Uit je hoofd leren en de volgende keer indruk mee makenquote:
de meeste daarvan ken ik nog ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Uit je hoofd leren en de volgende keer indruk mee maken
[ afbeelding ]
Oh noes, daar gaat het misquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de meeste daarvan ken ik nog ook
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:34 schreef oh-oh het volgende:
Daarom is Baaf nog vrijgezel, iedereen denkt dat ie spastisch is met zn gewapper
That's my boyquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de meeste daarvan ken ik nog ook
quote:
Gelijk de poezen over de zeikquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:44 schreef oh-oh het volgende:
Elies, kiek:
http://v7.tinypic.com/player.swf?file=8yyvr4&s=7
Ja, en over vier weken kun je je heul niet meer voorstellen dat ze ooit zo klein zijn geweestquote:
Wordt het nog leuker als je je beseft wie de helft van het ding betaald heeftquote:En iedereen vindt je zo lief door de weegschaal![]()
Die wegen ook geen drol tochquote:Morgen ga ik Kees en Karel ook ff wegen
Ja maar jij kijkt MFquote:
halverwege 11 nuquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar jij kijkt MF![]()
Tot welke ep ben je gekomen?
Ik realiseerde het me gisteren toen ik 'm wegbracht en heb het zelfs nog zitten uitrekenen. Vond het oprecht een leuk momentjequote:
Wel fijn dat ze dat al goed doen. Ik vond het (aanvankelijk) het spannendst (huh, schrijf je dat zoquote:Kees is te dik , met de weegschaal kan ze op dieet![]()
Dikkie Dik heeft weer 60 ml op en hij wil nog meer maar hij moet eerst maar weer es kakken, anders ontploft ie denk ik echt
Als het goed is ga ik nog een paar uurtjes werken (als het niet goed is, val ik vroegtijdig in slaap en druip ik af)quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:26 schreef oh-oh het volgende:
Toch nog maar 2 ml erbij gegeven, hij werd maar niet stil![]()
Nu nog ff op zn broertje wachten en dan wandelen en es kijken wat de rest van de nacht ons nog gaat brengen.
Is hier iedereen al naar bed???????
Welke is dat?quote:
de vader van Manny komt logerenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Welke is dat?
Je bent al bijna op de helft
haha en wie vind je het leukst so far?quote:
Poepen doen ze nog maar matig, pissen gaat heel goed, maar ik doe wat olijfolie door de melk, ik hoop dat ze snel meer schijten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik realiseerde het me gisteren toen ik 'm wegbracht en heb het zelfs nog zitten uitrekenen. Vond het oprecht een leuk momentje
[..]
Wel fijn dat ze dat al goed doen. Ik vond het (aanvankelijk) het spannendst (huh, schrijf je dat zo) bij het nestje van Pluim; ow jee, als ze maar poepen
[..]
Als het goed is ga ik nog een paar uurtjes werken (als het niet goed is, val ik vroegtijdig in slaap en druip ik af)
ik denk philquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
haha en wie vind je het leukst so far?
quote:
hij doet me zo denken aan michael van the officequote:Op donderdag 10 maart 2011 01:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Die vond ik eerst het minst leuk.
Maar zn Why The Face is wel epic.
I loooooooove Gloria
Oh krijgt ons afhaalchineesje dat niet boven dr bed???????quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:00 schreef Nonneke het volgende:
Cam is ook leuk idd !
Maar die schildering in die kinderkamer is wel te erg hoor
nou niet dezelfde hoop ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh krijgt ons afhaalchineesje dat niet boven dr bed???????
Jaaaaaaaaaquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nou niet dezelfde hoop ik![]()
alle hondjes als pegasusjes
Ik masseer me sufquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |