abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93905177
Ik snap ook nooit waarom zoveel mensen, waaronder TS dus, onder de veronderstelling zijn dat Nederland een homovriendelijk land is. Wereldwijd zijn mensen nou eenmaal niet gecharmeerd van homo's, en dat zal ook nooit veranderen. Dus bespaar je die illusies en deal with it.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:38:12 #52
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_93905560
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef Moofasah het volgende:
Ik snap ook nooit waarom zoveel mensen, waaronder TS dus, onder de veronderstelling zijn dat Nederland een homovriendelijk land is. Wereldwijd zijn mensen nou eenmaal niet gecharmeerd van homo's, en dat zal ook nooit veranderen. Dus bespaar je die illusies en deal with it.
Er was laatst toch ook een hoop ophef over een homoscène in GTST?
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:39:49 #53
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_93905635
Hoi TS.

Iedereen die afwijkt van de persoonlijke user-norm wordt hier doodgewenst. Wie weigert aan de wens te voldoen krijgt direct hulp van de FOK knokploeg.
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
pi_93906159
quote:
9s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Er was laatst toch ook een hoop ophef over een homoscène in GTST?
Ja dat klopt. Maar toch is gemiddeld Nederland niet tegen homoseksualiteit? Schei toch uit! :')
pi_93906316
quote:
Mensen die homo's haten mogen wat mij betreft op opvoedingskamp om de Nederlandse normen en waarden te leren.
Nederlandse normen en waarden zijn gebasseerd op christelijke uitgangspunten en ook die zijn niet bepaald homovriendelijk. Dikke onzin natuurlijk dat als je een andere mening hebt je maar gedwongen wordt je te conformeren aan de mening van de (hoorbare) meerderheid...

Echte homohaat is natuurlijk een verwerpelijk iets, het eisen dat het homo zijn als 'normaal' beschouwd wordt is dat natuurlijk ook. Natuurlijk zijn we allemaal mensen maar als homo wijk je nou eenmaal af van de norm (meerderheid en biologisch) en kan je dus meer tegenstand voor je standpunten verwachten. Hoe meer je gaat pushen dat het geaccepteerd dient te worden hoe groter de weerstand tegen het opleggen hiervan.
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
  donderdag 10 maart 2011 @ 15:34:35 #56
240618 Micson
The lonely stoner
pi_93908104
Homo's :r
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:32:45 #57
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_93910656
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef De_Rikster het volgende:

Echte homohaat is natuurlijk een verwerpelijk iets, het eisen dat het homo zijn als 'normaal' beschouwd wordt is dat natuurlijk ook. Natuurlijk zijn we allemaal mensen maar als homo wijk je nou eenmaal af van de norm (meerderheid en biologisch) en kan je dus meer tegenstand voor je standpunten verwachten. Hoe meer je gaat pushen dat het geaccepteerd dient te worden hoe groter de weerstand tegen het opleggen hiervan.
Maar als je niks doet, gebeurt er ook niks. De grootste maatschappelijke veranderingen zijn teweeg gebracht door keihard de kont tegen de krib te gooien.

En tegenstand tegen standpunten... het is geen politiek programma, en ik vind dat je best van mensen kan eisen dat ze zich niet bemoeien met de seksualiteit van iemand die ze toch niet kennen (of wel kennen).

Wat je ook vaak zat hoort is dat mensen er geen problemen mee hebben, tenzij iemand er mee te koop loopt. En de definitie daarvan houdt eigenlijk gewoon in dat je niets mag uiten, geen kus, geen hand vasthouden... dat is al te koop lopen met. Is dat al pushen? Gewoon, verliefd willen zijn en dat niet willen verbergen als je op straat loopt?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:36:51 #58
334810 Knal_Erwt
Doet pang op de grond
pi_93910843
quote:
keihard de kont tegen de krib te gooien.
Hihihihihi
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:37:00 #59
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_93910859
Ik denk altijd bij mensen die zeggen 'er geen problemen mee hebben, tenzij iemand er mee te koop loopt' dat ze er wel problemen mee hebben. En dat ze willen dat je er niet mee te koop loopt zodat ze het kunnen negeren.

Loopt een dametje met it-bag, make-up, en modieuze kleertjes ook te koop met haar vrouw zijn?
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:39:23 #60
240618 Micson
The lonely stoner
pi_93910963
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:37 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik denk altijd bij mensen die zeggen 'er geen problemen mee hebben, tenzij iemand er mee te koop loopt' dat ze er wel problemen mee hebben. En dat ze willen dat je er niet mee te koop loopt zodat ze het kunnen negeren.

Loopt een dametje met it-bag, make-up, en modieuze kleertjes ook te koop met haar vrouw zijn?
Nee, want zij is gewoon natuurlijk. Jij wijkt als homo gewoon af van de norm, en kontjeboren wordt door de meeste mensen in Nederland (inc. mij) als vies gezien. Opvallend homogedrag confronteert je hier ongewenst mee.

Als je SM lekker vind, ga je toch ook niet met je zweep over straat lopen ;)
pi_93911042
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

Nederlandse normen en waarden zijn gebasseerd op christelijke uitgangspunten en ook die zijn niet bepaald homovriendelijk. Dikke onzin natuurlijk dat als je een andere mening hebt je maar gedwongen wordt je te conformeren aan de mening van de (hoorbare) meerderheid...

Eigenlijk wijkt een man of vrouw die homoseksueel is juist niet af. Bij iedere diersoort is een percentage homeseksueel. Dat hij wellicht een andere voorkeur heeft dan jij (al weet ik dat natuurlijk niet) betekent niet dat het onnatuurlijk is. Heteroseksualiteit is niet de norm, de norm is een verdeling tussen beide voorkeuren waarbij het percentage heteroseksuelen hoger ligt.

Verder vind ik TS een beetje een aansteller, zeker wanneer je duidelijk sarcastische posts serieus neemt.......
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:45:16 #62
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_93911237
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:39 schreef Micson het volgende:

[..]

Nee, want zij is gewoon natuurlijk. Jij wijkt als homo gewoon af van de norm, en kontjeboren wordt door de meeste mensen in Nederland (inc. mij) als vies gezien. Opvallend homogedrag confronteert je hier ongewenst mee.

Du.. dan heb ik wel gelijk. Je vindt het 'vies', dus wil je het negeren. En twee jongens hand in hand .. 'die lopen met anale sex te koop' en 'confronteren mensen er mee'.
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:50:53 #63
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_93911506
quote:

[..]

Het gebruik van het woord "kontjeboren" :')...

Anyway, wát is opvallend homogedrag? Want ik zie niet in hoe je iemand confronteert met anale seks als je gewoon over straat loopt, tenzij je elkaar anaal neemt op straat.
Hoogachtend,
Erik.
pi_93912249
Bedankt voor de vele reacties! :D

Er is ook inderdaad een verschil met grapjes maken over homo's (zoals over Belgen, blondjes etc..) en echt iemand het ergste wat je kunt verzinnen aandenken.. Die grapjes zal over het algemeen zich niemand beledigd voelen, maar als het te ver gaat doet het pijn..

Voor mij is de bedoeling van dit topic ook niet om mensen die iets tegen homo's hebben te overtuigen en om te praten en hun gedachten te veranderen, maar elkaar misschien wat meer te kunnen begrijpen ofzo.. Wat mij opvalt is dat de mensen die er wel een probleem hebben over het algemeen niet verder komen dan: homos kots, moeten dood etc.. Wil graag weten waarom jullie/ze zo denken? Wil weten waarom iemand op een bepaalde manier denkt, hun bepaalde beeldvorming..

ps: ik vind FOK nog steeds een super forum hoor, met een hoop aardige mensen! ;)
pi_93912576
Ik heb niets tegen homo's maar word altijd zó verdrietig van mensen die dat wel hebben. Die zijn overal. Net als mensen die honden, buitenlanders, regen, klassieke muziek, Twilight, Nederland, Mark Rutte, Justin Bieber, joden, Obama, voetbal, kinderen, heavy metal of nog zo veel andere dingen haten. Iedereen heeft zo zijn eigen mening. En waarom zou jij je tijd eraan verspillen om die te veranderen als je ook de keus hebt je er niks van aan te trekken :)
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:00:25 #66
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_93914620
quote:

[..]

Ja, want alle homo's doen aan anale seks en geen enkele hetero.

Oh, wacht :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_93915168
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:04 schreef Bram90 het volgende:
ps: ik vind FOK nog steeds een super forum hoor, met een hoop aardige mensen! ;)
Dat beeld gaat wel veranderen als je langer op Fok bent.

En als je hier lang genoeg bent, wordt je net als iedereen hier.
pi_93915261
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:00 schreef wonderer het volgende:
Ja, want alle homo's doen aan anale seks en geen enkele hetero.
Iedereen roert weleens in het poepgebied. Het verschil is dat homo's ervoor uitkomen en hetero's niet.
pi_93920814
quote:
Bedankt voor de vele reacties! :D

Er is ook inderdaad een verschil met grapjes maken over homo's (zoals over Belgen, blondjes etc..) en echt iemand het ergste wat je kunt verzinnen aandenken.. Die grapjes zal over het algemeen zich niemand beledigd voelen, maar als het te ver gaat doet het pijn..

Voor mij is de bedoeling van dit topic ook niet om mensen die iets tegen homo's hebben te overtuigen en om te praten en hun gedachten te veranderen, maar elkaar misschien wat meer te kunnen begrijpen ofzo.. Wat mij opvalt is dat de mensen die er wel een probleem hebben over het algemeen niet verder komen dan: homos kots, moeten dood etc.. Wil graag weten waarom jullie/ze zo denken? Wil weten waarom iemand op een bepaalde manier denkt, hun bepaalde beeldvorming..

Je moet jezelf ook niet zo kwetsbaar opstellen. Als mensen merken dat jij je gekwetst voelt door hun opmerkingen zullen ze er juist nog meer naar je hoofd slingeren.
pi_93927689
-edit- opzouten

[ Bericht 93% gewijzigd door Re op 10-03-2011 22:37:07 ]
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:35:26 #71
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_93927829
-edit- opzouten

[ Bericht 97% gewijzigd door Re op 10-03-2011 22:37:33 ]
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:05:59 #72
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_93934829
quote:
..
Wat mij opvalt is dat de mensen die er wel een probleem hebben over het algemeen niet verder komen dan: homos kots, moeten dood etc.. Wil graag weten waarom jullie/ze zo denken? Wil weten waarom iemand op een bepaalde manier denkt, hun bepaalde beeldvorming..
Zal voor een groot deel met opvoeding te maken hebben denk ik, waarschijnlijk kunnen ze zelf niet uitleggen waarom ze er zo over denken. Ik kan me er juist helemaal niets bij voorstellen dat mensen homo's vies vinden. Heb jarenlang gedacht dat Nederland heel tolerant was wat dat betreft, maar ben daarin nogal teleurgesteld. Een getrouwd stel dat ik ken kan bijvoorbeeld niet zomaar samen een huis kopen, ze moeten echt rekening houden met de buurt waarin ze gaan wonen. Op sommige plekken zouden ze gewoon weggepest worden als homostel... echt belachelijk. -O-
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
pi_94154451

Echt typisch dat ik zo'n advertentie onder dit onderwerp vind. I hate google ads. :P

Ik snap het probleem niet van al die lui die iets tegen homo's hebben, laatst dat onderzoek dat in PUB was geplaatst, ik denk niet dat die cijfers klopen. 70% van de jongeren in NH zou niet tegen homoseksualiteit zijn. (Powned geloof ik) Ik denk dat het een stuk lager ligt. Eerder iets van 30%.

Ik heb vaak genoeg ruzie vanwege mijn geaardheid, ik snap het probleem niet zo zeer, maar tja, het is hun keuze. Het zou alleen wel prettig zijn als ik gewoon voor m'n geaardheid zou kunnen uitkomen zonder regelmatig in een gevecht te komen (zowel mondeling als fysiek).

Ohja; Nog één ding wat ik wil toevoegen: "Ik heb nog een beetje last van m'n kond na wat ik en mijn vriendje gisteravond heb gedaan." Wat wil je er aan doen? Vind je het een vies idee? Get over it!
Als god bestaat, is hij een enorme sadist!
Ben jij ook een Atheïst, plaats dan ook deze signature in je profiel!
pi_94155597
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef Moofasah het volgende:
Dat gaat echt wel veranderen als de invloed van religie bijv steeds meer afneemt.
pi_94158392
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat gaat echt wel veranderen als de invloed van religie bijv steeds meer afneemt.
De kerk wordt veel meer uitgekotst in Nederland dan homo's. Als je openlijk Christen bent, krijg je meer negatieve reacties dan wanneer je openlijk homo bent.

Het is nou eenmaal zo dat veel mensen het nodig hebben anderen naar beneden te halen om zichzelf beter te voelen. Als je tot een minderheidsgroep behoort, moet je leren daar boven te staan en mensen opzoeken die je niet afwijzen.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:33:08 #76
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_94159496
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:19 schreef Pulzzar het volgende:
Het is nou eenmaal zo dat veel mensen het nodig hebben anderen naar beneden te halen om zichzelf beter te voelen. Als je tot een minderheidsgroep behoort, moet je leren daar boven te staan en mensen opzoeken die je niet afwijzen.
Precies.
There is a long line down from heaven.
pi_94161342
quote:

[..]

De kerk wordt veel meer uitgekotst in Nederland dan homo's. Als je openlijk Christen bent, krijg je meer negatieve reacties dan wanneer je openlijk homo bent.

Ik wil niet veel zeggen, maar als je "openlijk christen" bent, dan hoef je op school niet regelmatig een vuist te ontwijken en word je ook niet de hele tijd uitgescholden. Of gewoon op straat, een groepje hangjongeren, die jou in elkaar willen slaan, waarna je toch zeker wel wat moeite moet doen om er niet al te bond en blauw uit te komen.
Sorry hoor, maar ik heb nog nooit gehoord dat christenen spontaan op straat in elkaar worden gemept.
Als god bestaat, is hij een enorme sadist!
Ben jij ook een Atheïst, plaats dan ook deze signature in je profiel!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:08:52 #78
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94162378
quote:

[..]

Ik heb daar sterk mijn twijfels over of dat zo is.
quote:
Bleef het maar bij simpelweg afwijzen. Wat mensen doen is je confronteren met hun probleem, met woorden of met daden. Terwijl ze er uiteindelijk niets mee te maken hebben.

En je kan er wel leuk boven staan als mensen je uitschelden. Maar ze schelden je wel uit. Sta je dan, lekker tevreden met jezelf uitgescholden te worden.
Hoogachtend,
Erik.
pi_94166458
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Onzin. De meerderheid in Nederland is niet eens gelovig, dus daar heeft het niks mee te maken. Ik ben er van overtuigd dat de homohaat over een eeuw niets minder zal zijn, misschien zelfs nog wel erger. Al die Gay parades en relnichten op televisie dragen namelijk niet echt bij aan een positief beeld over homoseksualiteit.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:00:26 #80
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_94166584
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Onzin. De meerderheid in Nederland is niet eens gelovig, dus daar heeft het niks mee te maken. Ik ben er van overtuigd dat de homohaat over een eeuw niets minder zal zijn, misschien zelfs nog wel erger. Al die Gay parades en relnichten op televisie dragen namelijk niet echt bij aan een positief beeld over homoseksualiteit.
Maar waarom niet? Wat is er zo "negatief" aan een man die neit helemaal voldoet aan het standaardplaatje van een holbewoner "echte man"?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_94166617
Ik ben tegen homo's.

Maar ik zal een homo niet anders behandelen, niet respecteren of beledigen. Als collega of vriend ook geen probleem.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_94166823
Dat snap ik nooit, hoe je tegen iets kan zijn waar niemand kwaad mee wordt gedaan...
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:06:14 #83
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94167033
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:00 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik ben tegen homo's.
Kan je dat onderbouwen? Ik snap nooit zo goed hoe je er tegen kan zijn.
quote:
Maar ik zal een homo niet anders behandelen, niet respecteren of beledigen. Als collega of vriend ook geen probleem.
Dat lijkt me nou ook niet echt logisch. Ik zou niet bevriend willen en kunnen zijn met iemand die "tegen homo's" is.
Hoogachtend,
Erik.
pi_94167322
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:00 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar waarom niet? Wat is er zo "negatief" aan een man die neit helemaal voldoet aan het standaardplaatje van een holbewoner "echte man"?
Het gaat denk ik niet zo zeer om het feit dat bepaalde homo's vrouwelijke trekjes hebben, maar om de manier waarop ze het overdrijven. Veel nichten gedragen zich nog vrouwelijker dan de gemiddelde vrouw. Je kunt mij niet vertellen dat dat natuurlijk gedrag is. Naar mijn idee, en dat van velen, is het pure aandachttrekkerij. En daar houden veel mensen nu eenmaal niet van.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:10:52 #85
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94167479
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Het gaat denk ik niet zo zeer om het feit dat bepaalde homo's vrouwelijke trekjes hebben, maar om de manier waarop ze het overdrijven. Veel nichten gedragen zich nog vrouwelijker dan de gemiddelde vrouw. Je kunt mij niet vertellen dat dat natuurlijk gedrag is. Naar mijn idee, en dat van velen, is het pure aandachttrekkerij. En daar houden veel mensen nu eenmaal niet van.
Je generaliseert en overdrijft.

