abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94953393
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:43 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

De impertinentie.... :9
Wat nou als ik zeg dat ik homo ben? Vind je me dan nog wel aardig.. :9
Nee.
pi_94953449
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een behoorlijk deel van de kinderloze mensen is homo. Een ander deel is inderdaad hetero en dat is ook geen beste zaak. Goed opgeleide mensen kiezen er vaak voor om geen kinderen te krijgen, terwijl Tokkies wel als konijnen fokken. Dat zorgt op termijn voor problemen.
Bron?
quote:
Opvoeding is niet belangrijk? http://nos.nl/audio/11793(...)robleemgezinnen.html

Jawel dus.
Waar precies worden kinderen in een gezinssituatie met twee ouders van gelijk geslacht genoemd? Niet he? Irrelevant dus.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:45:51 #303
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94953473
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze kunnen in hun privé-leven al niet normaal doen en zijn op de kast gejaagd als iemand kritisch is over hun gedoe. Naïef om te denken dat ze 'n functie met verantwoordelijkheden dan wel fatsoenlijk uit kunnen oefenen. Daarnaast is het natuurlijk geen porem om je producten aan te laten smeren door figuren als Gerard Joling.
Echt hoor, ik kan tegen zulks een redenering niet op. Dan zal je wel denken dat ik uitgeluld ben, maar ik stop met trekken aan een dood paard. Met jou discussieren heeft geen enkele zin. Je realiteitszin en je obsessie met homo's (je verbindt het overal aan) grenzen in mijn ogen aan waanzin.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')