een troll is. Ik erger me tot nu toe maar aan één persoon hier.
pi_93936424
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat komt vanwege mijn psychische problemen. (ergens twijfel ik nog dat ik niet volledig kansloos ben)
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:32:48 #272
238453 hasjman
utter madness
pi_93936448
maar richard, hoe stel jij je leven voor als je nooit een vriendin zou krijgen.
pi_93936507
quote:

[..]

Gast, straks gaan er mensen banaanvragen indienen :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_93936533
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef hasjman het volgende:

[..]

In mijn eentje vermaak ik me ook altijd wel.
pi_93936560
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ben zeer zeker geen troll. Vind je niet dat ik het voor een troll wel verschrikkelijk lang volhoud?
Je hebt trollen, die kunnen het wel jaren volhouden :) Puur omdat ze geen leven hebben, niks te doen hebben.. Jij houdt het nu ook al vanaf September vol, en aangezien het telkens over hetzelfde gaat en je dezelfde antwoorden krijgt en je door blijft gaan - plus de zelfmoord - denk ik eerlijk gezegd echt dat je een troll bent. En al helemaal nu je zegt dat als dat meisje morgen tegen je zegt dat je niet lelijk bent, dat het allemaal over is. Dikke onzin dit.
pi_93936586
quote:

[..]

Volgens die logica is iedereen een troll.
Elke user op dit forum is uit op aandacht voor zijn/haar posts. Immers als je posts niet gelezen worden of genegeerd, dan kan je net zo goed niet posten. In het echte leven kan je ook niet zonder aandacht van andere mensen, anders worden de meeste mensen eenzaam.

Het woord wat jij zoekt is attentionwhore. Elke troll is een attentionwhore, maar niet elke attentionwhore is een troll.

En nu ben ik wel weer klaar met serieus op jou te reageren. ;)
pi_93936618
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gast, straks gaan er mensen banaanvragen indienen :')
Dien ik een ban aanklacht over hem in dat hij topics kaapt/keer op keer hetzelfde herhaalt (12 delen lang nu al) en online zegt dat hij zelfmoord wilt plegen. Mag niet.
pi_93936620
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef hasjman het volgende:
maar richard, hoe stel jij je leven voor als je nooit een vriendin zou krijgen.
Zoals het nu is.

Gewoon alles wat met vrouwen te maken heeft mijden. Niet meer uitgaan. Niet meer met vrienden omgaan (ik vind dit sowieso niks aan, ik vind vrouwen veel leuker maar ik ben te lelijk voor ze)

En dan zoveel mogelijk geld verdienen tot ik genoeg heb en kan emigreren en dan ergens als een kluizenaar leven.
pi_93936667
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Je hebt trollen, die kunnen het wel jaren volhouden :) Puur omdat ze geen leven hebben, niks te doen hebben.. Jij houdt het nu ook al vanaf September vol, en aangezien het telkens over hetzelfde gaat en je dezelfde antwoorden krijgt en je door blijft gaan - plus de zelfmoord - denk ik eerlijk gezegd echt dat je een troll bent. En al helemaal nu je zegt dat als dat meisje morgen tegen je zegt dat je niet lelijk bent, dat het allemaal over is. Dikke onzin dit.
Jij bent onzin.
pi_93936669
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zoals het nu is.

Gewoon alles wat met vrouwen te maken heeft mijden. Niet meer uitgaan. Niet meer met vrienden omgaan (ik vind dit sowieso niks aan, ik vind vrouwen veel leuker maar ik ben te lelijk voor ze)

En dan zoveel mogelijk geld verdienen tot ik genoeg heb en kan emigreren en dan ergens als een kluizenaar leven.
Misschien dat je daar dan een leuke vrouw tegen het lijf loopt?
pi_93936712
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:

Elke user op dit forum is uit op aandacht voor zijn/haar posts. Immers als je posts niet gelezen worden of genegeerd, dan kan je net zo goed niet posten.
*Voelt zich aangesproken/begrepen*

En oh ja, ik moet ook maar eens naar bed. Laten we hopen dat morgen weer een leukere dag wordt dan vandaag! Truste :)
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:37:36 #282
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_93936743
Op rtl5 is nu een "leuk" ( ok frustrerend voor 'ons' in dit topic :p ) programma, er zijn piemels in beeld. Ze proberen 13-jarigen dingetjes te leren over de Puberteit en Sex. Ze geven die jongelingen allemaal tips en "wat als"-scenario's. Jeetje zeg, ik ben al wat jaren verder, ik ben nu toch echt wel benieuwd naar zo'n Piemel.
pi_93936753
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Misschien dat je daar dan een leuke vrouw tegen het lijf loopt?
Die vindt mij dan toch niks.

Ik snap niet dat jullie mij niet willen geloven dat het echt mogelijk is dat je gewoon echt te lelijk bent voor elke vrouw in Nederland. Morgen krijg ik hier bevestiging over.
pi_93936776
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jij bent onzin.
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 03:14 schreef richard_prf het volgende:
Ik zie er inderdaad heel gemiddeld uit en de dames lopen altijd zo langs me alsof ik niet besta. Dus ik moet het van iets anders hebben dan van mijn uiterlijk. Ik moet een manier verzinnen om op te vallen zonder als een idioot over te komen.