Bovendien is aandachttrekkerij niet alleen weggelegd voor nichten.
Hoogachtend,
Erik.
pi_94167817
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Je generaliseert en overdrijft.

Bovendien is aandachttrekkerij niet alleen weggelegd voor nichten.
Hoor wie het zegt. Zeggen mensen dat niet juist over jou :')

Ik generaliseer niet. Als je goed leest wat ik heb geschreven zie je duidelijk dat ik het over een ''bepaalde'' groep heb ;)
pi_94167979
En dan?

Moet je daarom gaan janken dat je homo bent? Je hebt er niet voor gekozen om homo te zijn en er is ook niks mis mee. Vrijwel iedereen weet dat in Nederland. Homohaat heeft niks te maken met onwetendheid, misschien in heel sommige gevallen. Maar wat ik al eerder zei, er zijn mensen die de behoefte hebben anderen te kleineren om zichzelf superieur te voelen.

Wat kan je dan als homo doen? Wensen dat je hetero bent? Het lost niks op. Wil je ze overtuigen dat je niet minderwaardig bent? Dat kunnen ze al weten en anders lukt het je niet ze te overtuigen, dus dat lost ook niks op. Ga je je slachtoffer voelen? Dat lost ook niks op; sterker nog, dat werkt averechts.

Als je genoeg tevreden bent met wie je bent, zullen die scheldwoorden je niks doen. Het zijn kortzichtige dumbasses. Voel je superieur boven hen, omdat jouw eigenwaarde niet afhankelijk is van het kleineren van anderen. Negeer ze. Laat je vooral niet kwaad maken, want met die boosheid heb je alleen jezelf mee.

Als je fysiek bedreigd wordt, kan je twee dingen doen. Of je doet aangifte bij de politie, want fysiek geweld is strafbaar. Of je leert jezelf te verdedigen.

Is allemaal makkelijk gezegd, maar in feite komt het hierop neer.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:16:58 #88
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94168017
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:14 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Hoor wie het zegt. Zeggen mensen dat niet juist over jou :')
Niet over mij persoonlijk, nee. Wel als generalisatie over homo's. Wat dus schromelijk overdreven is (de meeste homo's "herken" je niet op straat).
quote:
Ik generaliseer niet. Als je goed leest wat ik heb geschreven zie je duidelijk dat ik het over een ''bepaalde'' groep heb ;)
"Veel nichten" vind ik generaliseren.
Hoogachtend,
Erik.
pi_94168372
Misschien moet ik dat even anders zeggen. Ik ben tegen hun leefwijze, het druist in alles wat ik geloof. Tegen homo's heb ik niks, als ze gelukkig zijn met hun leven, is dat mooi.

Ik weet het, beetje tegenstrijdig maar zo zie ik het. Ik had ooit een homoseksuele collega die niks van de Islam wou weten, net zo min als ik van zijn seksuele voorkeur wou weten maar toch hadden we goede contacten.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:22:00 #90
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_94168444
quote:

[..]

Awww zielig, kunnen je tere oogjes daar niet tegen? ;(

Ik vind dat respect voor een ieder, homo of niet, niet op een geforceerde manier afgedwongen moet worden. Ik moet eerlijk zeggen: eerder heb ik gereageerd in een topic over de homozoen op een abri. Wat mij betreft droeg het nergens toe bij om de acceptatie verder te ontwikkelen (haters blijven haters of zien het als een provocatie).

Ik vond de zoen er smakeloos uitzien, maar dat had niks te maken met de geaardheid van het koppel. Helaas werd mijn mening totaal verkeerd opgevat, terwijl ik het helemaal niet zo negatief bedoelde. Ik heb geen hekel aan of moeite met homo´s of homoseksueel gedrag, maar ik weet dat er mensen bestaan die er wél echt misselijk van worden.

De uitspraak van Micson vind ik ietwat overdreven, maar misschien meent hij het echt. Echter, als je anale homoseks vies vindt, hoe groot is de kans dat je daarmee geconfronteerd wordt door homoseksuele koppels in het dagelijks leven?

Wat ik altijd bagger vind, is dat mensen een oordeel moeten hebben over homoseksualiteit als seksualiteit an sich. In algemene zin vind ik het vervelend dat mensen zo snel over elkaar oordelen.
Het lijkt me zo vervelend als je vaker verantwoording af moet leggen omdat je geen hetero bent -O-
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:25:33 #91
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94168727
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:21 schreef Baghdaddy het volgende:
Misschien moet ik dat even anders zeggen. Ik ben tegen hun leefwijze, het druist in alles wat ik geloof. Tegen homo's heb ik niks, als ze gelukkig zijn met hun leven, is dat mooi.

Ik weet het, beetje tegenstrijdig maar zo zie ik het. Ik had ooit een homoseksuele collega die niks van de Islam wou weten, net zo min als ik van zijn seksuele voorkeur wou weten maar toch hadden we goede contacten.
Oke, een religieus argument kan ik begrijpen, al ben ik het er niet mee eens.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:29:28 #92
223428 Countess
pi_94169006
Die behandelmethoden uit de tijd dat ze dachten dat homoseksualiteit een ziekte was, braakmiddelen en therapie :')
Wat een vreselijke tijd moet dat geweest zijn, ontkennen waar je op valt of jezelf als ziek moeten laten erkennen.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:33:38 #93
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94169379
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:29 schreef Countess het volgende:
Die behandelmethoden uit de tijd dat ze dachten dat homoseksualiteit een ziekte was, braakmiddelen en therapie :')
Wat een vreselijke tijd moet dat geweest zijn, ontkennen waar je op valt of jezelf als ziek moeten laten erkennen.
Die tijd is er nog steeds, alleen niet meer in Nederland. In Amerika zijn er kampen waar je "genezen" wordt van je homoseksualiteit (ofwel, een schuldgevoel zo groot aangepraat krijgt dat je tegen je natuur in keuzes gaat maken) en in veel landen in het Midden-Oosten is het illegaal of volgens religie een zeer grote zonde waar de doodstraf op staat.
Hoogachtend,
Erik.
pi_94169473
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:21 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik ben tegen hun leefwijze, het druist in alles wat ik geloof.
Waarom ben je daartegen dan?

Is het juist niet verkeerd om de schijn op te houden dat je hetero bent? En de vrouw waarmee je een relatie hebt doen geloven dat je je seksueel tot haar voelt aangetrokken, terwijl ze in werkelijkheid wordt gebruikt om jouw identiteit te verhullen?

Of moet je als homo celibaat door het leven gaan? Mag je als homo zijnde van niemand houden?

Je kiest er niet voor om op hetzelfde geslacht te vallen. En dat kan ook niet veranderen.

It's your choice what you do with life. Enjoy it or waste it.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:37:15 #95
223428 Countess
pi_94169700
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Die tijd is er nog steeds, alleen niet meer in Nederland. In Amerika zijn er kampen waar je "genezen" wordt van je homoseksualiteit (ofwel, een schuldgevoel zo groot aangepraat krijgt dat je tegen je natuur in keuzes gaat maken) en in veel landen in het Midden-Oosten is het illegaal of volgens religie een zeer grote zonde waar de doodstraf op staat.
Dat is waar, ik heb gelezen over Amerikaanse christenen die hebben gebeden om homoseksuele mannen tot heteroseksualiteit te bekeren en vervolgens te laten trouwen met een vrouw.
Het ontkennen van iemand geaardheid is zo oneerlijk :{
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:37:28 #96
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94169716
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Waarom ben je daartegen dan?
Ik gok dat het antwoord neerkomt op het volgende: het staat geschreven en God heeft de mens zo niet bedoeld.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:43:07 #97
223428 Countess
pi_94170207
Sodomie: anale seks (ook masturbatie en orale seks) is in alle gevallen zondig, want Gij verspilt zaad waarmee Gij zich had moeten vermenigvuldigen.
Iedere kans op nageslacht moet worden benut.
pi_94170350
@Pulzzar

Van mij mag een homo doen wat hij wilt, ik zie een homo liever blij met zijn leven dan ongelukkig, dat meen ik oprecht. Dat maakt het niet dat ik de leefwijze van een goedkeur (niet dat ze dat ooit nodig hebben :9)

@Tha_Erik
Al stond het niet in de Koran of Bijbel of wat dan ook. Zo denk ik er persoonlijk over.
pi_94170404
Ik vind het wel jammer dat juist die extravagante homo's het voor alle homo's verpesten. Ik heb het dan over nichten die zich heel theatraal opstellen en met hun gedrag hun omgeving provoceren.

Wat ik tegen ze heb, is dat het aandachtshoeren zijn en dat staat helemaal los van hun geaardheid. Echter als ze in de media verschijnen, wordt voor veel mensen bevestigd dat homo's een stel verwijfde viezerikken zijn.
pi_94170465
^ Die verwijfde gasten zijn inderdaad niet uit te staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')