Ik dacht er zelf ook aan, handig om in de keuken even je recepten door te nemen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef Aether het volgende:
SmartCover doubles as a iPad fridge magnet
[ afbeelding ]
Niet eens gezien, sorryquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:21 schreef Junkie het volgende:
[..]
Hide Folders for Mac
Spotlight : Exclude Certain Folders
Dan lijkt me dit stevigerquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef Aether het volgende:
SmartCover doubles as a iPad fridge magnet
[ afbeelding ]
http://link.marktplaats.nl/427788082quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:00 schreef Godtje het volgende:
Leuk in Malaysia een macbook kopen maar ..... power!
Die dingen zijn 80 euro officieel.
Iemand nog tips of dat ergens anders goedkoper en goed kan?
Of echt alleen in de store te vertrouwen?
Ik heb trouwens alleen het opschuif gedeelte nodig maar dat lijkt apple niet los te verkopen.
Uhmmm dat is een ipod/iphone/etc oplader en ik zoek voor een macbook pro.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:11 schreef n8n het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/427788082
Kan je hiervan gebruiken, dacht ook dat ze daarvoor travel-kits verkochten, deze is toch ongetwijfeld goedkoper
De adapter met eurostekker heb je alleen nodig toch? Die is wel hetzelfdequote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmmm dat is een ipod/iphone/etc oplader en ik zoek voor een macbook pro.
Die zijn niet hetzelfde.
Nopequote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:14 schreef n8n het volgende:
[..]
De adapter met eurostekker heb je alleen nodig toch? Die is wel hetzelfde
De adapter van mijn iPhone-oplader past op die van mijn MacBook Pro, dat opzetstukje is hetzelfdequote:
Kwartje valt!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:19 schreef n8n het volgende:
[..]
De adapter van mijn iPhone-oplader past op die van mijn MacBook Pro, dat opzetstukje is hetzelfde
Wellicht vind je een tweedehands kapotte oplader, zet daar anders een advertentie voor. Je kan voor de kabel ook een metertje verlengsnoer kopen/solderen en die aan je voeding koppelen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kwartje valt!
Maar dan heb ik geen kabel. Dan is die erg kort. Niet echt een optie.
Ja ik wilde dus liever geen hobby oplossingen zoals inderdaad zelf knutselen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:23 schreef n8n het volgende:
[..]
Wellicht vind je een tweedehands kapotte oplader, zet daar anders een advertentie voor. Je kan voor de kabel ook een metertje verlengsnoer kopen/solderen en die aan je voeding koppelen
http://link.marktplaats.nl/424290899 krijg ik het prijsverschil?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik wilde dus liever geen hobby oplossingen zoals inderdaad zelf knutselen.
Dan trek ik die 80 euro wel uit mijn zak.
Maar misschien weet iemand zo snel of het makkelijk is om een losse kabel te kopen of dat er goede imitatie spullen zijn.
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:21 schreef rubje het volgende:
Zijn er nog mensen hier die via de welbekende Evan inmiddels in iPad 2 hebben bestelt?
Je kunt in die gaten achter de stekker gewoon een normaal netsnoer steken, dat werkt ook:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik wilde dus liever geen hobby oplossingen zoals inderdaad zelf knutselen.
Dan trek ik die 80 euro wel uit mijn zak.
Maar misschien weet iemand zo snel of het makkelijk is om een losse kabel te kopen of dat er goede imitatie spullen zijn.
Tnxquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...)-plug-european-13354
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 06:35 schreef MOD het volgende:
Hee ik zoek iets van een stand voor mijn MBP.
Die MStand ziet er deftig uit maar kost rond de 80eu las ik ergens.
Dat vind ik flink duur voor een standaard en dus vroeg ik me af of er iets is dat er een beetje op lijkt.
Ik heb nou een gaar plastic ding van 3euro staan maar die zakt in elkaar telkens.. Niet echt het beste dus.
Als het eenmaal draait is het 100% stabiel, alles draait, werkt en ziet eruit als een mac.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:40 schreef Junkie het volgende:
@flepke
Hackintosh een beetje te doen op een zelfbouw computertje? Draait het ook echt 100% stabiel of is het echt tweakwerk, ook na dat het is geinstalleerd?
Je moest eens weten hoeveel mensen er als de klippen bij willen zijn om als eerste met een iPad 2.0 te kunnen pronken ongeacht die paar dagen verschil.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:41 schreef jakkop het volgende:
Waarom zou je dat doen?Over een week istie hier.
beetje ondergesneeuwd door de oplader, als iemand iets weet: eeuwige dankquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:13 schreef n8n het volgende:
Even een vraag waar ik al een tijd last van heb. Met Safari lijkt Google onder de indruk dat m'n Mac een mobiel apparaat is. Niet te wijzigen in de voorkeuren, niet met een andere user-agent. Cookies of cache verwijderen helpt niet, opnieuw opstarten ook nietIemand een oplossing?
Heb je ooit developr tools geinstalleerd?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:28 schreef n8n het volgende:
[..]
beetje ondergesneeuwd door de oplader, als iemand iets weet: eeuwige dank
Heb al alle cookies waar "google" in voorkwam weggegooid, ga het ff proberen moet k overal weer inloggenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Misschien dat Google mobiel-specifieke cookies heeft opgeslagen toen je nog wel met een mobiele User-Agent surfte? Even cookies leeggooien dus.
Ik ga over drie weken, neem een iPad mee voor mijn moederquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:34 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Jammer dat ik niemand ken die binnenkort in de VS is: AT&T verkoopt de 'oude' iPad voor $529 (~¤400 incl tax) voor de 64GB Wifi+3G:
http://www.tuaw.com/2011/(...)-first-gen-3g-ipads/
Hoe bedoel je dat? Fullscreen? Als achtergrond?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:58 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is een Numbers bestand op de desktop te laten zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |