abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93935728
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:19 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Dat is wel het beste dat je kan doen idd. Gewoon proberen te slapen, en proberen aan niets te denken, hoe lastig het ook is.
Yep. Kop warme melk drinken, boek erbij of de TV aan. Dan slaap je sneller en beter dan wanneer je de hele nacht hier loopt te spoken.
pi_93935786
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Alleen zo jammer dat slapen altijd lastig gaat wanneer je depressief bent. Bij mij in ieder geval wel.
Piekeren in bed is ook leuk idd. :X Of diep nadenken en malen.
pi_93935844
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoezo? Iedereen blijft hier toch terugkomen totdat hij een meid heeft gevonden?
Houdt een keer op (nogmaals) en (nogmaals) Richard praat alleen maar over zijn ''lelijk'' zijn en dat weet jij ook wel :')
pi_93935853
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Doet iedereen wel eens :P
pi_93935945
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef richard_prf het volgende:
Bij mij is het zo dat ik absoluut niet verlegen ben ofzo bij vrouwen zelfs niet toen ik de allereerste ooit via internet ontmoette. Het is gewoon dat ik het ze niet wil aan doen om met zo'n lelijke gast als ik om te gaan. '

Daarbij had ik geen contact met vrouwen bijna 27 jaar lang omdat ik van te voren al wist dat ik toch geen kans zou maken want ik zie dat de dames me altijd al negeerde tijdens het uitgaan en dit niet bij mijn vrienden gebeurde die er gemiddeld tot goed uitzagen.
Ja ik ken dat daarom gaan ik ook niet meer uit Het uitgaan verandert door de jaren in een grote
frustratie om aan te zien hoe jongens met een mooi uiterlijk populair zijn bij de meiden ook al zijn ze dom of hebben geen zelfvertrouwen enz.
om contact met een vrouw te krijgen zal zeer klein zijn want 9van de10 keer willen ze toch niet met je praten want ze wijzen je af vanwege je uiterlijk.
pi_93935968
Morgen is voor mij de belangrijkste dag van mijn leven. Morgen word bevestigd wat ik al 10 jaar lang dacht.

Ik denk dat ik in mijn eentje gelukkig kan worden want het verlangen verdwijnt om niet meer alleen te zijn want dan heb ik bevestiging dat ik kansloos ben.
pi_93935972
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het gewenste eindresultaat is toch altijd wel slapen :)
pi_93936099
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:23 schreef strong het volgende:

[..]

Ja ik ken dat daarom gaan ik ook niet meer uit Het uitgaan verandert door de jaren in een grote
frustratie om aan te zien hoe jongens met een mooi uiterlijk populair zijn bij de meiden ook al zijn ze dom of hebben geen zelfvertrouwen enz.
om contact met een vrouw te krijgen zal zeer klein zijn want 9van de10 keer willen ze toch niet met je praten want ze wijzen je af vanwege je uiterlijk.

Hier ben ik het dus mee eens... jammer genoeg....

Mijn zwaar autistische buurjongen van vroeger zag er heel erg goed uit en hij kreeg heel veel aandacht van de meiden tijdens uitgaan. Alleen al als hij ergens binnen kwam dan kwamen de dames letterlijk op hem af gelopen.
pi_93936101
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:22 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Houdt een keer op (nogmaals) en (nogmaals) Richard praat alleen maar over zijn ''lelijk'' zijn en dat weet jij ook wel :')
Als hij weet dat hij een normaal uiterlijk heeft, dan doet hij precies hetzelfde als iedereen hier: een meid zoeken. Ik bedoelde dan ook dat hij dan niet anders is dan andere users hier. Een troll kan beter iemand anders niet uitmaken voor troll. ;)
pi_93936154
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het gewenste eindresultaat is toch altijd wel slapen :)
Met piekeren over de dood heb ik toch wel nachten doorgehaald zonder slaap helaas. :X
pi_93936164
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als hij weet dat hij een normaal uiterlijk heeft, dan doet hij precies hetzelfde als iedereen hier: een meid zoeken. Een troll kan beter iemand anders niet uitmaken voor troll. ;)
Naief. WAAROM ben ik in godsnaam een troll.. :{
pi_93936241
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:27 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Naief. WAAROM ben ik in godsnaam een troll.. :{
Zie mijn edit.
En je bent een troll omdat je eerder al zei het leuk te vinden om mensen te irriteren in dit topic.
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:29:24 #263
238453 hasjman
utter madness
pi_93936256
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef richard_prf het volgende:
Morgen is voor mij de belangrijkste dag van mijn leven. Morgen word bevestigd wat ik al 10 jaar lang dacht.

Ik denk dat ik in mijn eentje gelukkig kan worden want het verlangen verdwijnt om niet meer alleen te zijn want dan heb ik bevestiging dat ik kansloos ben.
Gelukkig in je eentje? Wacht, dat is toch onmogelijk?
pi_93936282
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Met piekeren over de dood heb ik toch wel nachten doorgehaald zonder slaap helaas. :X
Je bent nog jong. Dan is dat één van de dingen waar je in elk geval niet over zou moeten piekeren.
pi_93936296
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef hasjman het volgende:

[..]

Gaat hem ook niet lukken, heeft hij al eerder geprobeerd en toen kwam ie hier terecht.
pi_93936297
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zie mijn edit.
En je bent een troll omdat je eerder al zei het leuk te vinden om mensen te irriteren in dit topic.
Yes. Ah zo nou dan ben ik een trol!

Richard is nog wel de allergrootste.. hoop dat je daar ooit achterkomt.
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:30:44 #267
238453 hasjman
utter madness
pi_93936334
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Kan haast niet, het klinkt allemaal te oprecht om een troll te zijn.
pi_93936399
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef hasjman het volgende:

[..]

Kan haast niet, het klinkt allemaal te oprecht om een troll te zijn.
Jawel, een troll is toch uit op aandacht? Dat is hij sowieso.
pi_93936405
quote:

[..]

Ik ben zeer zeker geen troll. Vind je niet dat ik het voor een troll wel verschrikkelijk lang volhoud?
pi_93936409
quote:

[..]

Hoe kan iemand een troll zijn als die persoon gewoon eerlijk is over hoe hij/zij de dingen ervaart....het maakt mij ook geen ene fuck uit wie hier allemaal een troll is. Ik erger me tot nu toe maar aan één persoon hier.
pi_93936424
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat komt vanwege mijn psychische problemen. (ergens twijfel ik nog dat ik niet volledig kansloos ben)
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:32:48 #272
238453 hasjman
utter madness
pi_93936448
maar richard, hoe stel jij je leven voor als je nooit een vriendin zou krijgen.
pi_93936507
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Gast, straks gaan er mensen banaanvragen indienen :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_93936533
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef hasjman het volgende:

[..]

In mijn eentje vermaak ik me ook altijd wel.
pi_93936560
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ben zeer zeker geen troll. Vind je niet dat ik het voor een troll wel verschrikkelijk lang volhoud?
Je hebt trollen, die kunnen het wel jaren volhouden :) Puur omdat ze geen leven hebben, niks te doen hebben.. Jij houdt het nu ook al vanaf September vol, en aangezien het telkens over hetzelfde gaat en je dezelfde antwoorden krijgt en je door blijft gaan - plus de zelfmoord - denk ik eerlijk gezegd echt dat je een troll bent. En al helemaal nu je zegt dat als dat meisje morgen tegen je zegt dat je niet lelijk bent, dat het allemaal over is. Dikke onzin dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')