En toen was mijn bui omgeslagen in wanhoop.
Het is weer zover, ik voelde me van zaterdag avond tot dinsdag avond goed, nu voel ik me weer wanhopig suïcidaal. Ik haat mezelf zo erg.
@ Strawberry kijk er niet van op als ik rare PM berichten ga sturen naar je. Ik voel me wanhopig klote. De psychose staat op het punt van beginnen. Alles wat ik nu typ krijg ik later spijt van. Ik weet niet meer precies wat ik doe.

Wat ik wel weet is dat mijn oren gaan suizen en wazen voor me zie en dat ik blik als een doorgedraaide heb. En dat ik mezelf op alle mogelijke manieren kapot probeer te maken door mezelf zo keihard mogelijk te straffen en voldoening uit de pijn haal. Verder geniet ik van negatieve aandacht in extreme mate.

Dit zijn buien waarbij ik in een opwelling mezelf van het leven kan beroven.

Dit is geen schreeuw om aandacht maar kettingreactie van negatieve gedachtes waarbij een stem mij verteld dat er nog maar 1 uitweg mogelijk is. Ik verdien het niet om te leven.

Ik ben de meest gehate persoon op de wereld en wil anderen die ook maar iets verkeerd zeggen de pijn laten voelen die ik voel zonder grenzen.
Jij bent onzin :)
pi_93936807
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef benzin het volgende:

[..]

*Voelt zich aangesproken/begrepen*

En oh ja, ik moet ook maar eens naar bed. Laten we hopen dat morgen weer een leukere dag wordt dan vandaag! Truste :)
Morgen is het vrijdag en mogen we al aan het weekend gaan denken. Komt helemaal goed dus. Helaas wel een weekend met allerlei verplichtje nummertjes in de zin van een house-warming, een verjaardag, etc.. :{
pi_93936808
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

[..]

Jij bent onzin :)
Nee dat is BDD.
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:38:39 #287
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_93936816
Weet iemand hier hoe lelijk richard_rpf wel niet is?
pi_93936838
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Die vindt mij dan toch niks.

Ik snap niet dat jullie mij niet willen geloven dat het echt mogelijk is dat je gewoon echt te lelijk bent voor elke vrouw in Nederland. Morgen krijg ik hier bevestiging over.
Alsof dat meisje bepaalt hoe de rest van Nederland denkt...
pi_93936844
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Weet iemand hier hoe lelijk richard_rpf wel niet is?
Yep!
pi_93936849
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:35 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dien ik een ban aanklacht over hem in dat hij topics kaapt/keer op keer hetzelfde herhaalt (12 delen lang nu al) en online zegt dat hij zelfmoord wilt plegen. Mag niet.
Had je toch al gedaan internetheld? :')
pi_93936867
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Alsof dat meisje bepaalt hoe de rest van Nederland denkt...
En dan denk je dat Mylifeisgrey een trol is..
pi_93936886
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Had je toch al gedaan internetheld? :')
Ja moet ik je door PMen wat er werd beantwoord?
pi_93936938
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:39 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

En dan denk je dat Mylifeisgrey een trol is..
Ik vond Richard wat normaler overkomen...
pi_93937046
Ik ben in elk geval geen Troll. Alles wat ik tot nu heb ik gezegd is hoe ik alles ervaar en dat ik heel erg zit met dit probleem en dat ik gewoon iemand moet ontmoeten (wat onmogelijk lijkt) die me ziet staan. Dan is alles opgelost.
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:43:28 #295
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_93937088
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
Op rtl5 is nu een "leuk" ( ok frustrerend voor 'ons' in dit topic :p ) programma, er zijn piemels in beeld. Ze proberen 13-jarigen dingetjes te leren over de Puberteit en Sex. Ze geven die jongelingen allemaal tips en "wat als"-scenario's. Jeetje zeg, ik ben al wat jaren verder, ik ben nu toch echt wel benieuwd naar zo'n Piemel.
Kijkt niemand hiernaar? Het is ook wel leerzaam hoor.

En kan iemand richard_rpf dan omschrijven qua uiterlijk?
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:44:04 #296
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93937116
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:43 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon in zijn fotoboek kijken en dan even met je poes spelen...
pi_93937119
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
Jeetje zeg, ik ben al wat jaren verder, ik ben nu toch echt wel benieuwd naar zo'n Piemel.
Haha :D
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:44:46 #298
238453 hasjman
utter madness
pi_93937151
wat ik wel apart vind is de blik die richard op de fotos heeft (het zijn maar fotos, dus echt iets er over zeggen is moeilijk).
pi_93937153
quote:

[..]

Niet nodig, tot nu alleen onscherpe foto's en keuze uit 500 foto's.

Morgen is de belangrijkste dag van mijn leven.
pi_93937188
quote:

[..]

Hoe oud ben jij eigenlijk? :P

Hij ziet er gewoon normaal uit, ik ben alweer vergeten hoe hij eruit ziet dus ja :) Gewoon standaard jongen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')