Uit je hoofd leren en de volgende keer indruk mee makenquote:
de meeste daarvan ken ik nog ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Uit je hoofd leren en de volgende keer indruk mee maken
[ afbeelding ]
Oh noes, daar gaat het misquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de meeste daarvan ken ik nog ook
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:34 schreef oh-oh het volgende:
Daarom is Baaf nog vrijgezel, iedereen denkt dat ie spastisch is met zn gewapper
That's my boyquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de meeste daarvan ken ik nog ook
quote:
Gelijk de poezen over de zeikquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:44 schreef oh-oh het volgende:
Elies, kiek:
http://v7.tinypic.com/player.swf?file=8yyvr4&s=7
Ja, en over vier weken kun je je heul niet meer voorstellen dat ze ooit zo klein zijn geweestquote:
Wordt het nog leuker als je je beseft wie de helft van het ding betaald heeftquote:En iedereen vindt je zo lief door de weegschaal![]()
Die wegen ook geen drol tochquote:Morgen ga ik Kees en Karel ook ff wegen
Ja maar jij kijkt MFquote:
halverwege 11 nuquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar jij kijkt MF![]()
Tot welke ep ben je gekomen?
Ik realiseerde het me gisteren toen ik 'm wegbracht en heb het zelfs nog zitten uitrekenen. Vond het oprecht een leuk momentjequote:
Wel fijn dat ze dat al goed doen. Ik vond het (aanvankelijk) het spannendst (huh, schrijf je dat zoquote:Kees is te dik , met de weegschaal kan ze op dieet![]()
Dikkie Dik heeft weer 60 ml op en hij wil nog meer maar hij moet eerst maar weer es kakken, anders ontploft ie denk ik echt
Als het goed is ga ik nog een paar uurtjes werken (als het niet goed is, val ik vroegtijdig in slaap en druip ik af)quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:26 schreef oh-oh het volgende:
Toch nog maar 2 ml erbij gegeven, hij werd maar niet stil![]()
Nu nog ff op zn broertje wachten en dan wandelen en es kijken wat de rest van de nacht ons nog gaat brengen.
Is hier iedereen al naar bed???????
Welke is dat?quote:
de vader van Manny komt logerenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Welke is dat?
Je bent al bijna op de helft
haha en wie vind je het leukst so far?quote:
Poepen doen ze nog maar matig, pissen gaat heel goed, maar ik doe wat olijfolie door de melk, ik hoop dat ze snel meer schijten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik realiseerde het me gisteren toen ik 'm wegbracht en heb het zelfs nog zitten uitrekenen. Vond het oprecht een leuk momentje
[..]
Wel fijn dat ze dat al goed doen. Ik vond het (aanvankelijk) het spannendst (huh, schrijf je dat zo) bij het nestje van Pluim; ow jee, als ze maar poepen
[..]
Als het goed is ga ik nog een paar uurtjes werken (als het niet goed is, val ik vroegtijdig in slaap en druip ik af)
ik denk philquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
haha en wie vind je het leukst so far?
quote:
hij doet me zo denken aan michael van the officequote:Op donderdag 10 maart 2011 01:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Die vond ik eerst het minst leuk.
Maar zn Why The Face is wel epic.
I loooooooove Gloria
Oh krijgt ons afhaalchineesje dat niet boven dr bed???????quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:00 schreef Nonneke het volgende:
Cam is ook leuk idd !
Maar die schildering in die kinderkamer is wel te erg hoor
nou niet dezelfde hoop ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh krijgt ons afhaalchineesje dat niet boven dr bed???????
Jaaaaaaaaaquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nou niet dezelfde hoop ik![]()
alle hondjes als pegasusjes
Ik masseer me sufquote:
quote:
Yeaayquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:21 schreef oh-oh het volgende:
Yes, eindelijk weer een grote poep van Bruintje
Te vroeg! Kannie meer slapuhquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:33 schreef Rewimo het volgende:
Oognip, da's niet lekker wakker worden
Hea Q, je bent er vroeg bij
Dat filmpje, wat zijn die beestjes al actief zeg
Mogge allemaal
Hier zijn gisteravond en vanmorgen weer enorme stukken hijskraan voorbij gekomen. Er worden in de buurt twee nieuwe windmolens gebouwd. Er valt weer wat te zien dus
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:51 schreef Qwea het volgende:
[..]hij was piiiiiiiiissig dat ik niet ging
Ja echt hoor. Kom nou. En dan ook nog zeggen "Het is toch niet mijn schuld".quote:
Dan zie ik het dus gelukkig niet verkeerdquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:01 schreef Rewimo het volgende:
Vind ik ook hoor. Slaat echt nergens op.
Wel opletten waar je wat vervoert, als je niet wil dat qltel een kleverige verassing krijgt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:29 schreef Rewimo het volgende:
Zo, ik ga spijkerbroeken voor qltel kopen bij de Aldi en kwarkballetjes voor op het werk bij de bakker. Tot vanmiddag
Dat zeg ik, het ging prima totdat zijn vader in ene erbij moest komenquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:20 schreef Rewimo het volgende:
Verbouwen is een behoorlijke relatietest ja. Gelukkig zijn wij er hier al snel achtergekomen wat ieders sterke kant is en laten we elkaar daar lekker in gaanWe helpen elkaar waar nodig uiteraard maar laat mij maar schilderen en zo, en qltel bouwt en sloopt.
kwarkballenquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:29 schreef Rewimo het volgende:
Zo, ik ga spijkerbroeken voor qltel kopen bij de Aldi en kwarkballetjes voor op het werk bij de bakker. Tot vanmiddag
Kun je dit soort dingen ook wel kwijt bij andere stagiaires of klasgenoten of zo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 06:54 schreef Oognip het volgende:
Shit he die andere man is ook overleden
Ik kan het goed kwijt op mijn stageplek. Het eerste wat mijn begeleider vanmorgen deed was mij bij haar roepen om met me er over te praten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kun je dit soort dingen ook wel kwijt bij andere stagiaires of klasgenoten of zo?
En hoe vangen ze dat op op je stageplek?
Gelukkig maar. Ik maakte me er een beetje zorgen om omdat het je zo raakt. Dat geeft niet, dat het je raakt. Dat is juist goed. Maar dan moet je het wel voldoende kunnen luchten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik kan het goed kwijt op mijn stageplek. Het eerste wat mijn begeleider vanmorgen deed was mij bij haar roepen om met me er over te praten.
Mijn lievelingsclient is zojuist naar de eerste hulp gebracht vanwege hele zware benauwdheid en het id maar de vraag of ze het gaat redden
Is het al half 5?quote:
Is het al 2036?quote:
Zal ik doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie het. Pas je wel een beetje op
't Is toch ook te werrem voor de open haardquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:00 schreef ferrari_rood het volgende:
En het is al middag.
De openhaard wil het niet echt gaan doen
En vandaag heb ik weer een mijlpaal 10jaar samen met mijn vriend
Gewoon zeggen dat ze ergens moeten gaan staan waar ze de mensen die wel willen werken niet belemmeren?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:05 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil hier op het werk graag wat telefoontjes plegen. Werkgerelateerd. Gaat niet. Tis hier een kippenhok. Iedereen staat hier te kakelen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:00 schreef ferrari_rood het volgende:
En het is al middag.
Nee, das waar ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk het niet. Uit eten oid is aan mij momenteel niet besteed
Ik ging net naar de kapper en die is echt vlakbij het huis. Dus ik reed ff langs. De bus van de badkamer kerel staat er niet, dus die zal er wel niet meer zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
't Is toch ook te werrem voor de open haard
Q, ik heb teruggelezen en gededuceerd en wat een treurwilgen
Feli!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:00 schreef ferrari_rood het volgende:
En het is al middag.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:00 schreef ferrari_rood het volgende:
En het is al middag.
Gefeliciteerd F-Rquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ging net naar de kapper en die is echt vlakbij het huis. Dus ik reed ff langs. De bus van de badkamer kerel staat er niet, dus die zal er wel niet meer zijnen de auto van MM's pa stond er wel
Ben maar mooi doorgereden. Ben wel benieuwd waar de tegelzetter uithangthij moet werken tot 16:30
Maar ja, niet mijn huis, niet mijn probleem
Groot gelijk hoor. Gewoon even wat leuks doen en aardig zijn voor jezelf.![]()
Kapper was nice
Ik neem geen pas op de plaats hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hoe herkenbaar, heb 17 jaar geleden mijn eigen paps hiet tijdens de verhuizing de deur gewezen.. HIJ zou wel even bepalen wat en hoe we moesten wonen in ons huisWas dol op mijn pap hoor maar dáár had hij zich niet mee te moeien.
Als we op vakantie waren kwam schoonma telkens onze kasten anders indelen, omdat zij dat logischer vond maar ze zat wél aan onze spullen. resultaat: lief werd boos en heb schoonma toen 10 jaar niet gezien (speelde wel meer maar was de druppel)
Mijn mazzel was dat lief het zat was en er wat van zei. Dikke herrie dus, dus zó herkenbaar maar het is allemaal weer goed gekomen.
Stoer dat je even pas op de plaats neemt en dan, je gezondheid gaat vóór.
Laat die mannen maar ff lekker sokken, doet ze geen kwaad
Jammere alleen is dat er nog veel gedaan moet wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Nou Fok doet erg maf hier op de laptop.quote:
Je ziet ze gewoon groeien!quote:
Kusje op je bolle bibsquote:
Als ze dalijk wakker zijn gaan we weer wegen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Je ziet ze gewoon groeien!![]()
En Karel kijkt er ook zo lief bij.
(Kundun keek hier helemaal verbaasd, I hearz puppies.)
gó gét them girlquote:
tquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ze dalijk wakker zijn gaan we weer wegen.
Ze hebben vannacht weer beiden 1 keer gepoept ook![]()
En ze slapen langer omdat ze zoveel zuipen
Hoe gaat het met je beer?quote:
Goed hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hoe is het met jou en Pagan, Strega?
Kijk, daar wordt een mens blij vanquote:
Goedquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
en ik krijg weer geld terug van de energiemaatschappij, ondanks de koude winter en de nieuwe vriezer
Mooi!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
GoedDie ligt op zijn matras te snurken as we speak
Lekker, zo'n nieuwe vriezer is natuurlijk goed zuinig!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
en ik krijg weer geld terug van de energiemaatschappij, ondanks de koude winter en de nieuwe vriezer
én heel erg lekker koudquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekker, zo'n nieuwe vriezer is natuurlijk goed zuinig!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ze dalijk wakker zijn gaan we weer wegen.
Ze hebben vannacht weer beiden 1 keer gepoept ook![]()
En ze slapen langer omdat ze zoveel zuipen
Voor mij welquote:
Ben niet meer bij Appie geweest, kwam daar enkel voor de plaatjes voor Christan en zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:44 schreef Rewimo het volgende:
Ehm, wij zoeken door een zekere gebeurtenis bij nieslief thuis toch nog een paar voetbalplaatjes: 37, 106, 134, 183, 207, 223 en 253
Heeft iemand van jullie toevallig nog iets voor Christan?
We hebben hier nog wat liggen, sturen het wel even jullie kant op.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:44 schreef Rewimo het volgende:
Ehm, wij zoeken door een zekere gebeurtenis bij nieslief thuis toch nog een paar voetbalplaatjes: 37, 106, 134, 183, 207, 223 en 253
Ga er aub niet speciaal heen hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ben niet meer bij Appie geweest, kwam daar enkel voor de plaatjes voor Christan en zo
Leuke naam!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:41 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hij heet Diaz.. en volgens mij mogen ze met 7 weken weg.
Kan er amper meer komen, hele dorp inclusief mijn route naar Appie ligt open dus doeiquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ga er aub niet speciaal heen hoorMaar een aantal mensen hier vroeg of we nog plaatjes zochten en nu zoeken we er dus nog een paar.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Voor mij wel
En ik ben geslaagd voor mijn eerste test op het werk94,4%
![]()
Nu mag ik volgende week èchte klanten gaan doen!
Tópwijf![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Mult gaat zo mail krijgen, en Diaz pleurt net voor de tweede keer uit de mand, die heeft honger
Heerlijk hé!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij ga ik het nog druk krijgen met die bolle
Wél heel veel foto's toch zeker!quote:
Ooow ja hoor.. ik maak altijd veel foto'squote:Op donderdag 10 maart 2011 14:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Wél heel veel foto's toch zeker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Helaas, geen eentje alhier. Ik weet niet of ze die dingen deze week nog uitdelen, maar anders houdt het op.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:44 schreef Rewimo het volgende:
quote:
Wat is?quote:
MM is er niet om ruzie mee te maken en nu verveelt ze zichquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:00 schreef Lottekoekkie het volgende:
dubbele quote, excuse me![]()
Maar goed, wat is, Q?
Tot hoe lang duurt die aktie nou nog?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik doe ook nog een poging in het ruiltopic in OUD hoorEn wie weet zit er nog iets tussen de plaatjes die al een tijdje liggen te wachten in de postbus.
Ik ben in elk geval hartstikke blij met al jullie hulp! En Christan nog meer
En ik ben door mijn series heenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
MM is er niet om ruzie mee te maken en nu verveelt ze zich
Yes, maar die komt straks weer thuisquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
MM is er niet om ruzie mee te maken en nu verveelt ze zich
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooooo Multi, eerste dag woog ie 303, gisteren 323 en vandaag 335
Toppie!quote:
quote:
Spartacusquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
En ik ben door mijn series heen
En de eerste ep van oh oh tirol viel tegen
Zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
Maar klojo-lief en klojo-ik zijn wél al 30 jaar bij elkaar
Wat vind je leuk dan en welke serie's kijk je nu?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
En ik ben door mijn series heen
En de eerste ep van oh oh tirol viel tegen
Doe nou maar voorzichtig; straks ontploft iequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooooo Multi, eerste dag woog ie 303, gisteren 323 en vandaag 335
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe nou maar voorzichtig; straks ontploft ie
Hij wil echt meer dan die 8 ml die ik m geef, maar mooi niet dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ruim 10 gram per dag!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent geweldig!quote:
Ik denk dat ze er stiekem 's nachts een fietspomp aankoppelt en hem een stukje opblaastquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef ElisaB het volgende:
Ik haat NL subs, en het lijken me geen toffe seriesquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Spartacus
Spartacus, Gods of the Arena
Sons of Anarchy
Fringe
Boardwalk Empire
The Sopranos
The Walking Dead
Ik roep maar wat! Downen lukt je vast wel, bierdopje.com heeft de Nl subs erbij.
Nu kijk ik :quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Wat vind je leuk dan en welke serie's kijk je nu?
Mr. Sunshine vind ik ook wel grappig.
Dan vind je Parenthood vast ook wel leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nu kijk ik :
Greys anatomy
Private Practice
Criminal minds
Brothers and sisters
Covert affairs
Lie to me
Law and order SVU
The good wife
En ze komen over het algemeen pas volgende week weer met een nieuwe ep
Dan heb ik je toch mooi een heleboel tijd bespaard.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik haat NL subs, en het lijken me geen toffe series
Ik ook hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:35 schreef nieslief het volgende:
@ Rewimo:(ze hadden het er net nog over en dan moet ik stiekum toch nog wel lachen ook.)
Maar Fringe is leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik haat NL subs, en het lijken me geen toffe series
Ik kijk nooit met subs, vind ik irritantquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar Fringe is leukmet Engelse subs dan.
quote:
Ja ik ook, zo vreselijk is datquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik kijk nooit met subs, vind ik irritant
In ieder geval positief dat ze op die manier met je meedenken.quote:
Volgens mij hebben we er eentje ja. Maar ik heb me nog niet echt verdiept in wat je daarmee kunt doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:48 schreef Nonneke het volgende:
geen dubbele hier Rewimo, nouja zat dubbele maar niet die je zoekt![]()
Heb wel een wincode oid ? maak kans op gratis plaatjes van jezelf ? wil je die wel ?
Hier ook, lag in de slangen in de heisa met contrastvloeisof vd twaalfvingerige darm en hoorde dat de arts achter het scherm zei: niks meer aan te doen, helaas, geen behandeling meer mogelijk. Ging dus, bleek 5 minuten later, niet over mij te gaan maar via de telefoon over een andere patient.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:34 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, bedenk ik me zo in ene... lekker geregeld
Gisteren moest ik naar internist. Dus ik moest wachten in een hokje met toilet, stoel ende wasbak. De dokter moest nog ff met een andere patient lullen. Anyway... ik kon alles horen! ALLES! Bleek die man darmkanker te hebben
Wel fijn dan dat ze er rekening mee houden dat andere mensen het ook kunnen horen
Dan kan je gewoon aangeven bij je HA dat je het bij een andere apotheek wil ophalenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ga ff Q. jaloers maken, heb 30 st Brufen 600 in huis.......
Maar ze zijn even nu van mij![]()
lekker foutje op het etiket (zeggen ze bij de apotheek maar veranderen het etiket dus niet) 3 keer per dagEn dat mag dus echt niet, max 2 keer per dag.
Kutapotheek, die hebben al zo veel fouten gemaakt
Ik snapte hem nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon aangeven bij je HA dat je het bij een andere apotheek wil ophalentenminste, de mijne doet het zo.
Oognip, veel sterkte
En Q, niks van aantrekken!jij bent ab (haha
) fab en dat blijf je ook.
4?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Je mag dr gewoon 4 per dag van 600 toch?
Ik leef ieg nog
Je kunt ibuprofen ook gewoon bij de drogist kopen. Staat ook max 3 x daags op.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:34 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, bedenk ik me zo in ene... lekker geregeld
Gisteren moest ik naar internist. Dus ik moest wachten in een hokje met toilet, stoel ende wasbak. De dokter moest nog ff met een andere patient lullen. Anyway... ik kon alles horen! ALLES! Bleek die man darmkanker te hebben
Wel fijn dan dat ze er rekening mee houden dat andere mensen het ook kunnen horen
Niet de 600 mg, das de 400quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je kunt ibuprofen ook gewoon bij de drogist kopen. Staat ook max 3 x daags op.
Gezien mijn AB mag dat dus echt niequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik leef ieg nog
Ja hoor, ik heb een tijd op doktersvoorschrift 4 per dag gehad.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik leef ieg nog
Ik heb voor Sjon en Kees niks gekocht , ja een roze setje voor Kees omdat ze een meisje isquote:
Bij heel erge pijn nam ik weleens twee tegelijk hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh oeps![]()
Ik heb nog een halve strip, dan stap ik over op de 400 mg, dan mag ik dr wel 4 hea
Zie je wel, volgens mij zei Ing dat ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:47 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb een tijd op doktersvoorschrift 4 per dag gehad.
Je moet bij ibuprofen wel goed om je maag denken.
Sorry, Pagan was nog niet uitgelogd. (hij mag geen ibuprofen)quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh en meestal nam ik dr maar 2 of 3 hoor, maar ik heb dr in t begin ook wel 4 per dag genomen
Had ik dat die eerste 4 weken geweten, maar toen moest ik aan die stomme diclo van de haquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Bij heel erge pijn nam ik weleens twee tegelijk hoor.
Ja. daar kun je dus 2 van nemenquote:
Jawel, die heb ik pas nog een grooooote doos gekocht, wel bij de apotheek.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:49 schreef Rewimo het volgende:
Die Ibu van 400mg kun je niet meer kopen bij de drogist
Ik wilde al gaan roepenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Sorry, Pagan was nog niet uitgelogd. (hij mag geen ibuprofen)
Je ging ze toch lekker zelf houden?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:50 schreef Lottekoekkie het volgende:
nee, maar heb schade aan de orgaantjes en dan mag da dus niet.
En dat mijn waffeltje zeer doet wil niet zeggen dat ik de nieren, de maag en de darmen niog meer geweld wil aandoen, dan lijdt ik nog liever waffelpijn![]()
(nog liefhebbers voor ibu 600)
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:48 schreef Qwea het volgende:
Ik denk dat ik vanaaf wat biertjes in de kroeg ga pakken
Hier wel hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:49 schreef Rewimo het volgende:
Die Ibu van 400mg kun je niet meer kopen bij de drogist
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook
Lk soms ben je nog wispelturiger dan een windhaan.
Well, let me smell....quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet ff snel een boodschappenlijst maken, de buuf komt zo ff puppysitten, kan ik boodschappen doen. En ik heb net de hele slaapkamer ook gedettold, nu moet de tevenlucht wel weg zijn geloof ik
Dat helpt beter dan ibuquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:48 schreef Qwea het volgende:
Ik denk dat ik vanaaf wat biertjes in de kroeg ga pakken
Waarvoor ga je ze dan halen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:50 schreef Lottekoekkie het volgende:
nee, maar heb schade aan de orgaantjes en dan mag da dus niet.
En dat mijn waffeltje zeer doet wil niet zeggen dat ik de nieren, de maag en de darmen niog meer geweld wil aandoen, dan lijdt ik nog liever waffelpijn![]()
(nog liefhebbers voor ibu 600)
Nou, dat kan hij nu juist niet hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Chico is trouwens op die paar dagen dus mooi 400 gram afgevallen van de stress he
Bij het Kruidvat hadden ze die niet meer. Alleen nog de 200 maar dan moet je zoveel tabletten slikkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Jawel, die heb ik pas nog een grooooote doos gekocht, wel bij de apotheek.
Ik wil wel voor je gaan kopen als je nodig hebt?
Nee hoor maar als op etiket staat dat ik er 3 per dag mag hebben maar ze tegen me zeggen en ik er max 2 par dag mag hebben gezien mijn aandoening houd ik er dus 1 per dag overquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook
Lk soms ben je nog wispelturiger dan een windhaan.
Okee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:58 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Nee hoor maar als op etiket staat dat ik er 3 per dag mag hebben maar ze tegen me zeggen en ik er max 2 par dag mag hebben gezien mijn aandoening houd ik er dus 1 per dag over![]()
En aangezien de apo dus deze medicatie en wél mijn hydrocapsules precies bijhoudt kan ik nog wel even scheef gaan, toch?
Moeten die mutsen maar beter tellen (en stickeren)
Dus ben zo helder als wat in mijn logica
Ze waren dus echt alletwee loopsquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, dat kan hij nu juist niet hebben.![]()
Waardeloos dat ze net loops was.
we mogen die grote dozen niet meer verkopenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bij het Kruidvat hadden ze die niet meer. Alleen nog de 200 maar dan moet je zoveel tabletten slikken
Etos, DA enz. De Kruidvat hier is sowieso erg slecht in voorraden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:58 schreef Rewimo het volgende:
Bij welke winkels kun je die 400 nog wel kopen? Dan ga ik gewoon op zoek
Wat jij zegt!quote:
Zie je wel, ik ben niet gek.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:59 schreef Nonneke het volgende:
we mogen die grote dozen niet meer verkopen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze waren dus echt alletwee loops![]()
Maar goed, nu zijn ze het in mei als ik daar ga logeren in elk geval niet![]()
Vorig jaar woog Chico op zn dieptepunt in juni nog maar 5 kilo, zn ideale gewicht is 6.2, zelfde als Billy zn beste gewicht.
En hij woog sinds Texel in oktober toch weer 5,8, dat was stukken beter.
Dus nu maar lekker veel extraatjes toestoppen weer.
Groot gelijk, spoel de negatieve energie lekker door het doucheputje en was je met iets dat erg lekker ruikt en voelt.quote:
Gelukkig vindt ie dat heul nie erg niequote:
Ik mag er twee per dag ivm de zere kaak. Op etiket staat 3 keer per dag maar zeiden ze dat dat voor mij niet op gaat. ik haal ze dus omdat ik loop te loeien vd kaakpijn (vandaag ff niet maar komt weer opzetten) en pas dinsdag bij de tandarts terecht kan om te bespreken hoe en wat ( par-pijn, kaakbot aangevreten dus tegen de pijn/gezeur ibu)quote:
Nee, en hopelijk komt de ijsjes tijd er zo weer aan!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelukkig vindt ie dat heul nie erg nie
Ik hoor net dat ik slagroom moet kopen voor de stoelgang van de pups, drie keer raden wie daar ook van gaat profiterenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, en hopelijk komt de ijsjes tijd er zo weer aan!
OK, lieve Chicoquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik slagroom moet kopen voor de stoelgang van de pups, drie keer raden wie daar ook van gaat profiteren
U mag nooit meer radenquote:
Nee, hoeft niet want als de handel getrokken wordt krijg ik weer een recept voor nieuwe. Daar had ik dus van origine al die pillen vandaan welke ik toen niet nodig bleek te hebben, geen napijn gehad en daarom heb ik toen 10 van die pillen opgestuurd naar Quea omdat zij ze harder nodig had dan ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:03 schreef oh-oh het volgende:
Maar dan ga je die paar extra toch gewoon bewaren voor als je kaakpijn langer duurt of terugkomt en ga je die toch niet gelijk weggeven?
Naja, een paar reserve ibuutjes in huis kan toch nooit kwaad?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet want als de handel getrokken wordt krijg ik weer een recept voor nieuwe. Daar had ik dus van origine al die pillen vandaan welke ik toen niet nodig bleek te hebben, geen napijn gehad en daarom heb ik toen 10 van die pillen opgestuurd naar Quea omdat zij ze harder nodig had dan ik.
Volgende keerquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog een berg van 5 grote manden voor de wasmachine staan, dr zijn dr 2 klaar![]()
Stomme bloedende teven
Normaal krijg ik altijd die stomme loopsheidbroekjes dr bij, nu nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgende keerkun je beter een pak luierbroekjes halen voor ze.
Maar die heb ik gewoon hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oh-Oh, je had achteraf gezien nog beter een energiebesparende wasmachine kunnen kopen
Ja ik heb helemaal geen puppyhalsbanden meer. Ga er nu eentje kopen die hetzelfde zijn als die de andere honden hebben. Ff leuk kleurtje uitzoeken. En wat kleinere speeltjes ofzo. Hier spelen ze alleen met het flostouw en tennisballen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb voor Sjon en Kees niks gekocht , ja een roze setje voor Kees omdat ze een meisje is![]()
Ik heb nog voor 10 honden genoeg aan halsbandjes en lijnen en manden en speelgoed in huis
Kijk, en jou, o.a. bedoel ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Balen dat je ventje is afgevallen oh-oh
Ik heb ook nog een voorraad ibuprofen 600mg in huis. Mag het nu niet slikken maar bewaar ze wel.
Rewimo fijn dat je met je meedenken en hou je poot stijf als het niet gaat je niet laten dwingen te gaan werken.
Qwea succes met alles verhuizen/verbouwen is echt een relatiekiller 1e klas
Ik heb even op de stepper gestaan dat was niet zo'n goed idee.
Sowieso is de voorpret veel te leuk!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja ik heb helemaal geen puppyhalsbanden meer. Ga er nu eentje kopen die hetzelfde zijn als die de andere honden hebben. Ff leuk kleurtje uitzoeken. En wat kleinere speeltjes ofzo. Hier spelen ze alleen met het flostouw en tennisballen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik tel af tot het juni is.
Ik ben weer erg misselijk. En dan steekt het doemdenken ook de kop weer een beetje op.
Morgen een gesprek met de gyn
Ik ben weer erg misselijk. En dan steekt het doemdenken ook de kop weer een beetje op.
Het zit je ook echt niet mee hè? Krijg je geen medicijnen tegen die misselijkheid?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |