Als achtergrond, een beetje alá Geektool. Heb al wat gezocht maar kan niet echt wat nuttigs vinden. "Numbers" is ook niet echt een fijne zoekterm om te zoekenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:23 schreef Junkie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Fullscreen? Als achtergrond?
Misschien kan je dat met afloat.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als achtergrond, een beetje alá Geektool. Heb al wat gezocht maar kan niet echt wat nuttigs vinden. "Numbers" is ook niet echt een fijne zoekterm om te zoeken
Hmm, wel een grappig programma en voor andere dingen misschien nuttig, maar niet echt voor wat ik nu wil bereikenquote:
quote:2011 MacBook Pros Crashing Under Load?
A lengthy discussion thread on Apple's discussion forum reveals an issue that some new 2011 MacBook Pro owners have been having with their new machines. A MacRumors discussion thread also mirrors some of the complaints. Forum user lithast describes his situation:
Received a new 15" 2.2/6750M MBP last week and have been having some issues with the machine locking up under load.
For example if I boot up a VM using Fusion the temperature will spike up above 90 degrees and the machine will lock up most of the time. The machine appears locked (cannot move the mouse at all and keyboard is unresponsive). I can SSH into the machine still and it still is running however. This is one example but it will freeze under a number of circumstances where the CPU/GPU load is very high (rendering, DJ Software, compiling so far in my travels).
There's been speculation that the issue is related to the graphics driver or power management, and it seems the issue is reliably reproducible. A wiki has been organized to document the issue. Apple is reportedly aware of the issue, but no reliable solution has been provided.
Om hetzelfde aantal zendmasten als TMobile te krijgen, had het ze nog zo'n 5 jaar gekost.. Snellere optie dus. En duurder.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oei....AT&T koopt Tmobile USA voor 39 miljard. Hadden ze toch ook heel wat zendmasten van kunnen neerzetten.
Is het weer zover? Moet je voor de grap eens de bron bekijken bij dit soort berichten. Die hebben ze nooit, behalve de supportforums van Apple. Ze zitten die gewoon echt af te struinen op zoek naar problemen. Kansloos.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:08 schreef Pino112 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)k-pros.html#reacties
Haha, heerlijk om al die reacties te lezen
Doet Engadget ook hoor en ik zou Engadget niet kansloos willen noemen.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:54 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Is het weer zover? Moet je voor de grap eens de bron bekijken bij dit soort berichten. Die hebben ze nooit, behalve de supportforums van Apple. Ze zitten die gewoon echt af te struinen op zoek naar problemen. Kansloos.
Ik weet niet of dit het is wat je bedoeld, maar hier is een uitleg.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:23 schreef AskMe het volgende:
Iemand ervaring met een time capsule ? En werkt dit hetzelfde als een externe harde schijf ?
Hmm, doe mij maar NZBs.org, i.c.m. Sickbeard & CouchPotatoquote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef DaMook het volgende:
Er is een nieuwe (goede) , weet eigenlijk niet hoe je het noemt, usenet site, binarie iets ofzo, online. binload.com , voorlopig gratis en met mac client
.
Wat een lelijke software. Hier Unison en nzbmatrixquote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef DaMook het volgende:
Er is een nieuwe (goede) , weet eigenlijk niet hoe je het noemt, usenet site, binarie iets ofzo, online. binload.com , voorlopig gratis en met mac client
.
Hmm dat is dus niet wat ik nodig hebquote:Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit het is wat je bedoeld, maar hier is een uitleg.
TimeCapsule is gewoon eigenlijk botweg een netwerkrouter met daarnaast een interne harde schijf. Wat er gebeurt is gewoon dat er een gedeelde schijf in het netwerk komt en dat je daar je Time-Machine backups erop kan zetten. Maar de netwerkschijf hoef je niet perse alleen voor Time-machine backups te gebruiken. Je kunt het bijvoorbeeld ook als gedeelde iTunes-Library gebruiken, zodat alle computers daarvan kunnen streamen. Daarnaast is het gewoon een wireless accesspoint of netwerkswitch voor je computers.
Yup, geen probleem hier.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iedereen al veilig over naar 10.6.7?
Minder positief is dat ik het probleem nu alweer heb.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:26 schreef Adames het volgende:
Zo macbook van de reperatie terug. Een of andere schroef zat los waardoor trackpad niet goed werkte. Moet zeggen, prima afhandeling, was hem maar een weekje kwijt.
Openschroeven en zelf fixen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Minder positief is dat ik het probleem nu alweer heb.
Balen, zeg! Heb je zo'n witte MacBook of een Pro?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Minder positief is dat ik het probleem nu alweer heb.
Als ik dat zelf kan zonder garantie te verliezen. En dan zal ik het probleem wel weer opnieuw krijgen.quote:
Een pro, 13 inch.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Balen, zeg! Heb je zo'n witte MacBook of een Pro?
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hmm, doe mij maar NZBs.org, i.c.m. Sickbeard & CouchPotato
Ik vind het wel een prettige usenet client/providerquote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Wat een lelijke software. Hier Unison en nzbmatrix
Tof ehquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
In de nieuwe aflevering van Californication zit er weer een prominent stukje van 30 sec. aan product placement voor de nieuwe Macbook Pro. Behoorlijk lang als je het aan mij vraagt.
[ afbeelding ]
Dat is niet gekquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lekker: per 0104 van 22 Mbps naar 40 Mbps bij Ziggo!
Kan ik die 75 per ongeluk verwijderde HD films sneller opnieuw downloaden
Weet je toevallig of de 2 Mbit verbinding ook wordt verbeterd?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)lheid-pakketten.htmlquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Weet je toevallig of de 2 Mbit verbinding ook wordt verbeterd?
Hier al een hele tijd 120 mbitquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |