quote:Nieuwe klanten krijgen de nieuwe snelheden per 1 april, bestaande klanten worden via een brief op de hoogte gesteld wanneer zij sneller internet krijgen. Dat kan duren tot 1 september.
Extreem kak.quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oh, ik had dit stukje dus nog niet gelezen
[..]
Hij zal ze vast wel afspelen, maar niet Full HD.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:50 schreef drumstickNL het volgende:
Speelt de iPad 2 full hd films/series af die ik van usenet download?
Nee. 720p max bij H264.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:50 schreef drumstickNL het volgende:
Speelt de iPad 2 full hd films/series af die ik van usenet download?
Reeds aan het updatenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Eh, die iPad 2 kon toch juist wel 1080p afspelen vanwege die dualcore A5 processor? De iPad (1) kan ook al gewoon 720p afspelen voor h.264 mov formaat.
Overigens schijnt IOS 4.3.1 bij sommigen ook al binnengedruppeld te zijn.
Ik had toch het zekere voor het onzekere genomen, en 'm een uur eerder en later gezet. En nog 2 herhalingen ertussendoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 08:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zelfs de overgang van winter-zomertijd ging vandaag goed...
Laten we die conclusie pas trekken als het maandag geweest isquote:Op zondag 27 maart 2011 08:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
het is net een grote iphonequote:
Hier nietquote:Op zondag 27 maart 2011 08:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat kan helaas niet, Spotify is niet te gebruiken in de US / met een US account te downloaden.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:24 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
het is net een grote iphonemaar ik heb nooit een ipad 1 gehad
maar tot nu 1 en al lof
-snel
-licht
-en in het wit ziet er top uit
-ideaal voor op de bank
en paar spelletjes gekocht via apple store (fruit ninja/angry birds rio) ideaal.
alleen het lukt me niet om spotify te downloaden met mijn us applestore id.
iemand nog tips om toch spotify te kunnen gebruiken?
met vloeistof geknutseld?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:14 schreef Nashje het volgende:
Tijdje geleden ook gezeik gehad met m'n touchpad van mijn Macbook Pro, maar nu begint hetzelfde liedje weer.
PRAM reset heeft geen enkele nut. Net open ik m'n Macbook, doet de touchpad het heel even en verschijnt vervolgens 'Verbinding met muis verbroken'. Kan nu dus m'n touchpad niet gebruiken...
Iemand een idee wat hier gaande is? Danks.
Zou het me kunnen voorstellen als ze na het upgraden van de kern met Snow Leopard enkel wat modules aan hoeven te passen/toe te voegen. Alleen versiebeheer en dat alles bij afsluiten onthouden wordt lijken me een ingrijpende processenquote:Op maandag 28 maart 2011 08:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Apple Already Nearing Golden Master Candidate Versions of Mac OS X Lion?
Inderdaad: http://www.nu.nl/gadgets/(...)kfunctie-iphone.htmlquote:Op zondag 27 maart 2011 11:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Laten we die conclusie pas trekken als het maandag geweest is
Hier werkte de wekker ook probleemloos, werd zowel gisteren als vandaag netjes op tijd gewekt.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Inderdaad: http://www.nu.nl/gadgets/(...)kfunctie-iphone.html
Al werd ik gewoon wakker gemaakt op de juiste tijd. Misschien zijn de problemen alleen bij mensen die 4.3 nog niet hebben geïnstalleerd.
Ben jij chinees?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:03 schreef DancePlaza het volgende:
vanmorgen nog een 32 gb ipad2 gehaald
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:07 schreef rubje het volgende:
[..]
Ben jij chinees? Ik dacht altijd dat jullie je gadgets allemaal in HongKong kochten of laten verschepen of een iPed hadden zoals onderstaand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |