Yep. Kop warme melk drinken, boek erbij of de TV aan. Dan slaap je sneller en beter dan wanneer je de hele nacht hier loopt te spoken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:19 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Dat is wel het beste dat je kan doen idd. Gewoon proberen te slapen, en proberen aan niets te denken, hoe lastig het ook is.
Piekeren in bed is ook leuk idd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat slapen altijd lastig gaat wanneer je depressief bent. Bij mij in ieder geval wel.
Houdt een keer op (nogmaals) en (nogmaals) Richard praat alleen maar over zijn ''lelijk'' zijn en dat weet jij ook welquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen blijft hier toch terugkomen totdat hij een meid heeft gevonden?
Doet iedereen wel eensquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Piekeren in bed is ook leuk idd.Of diep nadenken en malen.
Ja ik ken dat daarom gaan ik ook niet meer uit Het uitgaan verandert door de jaren in een grotequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef richard_prf het volgende:
Bij mij is het zo dat ik absoluut niet verlegen ben ofzo bij vrouwen zelfs niet toen ik de allereerste ooit via internet ontmoette. Het is gewoon dat ik het ze niet wil aan doen om met zo'n lelijke gast als ik om te gaan. '
Daarbij had ik geen contact met vrouwen bijna 27 jaar lang omdat ik van te voren al wist dat ik toch geen kans zou maken want ik zie dat de dames me altijd al negeerde tijdens het uitgaan en dit niet bij mijn vrienden gebeurde die er gemiddeld tot goed uitzagen.
Het gewenste eindresultaat is toch altijd wel slapenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Piekeren in bed is ook leuk idd.Of diep nadenken en malen.
Hier ben ik het dus mee eens... jammer genoeg....quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:23 schreef strong het volgende:
[..]
Ja ik ken dat daarom gaan ik ook niet meer uit Het uitgaan verandert door de jaren in een grote
frustratie om aan te zien hoe jongens met een mooi uiterlijk populair zijn bij de meiden ook al zijn ze dom of hebben geen zelfvertrouwen enz.
om contact met een vrouw te krijgen zal zeer klein zijn want 9van de10 keer willen ze toch niet met je praten want ze wijzen je af vanwege je uiterlijk.
Als hij weet dat hij een normaal uiterlijk heeft, dan doet hij precies hetzelfde als iedereen hier: een meid zoeken. Ik bedoelde dan ook dat hij dan niet anders is dan andere users hier. Een troll kan beter iemand anders niet uitmaken voor troll.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Houdt een keer op (nogmaals) en (nogmaals) Richard praat alleen maar over zijn ''lelijk'' zijn en dat weet jij ook wel
Met piekeren over de dood heb ik toch wel nachten doorgehaald zonder slaap helaas.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gewenste eindresultaat is toch altijd wel slapen
Naief. WAAROM ben ik in godsnaam een troll..quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als hij weet dat hij een normaal uiterlijk heeft, dan doet hij precies hetzelfde als iedereen hier: een meid zoeken. Een troll kan beter iemand anders niet uitmaken voor troll.
Zie mijn edit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Naief. WAAROM ben ik in godsnaam een troll..
Gelukkig in je eentje? Wacht, dat is toch onmogelijk?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef richard_prf het volgende:
Morgen is voor mij de belangrijkste dag van mijn leven. Morgen word bevestigd wat ik al 10 jaar lang dacht.
Ik denk dat ik in mijn eentje gelukkig kan worden want het verlangen verdwijnt om niet meer alleen te zijn want dan heb ik bevestiging dat ik kansloos ben.
Je bent nog jong. Dan is dat één van de dingen waar je in elk geval niet over zou moeten piekeren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met piekeren over de dood heb ik toch wel nachten doorgehaald zonder slaap helaas.
Gaat hem ook niet lukken, heeft hij al eerder geprobeerd en toen kwam ie hier terecht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef hasjman het volgende:
[..]
Gelukkig in je eentje? Wacht, dat is toch onmogelijk?
Yes. Ah zo nou dan ben ik een trol!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zie mijn edit.
En je bent een troll omdat je eerder al zei het leuk te vinden om mensen te irriteren in dit topic.
Kan haast niet, het klinkt allemaal te oprecht om een troll te zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Yes. Ah zo nou dan ben ik een trol!
Richard is nog wel de allergrootste.. hoop dat je daar ooit achterkomt.
Jawel, een troll is toch uit op aandacht? Dat is hij sowieso.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef hasjman het volgende:
[..]
Kan haast niet, het klinkt allemaal te oprecht om een troll te zijn.
Ik ben zeer zeker geen troll. Vind je niet dat ik het voor een troll wel verschrikkelijk lang volhoud?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoe kan iemand een troll zijn als die persoon gewoon eerlijk is over hoe hij/zij de dingen ervaart....het maakt mij ook geen ene fuck uit wie hier allemaal een troll is. Ik erger me tot nu toe maar aan één persoon hier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat komt vanwege mijn psychische problemen. (ergens twijfel ik nog dat ik niet volledig kansloos ben)quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jawel, een troll is toch uit op aandacht? Dat is hij sowieso.
Gast, straks gaan er mensen banaanvragen indienenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jawel, een troll is toch uit op aandacht? Dat is hij sowieso.
In mijn eentje vermaak ik me ook altijd wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef hasjman het volgende:
[..]
Gelukkig in je eentje? Wacht, dat is toch onmogelijk?
Je hebt trollen, die kunnen het wel jaren volhoudenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ben zeer zeker geen troll. Vind je niet dat ik het voor een troll wel verschrikkelijk lang volhoud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |